AINO AVAA IKKUNA! (12.8.08)
Aino,,, avaa ikkuna mul on kerrottavaa lupaan en sano yhtään pahaa sanaa Aino,,, avaa ikkuna, eihä mun tartte kiivetä pitkin sun palmikkoa Aino,,, mikä laulu se olikaan mä oon jo liian vanha muistamaan kukat jäätyy mun käsissä heitä ainakin avain sun nipusta tää jo alentaa miehiä kun joutuu kerjämään lämpöä Aino,,, avaa ikkuna mul on sanottavaa en sano mitään ratkaisevaa Aino,,, avaa ikkuna eihän metsokaan ikuisesti kosiskele Aino,,, sä osaat komentaa kapteenikin jättäs ,,, tän laivan pitääkö mun käydä polvilleen viimeistä kertaa naisen eteen Aino,,, avaa ikkuna raota edes vähän ruutua Aino,,, avaa,,, ikkuna Aino,,,, avaa,,, ikkuna sen jälkeen pysyn kotona sen jälkeeen pysyn kotona pysyn poissa kaduilta kotona,,,kotona Aino,,, avaa,,, ikkuna Aino,,, avaa,,, ikkuna
MR |
Kiva tarina :) iso-äitini nimi on Aino, tulee jotenkin mieleen. Tykkään tässä juuri siitä, että teksti tarttuu visuaalisena ajatusmaailmaani ja nään tuon miehen huutelemassa ainoata Ainoaan. Tosin Ainoa on jo Kalevalasti asti monesti käytetty kerronnan naisnimenä (Aino/ainoo`/ainoa), mutta mitäpä tuo haitannee. Ei nimi lyriikkaa pahenna, ja ainahan uusia ihmisiä ilmestyy maaplaneetallemme, jotka eivät ole ainoita, jotka eivät ole vielä kuulleet Ainosta ;) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |