uruttaja 12.08.2008 13:57:35 | |
---|
Kehun julkisesti henkilön Mack the knife, mulla tulee aina hyvä fiilis kun sen tapaan livenä, vaikka nyt ei ehditty edes jallupulloa kaivaa esille. Nuotinkirjoittajana ja sovittajana mies paikallaan. kiitos. |
veeka 12.08.2008 19:35:12 | |
---|
Nyt täytyy kehua viime lauantain naispuoleista yleisönosaa. Tulivat keikan jälkeen vonkaan nimmaria ja minä siihen heitin jotain perinteistä "ei oo kynää-läppää". Kohta mimmit juoksee kynät kourassa ja eiku paidat ylös ja nimmaria rintavarustuksien tienoille, kylläpäs oli mukavaa kirjotella ja katsella "maisemia". Osalla pimuista oli senverran varustusta että ois kelvannut varmaan Baronillekin! työtä työttömille, viinaa soittajille |
Nyt täytyy kehua viime lauantain naispuoleista yleisönosaa. Tulivat keikan jälkeen vonkaan nimmaria ja minä siihen heitin jotain perinteistä "ei oo kynää-läppää". Kohta mimmit juoksee kynät kourassa ja eiku paidat ylös ja nimmaria rintavarustuksien tienoille, kylläpäs oli mukavaa kirjotella ja katsella "maisemia". Osalla pimuista oli senverran varustusta että ois kelvannut varmaan Baronillekin! Pöh! Tommonen kattelu oo mistään kotoisin :/ |
mack the knife 12.08.2008 20:45:29 | |
---|
Kehun julkisesti henkilön Mack the knife, mulla tulee aina hyvä fiilis kun sen tapaan livenä, vaikka nyt ei ehditty edes jallupulloa kaivaa esille. Nuotinkirjoittajana ja sovittajana mies paikallaan. kiitos. Kuitenkin kehut siksi ku kyyti makso vain kaks markkaa. COVS n:o 1. |
baron 12.08.2008 21:40:38 | |
---|
Kuitenkin kehut siksi ku kyyti makso vain kaks markkaa. ???, sä laskutat vielä markoissa? |
mack the knife 12.08.2008 21:49:22 | |
---|
???, sä laskutat vielä markoissa? Mä sanon tahallani usein markoissa. R:kioskilla: -"Markanhan se oli tämä kahvi?" Mummolle taksissa: "Seittemäntoista markkaa ja nelekytä penniä." Monet tulevat siitä hyvälle tuulelle. COVS n:o 1. |
EP 12.08.2008 22:06:09 | |
---|
Mä sanon tahallani usein markoissa. R:kioskilla: -"Markanhan se oli tämä kahvi?" Mummolle taksissa: "Seittemäntoista markkaa ja nelekytä penniä." Monet tulevat siitä hyvälle tuulelle. Uskon sen! ..pitääkin muistaa toi, hyvä idea! :) |
uruttaja 12.08.2008 22:31:23 | |
---|
???, sä laskutat vielä markoissa? Niin ja mä maksoin markoissa. Semmosen kahden markan kolikon annoin kyytimiehelle. Enkä kehunut sen takia, että kyyti oli niin halpa. |
mack the knife 12.08.2008 22:52:30 | |
---|
Niin ja mä maksoin markoissa. Semmosen kahden markan kolikon annoin kyytimiehelle. Enkä kehunut sen takia, että kyyti oli niin halpa. Etkä sen takia, että olisit ollu päissä. Paska laiva, kun ei saa ryypätä. Enpä halua sinne keikalle. COVS n:o 1. |
jakeni 14.08.2008 03:52:38 (muokattu 14.08.2008 13:54:37) | |
---|
Täytyy kehua eilistä keikkamestaa,joka oli Hirvensuuli Huittisissa. Oli meinaan saatanan hyvät keikka-aisat (makkarat) ja vitun hyvät silli voileivät sekä timantti akustiikka wetää! Ai niin ja se roudaus oli varmaan Suomen helpoin:peruutus ja suoraan ovesta kamat lavalle!!! Milloin syödään? (Topi) |
Anonymous-jazz 14.08.2008 04:31:37 | |
---|
Etkä sen takia, että olisit ollu päissä. Paska laiva, kun ei saa ryypätä. Enpä halua sinne keikalle. Rumpalilla on kuitenkin sielläkin etuoikeus ennen keikkaa vetää pellit kiinni.... Settiinsä :D :D HOHO "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
kuunsirppi 14.08.2008 09:30:33 | |
---|
Täytyy kehua eilistä keikkamestaa,joka oli Hirvensuuli Huittisissa. Oli meinaan saatanan hyvät keikka-aisat (makkarat) ja vitun hyvät silli voileivät sekä timantti akustiikka wetää! Minoon kans ollu tuolla keikalla 60-luvun bileissä, kun mun Belairin penkillä -niminen humppa oltiin tehty singleksi ja sitä siellä oltiin veivaamassa 60-luvun vaatteissa ja kampauksissa ja Bel Airilla oikein pihaan täräytettiin komeesti :o)) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Musiikkia korville 14.08.2008 09:38:23 | |
---|
Täytyy kehua eilistä keikkamestaa,joka oli Hirvensuuli Huittisissa. Oli meinaan saatanan hyvät keikka-aisat (makkarat) ja vitun hyvät silli voileivät sekä timantti akustiikka wetää! Isäntä Tauno on itte entinen soittaja, joten se osaa arvostaa tiettyjä asioita. By: MK |
KoskPaavo 14.08.2008 09:57:19 | |
---|
" vitun hyvät silli voileivät " Kauniisti sanottu, meinaan rupee poraamaan, s-na " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
Tankero 14.08.2008 10:14:22 | |
---|
Nyt täytyy kehua viime lauantain naispuoleista yleisönosaa. Tulivat keikan jälkeen vonkaan nimmaria ja minä siihen heitin jotain perinteistä "ei oo kynää-läppää". Kohta mimmit juoksee kynät kourassa ja eiku paidat ylös ja nimmaria rintavarustuksien tienoille, kylläpäs oli mukavaa kirjotella ja katsella "maisemia". Osalla pimuista oli senverran varustusta että ois kelvannut varmaan Baronillekin! Varmaankin villiintyivät siitä teidän uudesta urkurista. Humppajyrä |
jape2 14.08.2008 10:51:51 | |
---|
Minoon kans ollu tuolla keikalla 60-luvun bileissä, kun mun Belairin penkillä -niminen humppa oltiin tehty singleksi ja sitä siellä oltiin veivaamassa 60-luvun vaatteissa ja kampauksissa ja Bel Airilla oikein pihaan täräytettiin komeesti :o)) Uskoisin muuten, mut sitä ei oo ollu silloin! |
Qsine 14.08.2008 11:54:05 | |
---|
Nyt täytyy kehua viime lauantain naispuoleista yleisönosaa. Tulivat keikan jälkeen vonkaan nimmaria ja minä siihen heitin jotain perinteistä "ei oo kynää-läppää". Kohta mimmit juoksee kynät kourassa ja eiku paidat ylös ja nimmaria rintavarustuksien tienoille, kylläpäs oli mukavaa kirjotella ja katsella "maisemia". Osalla pimuista oli senverran varustusta että ois kelvannut varmaan Baronillekin! Noiden rintavarustus-tilanteiden varalta pitäisi aina olla keikoilla tatuointikynä mukana. Siinä se todellinen fanius mitattaisiin. "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |
manjaana 14.08.2008 11:55:53 | |
---|
Uskoisin muuten, mut sitä ei oo ollu silloin! Mitä ei ollut ja milloin, eihän Laulaja tuossa kertonut milloin nuo 60-luvun bileet pidettiin! -Sama pää- |
EP 14.08.2008 11:56:39 | |
---|
Mitä ei ollut ja milloin, eihän Laulaja tuossa kertonut milloin nuo 60-luvun bileet pidettiin! Sää kans kommentoit joka asiaa! :) |
manjaana 14.08.2008 11:59:16 | |
---|
Sää kans kommentoit joka asiaa! :) No kun muistan että ko kappale oli laulajan levyllä joskus -90-luvun lopulla, joten bileetkin olleet varmaan niit aikoja ;) -Sama pää- |