hvinnamo 23.10.2006 16:42:23 | |
---|
Onko parempi kuin esim. Ketron tai Yamaha tyros 2? Miten soundipuoli sopii suomi-iskelmään? Entä Rock/Disco-cover tyyliseen musaan? Olis tietysti kiva itse kokeilla mutta ei viitsi lähteä Hesaan ajelemaan jos laite ei ole mistään kotoisin. Ei ole nimittäin Korgin komppikoneista mitään kokemusta. Hintaakin on tollaset 3donaa.. Jos jotain plussi/miinuksia olis heittää kuka on kokeillu tai omistaa ko.laitetta. Kiitos! |
apt1 25.10.2006 16:49:49 | |
---|
Minun mielestä on parempi kuin esim Yamaha. Soundipuolet on kohdallaan suomi iskelmään. Omistan 1 XPro:n johon oon kyllä tyytyväinen |
japiman 04.08.2008 09:29:23 | |
---|
Minun mielestä on parempi kuin esim Yamaha. Soundipuolet on kohdallaan suomi iskelmään. Omistan 1 XPro:n johon oon kyllä tyytyväinen Herätänppä henkiin tämän keskustelun. Itselläni on Yamahan Tyros 2 ja Korg PA-80. Korgista olen nyt luopumassa ja kauhea kutina olis ostaa PA2XPRO. Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä että pääseekö tästä kutinasta muuten eroon ku sillä että käy hakemassa sen sieltä kaupasta. Uuden hinta olis nyt tarjouksessa 2890,00 eur ja varmaan vielä siitä hieman tippuu kun kaupaa alkaa hieromaan. www.sepijapi.com - Siellä ne pöljät pojat on ! |
sepsal 05.08.2008 13:40:08 | |
---|
Onko parempi kuin esim. Ketron tai Yamaha tyros 2? Miten soundipuoli sopii suomi-iskelmään? Entä Rock/Disco-cover tyyliseen musaan? Olis tietysti kiva itse kokeilla mutta ei viitsi lähteä Hesaan ajelemaan jos laite ei ole mistään kotoisin. Ei ole nimittäin Korgin komppikoneista mitään kokemusta. Hintaakin on tollaset 3donaa.. Jos jotain plussi/miinuksia olis heittää kuka on kokeillu tai omistaa ko.laitetta. Kiitos! Mulla on Ketron SD3 moduli, Yamahan PSR S900, sekä nyt hankittu KORG PA500! Ketronia käytän keikoilla Rolandin digihaitarin perässä. Kaksi muuta edellämainittua ovat lähinnä koti soittimena. Ehkä kallistuisin ton yamahan puoleen jos mielipidettä kysytään! Miinusta lähinnä se että euroista pääsee eroon, jos niitä nyt on koskaan ollutkaan! |
hvinnamo 08.08.2008 12:31:38 | |
---|
Joo... en tykkää korgista. monipuolinen mutta hankala käyttää. Etenkin keikalla kosketusnäyttö hidas ja epävarma. Vakiokompit huonohkoja etenkin suomi-tanssimusiikkiin. Soundit ei myöskään maatamullistavia mutta ei ihan huonojakaan. Itselläni edelleen ketron x1 käytössä jos komppikonetta tarvii. Paljon parempi keikalla vaikka Korgissa paremmat soundit kuitenkin. Pa 2x:ssä ei juurikaan eroa noion tunnin lokeilun jälkeen. En ostaisi. |
hvinnamo 08.08.2008 12:32:41 | |
---|
" noin tunnin kokeilu" ;) sori kun ei osaa edes kirjoittaa. |
teroyk 11.08.2008 21:32:48 | |
---|
Etenkin keikalla kosketusnäyttö hidas ja epävarma. Kosketusnäyttöä tarvii painella vain viritellessä omia juttuja vehkeeseen. Luulempa, että keikalla kenenkään ei tarvitse painella kosketusnäytöstä. |
Itse itselleen vastaa hän. Eihän siitä kuumeesta päässy irti kun se piti ostaa pois. Yhtäkkiseltään sanoisin että moni asia on jopa fiksummin ja paremmi kuin Tyros kakkosessa mutta on sitten toisinkin päin. Jokatapauksessa, vinha peli. :-) Taidampa naputtaa muuten myynti-ilmoituksen noista PA-80 Korgeista. Nakatkaa viestillä jos kiinnostaapi. www.sepijapi.com - Siellä ne pöljät pojat on ! |
mack the knife 12.08.2008 20:53:15 (muokattu 12.08.2008 20:54:14) | |
---|
Pyyhinpä koko oman valituksen pois, tyhmä jä tollo kirjoitus. COVS n:o 1. |