HulluSimo 11.02.2004 15:40:21 | |
---|
Auttakaa! Pitäis straton soundiin saada vähän enemmän potkua. Alkuperäisistä mikeistä ei ole tietoa, mutta kitara on Fenderin Mexico-strato vm. -90. Hendrixiä tulee paljon soiteltua ja rokkaavammat mikit täytyis saada. Budjetti olisi enintään 100-200 euroa. Suositelkaa tuohon hintaan kunnon mikkejä. Kiitos. ...or still alive! Katsokaa wanted! |
Niskamies 11.02.2004 15:49:03 | |
---|
Auttakaa! Pitäis straton soundiin saada vähän enemmän potkua. Alkuperäisistä mikeistä ei ole tietoa, mutta kitara on Fenderin Mexico-strato vm. -90. Hendrixiä tulee paljon soiteltua ja rokkaavammat mikit täytyis saada. Budjetti olisi enintään 100-200 euroa. Suositelkaa tuohon hintaan kunnon mikkejä. Kiitos. Tallaan ainaskin hotrails, se rokkaa. Jos hommaat samalla uuden pleksin, niin voisit pistää kunnon hummparin tallaan, vaikka jonkun pearly gates tai jb:n. |
Vastailkaas muutkin! ...or still alive! Katsokaa wanted! |
P2 11.02.2004 22:18:02 | |
---|
Texas speciaalit tai sitten lace sensor blue/red (itellä gold, niissä on aika vintagesoundi). Ja ei kannata niitä kinmanejakaan heti hylätä, käytettynä voit saada tohon hintaan. |
Härski 11.02.2004 22:18:19 (muokattu 11.02.2004 22:19:24) | |
---|
Riippu muuten aikas pitkälti myös siitä, että haluatko soittaa pelkästään ykskelasilla. Ite toisinaan kaipaan sitä ykskelaista tallassa... Mutta asiaan. Texas Speciaalit ovat hyvät, Henkka/SRV/Järvinen- kitarointiin. Voin suositella. T-kaupassa alle 200 € muistaakseni? Ja jos sitä tujumpaa tallasoundia haet, niin itioottivarma on se Hot Railssi sinne hujakoille. Myös Lace Sensorit (tai mitkä olikaan) hurinattomat kannattaa ottaa harkintaan. Isoa out puttia saat esim. DiMarzion HeavyBlueseilla, jotka tosin maksavat yli 100 €/tsipale... Myös Fenderin Tex-Mex mikit ovat jees ja kaiken lisäksi helvetin halvat: 85 € setti T-Kaupassa. Tosin tuossa sun mehiko-Stratossa taitaa olla kiinni juuri ne, jos niitä on tehty tuohon aikaan. |
The Duke 11.02.2004 23:59:19 | |
---|
Vaihdoin juuri itse mikit stratoon. Tallaan DiMarzion DP154 ja kaulaan DP162 humpparit. Täytyy kyllä sanoa, että soundi on helvetin hyvä. Tallamikin kytkin ihan tavalliseksi humbuckeriksi mut kaulaan laitoin Dual Sound singlecoil switchingin. Olen todella, todella tyytyväinen. Eivät ole turhaan DiMarziota kehuneet. Suosittelen! It's not another state of mind..It's another mind of state... |
PJS 12.02.2004 07:27:50 | |
---|
Hot rails on tallamikkien kunkku. Olen hukassa kuin lammas talvella.
http://www.kolumbus.fi/juho.lepisto/Teksti.txt |
p130 12.02.2004 09:29:57 | |
---|
Myös Fenderin Tex-Mex mikit ovat jees ja kaiken lisäksi helvetin halvat: 85 € setti T-Kaupassa. Tosin tuossa sun mehiko-Stratossa taitaa olla kiinni juuri ne, jos niitä on tehty tuohon aikaan. Ei ole '90 meksikostratossa ainakaan Tex-Mexejä, ne tulivat samaan aikaan Jimmie Vaughan-straton kanssa (en tarkkaan muista milloin, mutta myöhemmin...). Jos se on standard niin siinä on samat keraamiset mikit kuin esimerkiksi saman ikäisissä Squiereissa. Muista tuon ikäisistä mehikaanoista ei minulla ole tarkempaa tietoa. Tex-Mex olisi varmastikin uusista mikeistä hinta-laatusuhteeltaan aika ylivoimainen. Toinen vaihtoehto olisi Kent Armstrongit, niitä pitäisi 150€:lla saada setti. Käytettyjä hyviä mikkejä liikkuu aika useinkin esimerkiksi torilla... Jos ei ole kiire niin sieltä saa laatua edullisesti. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Tomtom 12.02.2004 10:04:43 | |
---|
Taisin maksaa Milbrookissa Kentin Hotrails+2xvintage- setistä jotain 160 uusien potikoiden kanssa. Hyvin jytää, hintaansa nähden hyvät mikit, tosin en omaa kokemuksia esim. DM:istä. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |