Henkka1000 10.08.2008 23:14:33 | |
---|
Kyllähän sitä on tarkoitus käyttää muuntajan kanssa, pattereihin minulla menee ikä ja terveys. :D Ikinä ei tule soittovermeet olemaan sellaiset, ettei niitä haluaisi joskus vaihtaa.. |
urzaka 10.08.2008 23:29:26 | |
---|
MIksei voi vaan buustata valvekingiä jollain overdrivella? Ite en oo jotenki ikinä saanu oikee mitää irti noista kaikenmaailman über_HC_total_Metal pedaaleista. Titty jotkut pedaalimalliset putkietuset on asia erikseen. Ite lähtisin kyllä buustaamaan ton valven omaa säröä. Chickdude! |
Krice 11.08.2008 08:33:54 | |
---|
http://www.thomann.de/fi/ibanez_sm7_smash_box.htm Halpa, hyvä ja taatusti riittävän high gain. Särön luonne oli mielestäni kiva, kun ei kaikkia hanoja kääntänyt kaakkoon niin sen ärjynnässä oli voimaakin takana eikä vain surinaa ja sirkkeliä. Minusta taas Smashissa on sellainen kevyt ja suriseva kasarisärö. Tosin ei mikään ohut soundi silti, mutta ei todellakaan riittävän high gain. |
Henkka1000 11.08.2008 14:14:14 | |
---|
Olen Pahalla apinalla yrittänyt buustausta, mutten omaan mieleen sopivaa säröä aikaiseksi saanut. Ja nyt on ilmeisemmin pedaalikaupat tehty, joten se siitä. Ikinä ei tule soittovermeet olemaan sellaiset, ettei niitä haluaisi joskus vaihtaa.. |
s8na 11.08.2008 14:20:07 | |
---|
Olen Pahalla apinalla yrittänyt buustausta, mutten omaan mieleen sopivaa säröä aikaiseksi saanut. Ja nyt on ilmeisemmin pedaalikaupat tehty, joten se siitä. Minkä ostit? "All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver |
Henkka1000 11.08.2008 15:51:58 | |
---|
Hot Headin. Ikinä ei tule soittovermeet olemaan sellaiset, ettei niitä haluaisi joskus vaihtaa.. |
H.Corruption 11.08.2008 16:55:49 | |
---|
Hot Headin. Otan osaa. Ainakaan ei ole hi-gain särö. |
Yrms 12.08.2008 10:03:10 | |
---|
Mutta kyllä toi Hot Head toimii, siitä saa ainakin omaan tarpeeseeni aivan tarpeeksi higain-soundit :) www.mikseri.net/blindways |
Hetu 12.08.2008 10:07:45 | |
---|
smash box oli ainankin meikäläisen mielestä täysin paska. MetalMuffia komppaan jos hyvää junttahigainia tahdotaan I'M SO BAD (BABY I DON'T CARE) |
drlecter 12.08.2008 10:23:02 | |
---|
Ota kingistä säröt mutta boostaa jollain miedolla pedaalilla sitä. Esim. SD-1 |
Henkka1000 12.08.2008 21:59:51 | |
---|
Olen Pahalla apinalla yrittänyt buustausta, mutten omaan mieleen sopivaa säröä aikaiseksi saanut. Ja nyt on ilmeisemmin pedaalikaupat tehty, joten se siitä. Eli tollasta jo aiemmin laitoin Ikinä ei tule soittovermeet olemaan sellaiset, ettei niitä haluaisi joskus vaihtaa.. |
Minä vähän luulen ettei tämä vaiva parane pedaaleja vaihtelemalla, eikä ainakaan sillä että kliinikanavaan yrittää tuupata pedaalista otettua mössöä. Olohuonesoitteluun siitä tietysti voi saada sellaisen tiheän spider-muhjun millä ei tosin tee juuri muuta kuin vahinkoa (kun virheet peittyy siihen niin tulee harjoiteltua lähinnä virheitä..). Jos vahvistimen ominaissoundi on pielessä niin se ei yleensä parane kuin vahvistinta vaihtamalla - tai työläällä säätämisellä. Minusta niin 5150 kuin ValveKingikin ovat vähän hankalia säädettäviä. Silloin kun itsellä oli ValveKing, niin käytin sitä pahan apinan kanssa. Apinasta buustasin koko signaalin niin tappiin kuin sillä sai ja taajuuksista alakertaa aavistuksen enemmän kuin yläkertaa (potikat vähän puolen välin yli). Gainista peliin vähän tai ei lainkaan. Vahvistimen päästä ajoin sitä rupisinta kanavaa käyttäen melko pientä määrää varsinaista säröä ja niin paljon ääntä kuin oli mahdollista (eli yleensä ei kovinkaan paljon). Noilla eväillä siitä sai 4x12" kaapin kanssa hiukan jytinää, mutta se vaati tietysti vähän enemmän tatsia ranteesta. Mutta tietysti se mikä minulle sopi ei välttämättä taas sovellu muille... Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |