![]() 11.08.2008 22:07:04 | |
---|---|
Lisäys: Rakkauden rannat (valssi) sekä yhdistelmä Jari Sillanpään Bum bum bumia ja Jonna Tervomaan Minttu sekä Villeä (huhhuh). Niin ja pari kauttaviivaa.. Aamu Akselin ja Elinan häävalssi//// Annie`s Song/ Bed Of Roses Bum bum bum Can't Help Fallin' In Love/ Edelweiss Elokuun häävalssi /// Entä sitten Everything I Do I do It For You Godfather Walz Hello Häämatka Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) I Will Stay Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain// Kaunis on hän Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäinen häävalssi// Kukat auringon Kultaa ja Hopeaa La vie en Rose Maijan Ja Jannen häävalssi//// Metsäkukkia Minttu sekä Ville Minä rakastan sua //// Need Your Love So Bad Niittykukkia Nils Holgersson Nothing Else Matters Nousee päivä, laskee päivä Oikean löytänyt oon/ Oikeesti //// Pariisin taivaan alla Pianoman Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta/ Päivin öin Rakkauden rannat Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinut tahdon kokonaan Sinä vain/ Suvivalssi / Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Tiedän määränpään Tonavan aallot Tyttären valssi Valssi tanssitaidottomille (Jarkko Martikainen) Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song | |
![]() 11.08.2008 22:45:54 (muokattu 11.08.2008 22:46:13) | |
Aamu Akselin ja Elinan häävalssi//// Annie`s Song/ Bed Of Roses Bum bum bum Can't Help Fallin' In Love/ Edelweiss Elokuun häävalssi /// Entä sitten Everything I Do I do It For You Godfather Walz Hello Häämatka Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) I Will Stay Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain// Kaunis on hän Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäinen häävalssi/// Kukat auringon Kultaa ja Hopeaa La vie en Rose Maijan Ja Jannen häävalssi///// Metsäkukkia Minttu sekä Ville Minä rakastan sua //// Need Your Love So Bad Niittykukkia Nils Holgersson Nothing Else Matters Nousee päivä, laskee päivä Oikean löytänyt oon/ Oikeesti //// Pariisin taivaan alla Pianoman Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta/ Päivin öin Rakkauden rannat Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinut tahdon kokonaan Sinä vain/ Suvivalssi / Taas päivä kaunein on ( Some day my prince will come) // Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Tiedän määränpään Tonavan aallot Tyttären valssi Tähdet meren yllä (tango) Valssi tanssitaidottomille (Jarkko Martikainen) Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Lisäyksiä tarkennuksia ja kauttaviivoja | |
![]() 11.08.2008 22:55:04 | |
Aamu Akselin ja Elinan häävalssi//// Annie`s Song/ Bed Of Roses Bum bum bum Can't Help Fallin' In Love/ Edelweiss Elokuun häävalssi //// Entä sitten Everything I Do I do It For You Godfather Walz Hello Häämatka Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) I Will Stay Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain// Kaunis on hän Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäinen häävalssi/// Kukat auringon Kultaa ja Hopeaa La vie en Rose Maijan Ja Jannen häävalssi///// Metsäkukkia Minttu sekä Ville Minä rakastan sua //// Need Your Love So Bad Niittykukkia Nils Holgersson Nothing Else Matters Nousee päivä, laskee päivä Oikean löytänyt oon/ Oikeesti ///// Pariisin taivaan alla Pianoman Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta/ Päivin öin Rakkauden rannat Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinut tahdon kokonaan Sinä vain/ Suvivalssi / Taas päivä kaunein on ( Some day my prince will come) // Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Tiedän määränpään Tonavan aallot Tyttären valssi Tähdet meren yllä (tango) Valssi tanssitaidottomille (Jarkko Martikainen) Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Let's do some living after we die... | |
![]() 12.08.2008 02:00:52 (muokattu 12.08.2008 15:50:00) | |
Aamu Akselin ja Elinan häävalssi//// Annie`s Song/ Bed Of Roses Bum bum bum Can't Help Fallin' In Love/ Edelweiss Elokuun häävalssi //// Entä sitten Everything I Do I do It For You Godfather Walz Hello Häämatka Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) I Will Stay/ Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain// Kaunis on hän Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäinen häävalssi/// Kukat auringon Kultaa ja Hopeaa La vie en Rose Maijan Ja Jannen häävalssi///// Metsäkukkia/ Minttu sekä Ville Minä rakastan sua //// Need Your Love So Bad Niittykukkia Nils Holgersson Nothing Else Matters Nousee päivä, laskee päivä Oikean löytänyt oon/ Oikeesti ///// Pariisin taivaan alla Pianoman Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta/ Päivin öin Pääskysvalssi Rakkauden rannat Saarenmaan valssi Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinut tahdon kokonaan Sinä vain/ Suvivalssi / Taas päivä kaunein on ( Some day my prince will come) // Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Tiedän määränpään Tonavan aallot Tyttären valssi Tähdet meren yllä (tango) Valkeaa unelmaa Valssi tanssitaidottomille (Jarkko Martikainen) Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Pientä päivitystä omaan tilanteeseen (uusia pääskysvalssi, saarenmaan valssi) | |
![]() 12.08.2008 07:22:14 (muokattu 12.08.2008 07:22:36) | |
Pientä päivitystä omaan tilanteeseen (uusia pääskysvalssi, saarenmaan valssi) Ootteko vetäneet kahteen kertaan noi molemmat valssit? Don't take me serious, I'm just playing. | |
![]() 12.08.2008 09:29:33 | |
Onko toi Pääskysvalssi sen oikee nimi? Kenen biisi? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner | |
![]() 12.08.2008 15:11:41 | |
Ootteko vetäneet kahteen kertaan noi molemmat valssit? Eiku kerran. Kauttaviivat niissä mitä on vedetty tänä vuonna, 2 kpl niissä mitä kahdesti. | |
![]() 12.08.2008 15:17:56 | |
Onko toi Pääskysvalssi sen oikee nimi? Kenen biisi? Jylhän ja purppuripelimannien esitys, säv:trad. Olin itekkin ihmeissäni kun en ollut ikinä moisesta biisistä kuullutkaan. Löyty onneks kirjastosta tälläsestä kirjasta:Kansanmusiikki. 2 : Soitinsävelmiä / Toimittaneet Ahti Sonninen, Eero Polas, Paavo Kiiski, Urpo Jokinen | |
![]() 12.08.2008 15:30:55 (muokattu 12.08.2008 22:40:22) | |
Eiku kerran. Kauttaviivat niissä mitä on vedetty tänä vuonna, 2 kpl niissä mitä kahdesti. Joo, toi sekottaa vähän laskuja. Ohjeessa oli, että jos ootte vetäny jonkun listalla mainitun biisin tänä vuonna, kauttaviiva perään merkiksi. Muut lisätään listaan ilman kauttaviivaa. Sori nipotukset, mutta kun otanta on näin pieni, tulee pahoja tilastovääristymiä:) Eikä tämä ihan merkityksetön ole, Vanhami tietää, että lista elää jo muuallakin netissä;) Don't take me serious, I'm just playing. | |
![]() 12.08.2008 15:44:17 | |
Sori, kässäsin väärin. Korjaan. | |
![]() 12.08.2008 21:55:21 | |
Jos seuraava päivittäjä viittii lisätä listaan valssin "Elämäntoveri", itelle sen jo laitoin... yy kaa...mikä laatikko? | |
![]() 20.08.2008 00:16:59 (muokattu 20.08.2008 00:17:24) | |
Viime keikalla Oikean löytänyt oon soi jälleen. Lisään samalla ton WW:n mainitseman... Aamu Akselin ja Elinan häävalssi//// Annie`s Song/ Bed Of Roses Bum bum bum Can't Help Fallin' In Love/ Edelweiss Elokuun häävalssi //// Elämäntoveri Entä sitten Everything I Do I do It For You Godfather Walz Hello Häämatka Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) I Will Stay/ Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain// Kaunis on hän Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäinen häävalssi/// Kukat auringon Kultaa ja Hopeaa La vie en Rose Maijan Ja Jannen häävalssi///// Metsäkukkia/ Minttu sekä Ville Minä rakastan sua //// Need Your Love So Bad Niittykukkia Nils Holgersson Nothing Else Matters Nousee päivä, laskee päivä Oikean löytänyt oon// Oikeesti ///// Pariisin taivaan alla Pianoman Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta/ Päivin öin Pääskysvalssi Rakkauden rannat Saarenmaan valssi Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinut tahdon kokonaan Sinä vain/ Suvivalssi / Taas päivä kaunein on ( Some day my prince will come) // Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Tiedän määränpään Tonavan aallot Tyttären valssi Tähdet meren yllä (tango) Valkeaa unelmaa Valssi tanssitaidottomille (Jarkko Martikainen) Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Don't take me serious, I'm just playing. | |
![]() 20.08.2008 00:35:10 | |
Listasta puuttui paranoid. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell | |
![]() 20.08.2008 00:59:26 | |
Listasta puuttui paranoid. Sitä soitetaan toisena valssina. Niitä ei lasketa. Don't take me serious, I'm just playing. | |
![]() 20.08.2008 15:08:34 (muokattu 20.08.2008 15:09:47) | |
Lisäsin listaan Carmen Sylvan... Aamu Akselin ja Elinan häävalssi//// Annie`s Song/ Bed Of Roses Bum bum bum Can't Help Fallin' In Love/ Carmen Sylva Edelweiss Elokuun häävalssi //// Elämäntoveri Entä sitten Everything I Do I do It For You Godfather Walz Hello Häämatka Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) I Will Stay/ Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain// Kaunis on hän Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäinen häävalssi/// Kukat auringon Kultaa ja Hopeaa La vie en Rose Maijan Ja Jannen häävalssi///// Metsäkukkia/ Minttu sekä Ville Minä rakastan sua //// Need Your Love So Bad Niittykukkia Nils Holgersson Nothing Else Matters Nousee päivä, laskee päivä Oikean löytänyt oon// Oikeesti ///// Pariisin taivaan alla Pianoman Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta/ Päivin öin Pääskysvalssi Rakkauden rannat Saarenmaan valssi Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinut tahdon kokonaan Sinä vain/ Suvivalssi / Taas päivä kaunein on ( Some day my prince will come) // Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Tiedän määränpään Tonavan aallot Tyttären valssi Tähdet meren yllä (tango) Valkeaa unelmaa Valssi tanssitaidottomille (Jarkko Martikainen) Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Your Song Ölövinä ollaan silleen kissannäköisenä eikä välitetä mistää turhasta. (Uruttaja, Patela) | |
![]() 20.08.2008 15:42:13 | |
Lisätään "Aina, iankaiken, Amen", "Amor (Ricky Martin)" ja "Ti Amo" Aamu Aina, iankaiken, Amen Akselin ja Elinan häävalssi//// Amor ( Ricky Martin ) Annie`s Song/ Bed Of Roses Bum bum bum Can't Help Fallin' In Love/ Carmen Sylva Edelweiss Elokuun häävalssi //// Elämäntoveri Entä sitten Everything I Do I do It For You Godfather Walz Hello Häämatka Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) I Will Stay/ Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain// Kaunis on hän Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäinen häävalssi/// Kukat auringon Kultaa ja Hopeaa La vie en Rose Maijan Ja Jannen häävalssi///// Metsäkukkia/ Minttu sekä Ville Minä rakastan sua //// Need Your Love So Bad Niittykukkia Nils Holgersson Nothing Else Matters Nousee päivä, laskee päivä Oikean löytänyt oon// Oikeesti ///// Pariisin taivaan alla Pianoman Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta/ Päivin öin Pääskysvalssi Rakkauden rannat Saarenmaan valssi Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinut tahdon kokonaan Sinä vain/ Suvivalssi / Taas päivä kaunein on ( Some day my prince will come) // Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Ti Amo Tiedän määränpään Tonavan aallot Tyttären valssi Tähdet meren yllä (tango) Valkeaa unelmaa Valssi tanssitaidottomille (Jarkko Martikainen) Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song vanha, mutta elossa! | |
![]() 20.08.2008 16:32:35 (muokattu 20.08.2008 16:33:58) | |
Mää lisään Morsiusparin Aamu Aina, iankaiken, Amen Akselin ja Elinan häävalssi//// Amor ( Ricky Martin ) Annie`s Song/ Bed Of Roses Bum bum bum Can't Help Fallin' In Love/ Carmen Sylva Edelweiss Elokuun häävalssi //// Elämäntoveri Entä sitten Everything I Do I do It For You Godfather Walz Hello Häämatka Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) I Will Stay/ Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain// Kaunis on hän Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäinen häävalssi/// Kukat auringon Kultaa ja Hopeaa La vie en Rose Maijan Ja Jannen häävalssi///// Metsäkukkia/ Minttu sekä Ville Minä rakastan sua //// Morsiuspari Need Your Love So Bad Niittykukkia Nils Holgersson Nothing Else Matters Nousee päivä, laskee päivä Oikean löytänyt oon// Oikeesti ///// Pariisin taivaan alla Pianoman Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta/ Päivin öin Pääskysvalssi Rakkauden rannat Saarenmaan valssi Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinut tahdon kokonaan Sinä vain/ Suvivalssi / Taas päivä kaunein on ( Some day my prince will come) // Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Ti Amo Tiedän määränpään Tonavan aallot Tyttären valssi Tähdet meren yllä (tango) Valkeaa unelmaa Valssi tanssitaidottomille (Jarkko Martikainen) Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song edit: vielä on tulossa tälle syksylle ainakin Kesäillan valssi instruna ja Kulkurinvalssi laulettuna Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt | |
![]() 20.08.2008 17:50:06 | |
Bändin eka hääkeikka takana ja Bed Of Rosesille toinen merkintä. Aamu Aina, iankaiken, Amen Akselin ja Elinan häävalssi//// Amor ( Ricky Martin ) Annie`s Song/ Bed Of Roses/ Bum bum bum Can't Help Fallin' In Love/ Carmen Sylva Edelweiss Elokuun häävalssi //// Elämäntoveri Entä sitten Everything I Do I do It For You Godfather Walz Hello Häämatka Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) I Will Stay/ Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain// Kaunis on hän Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäinen häävalssi/// Kukat auringon Kultaa ja Hopeaa La vie en Rose Maijan Ja Jannen häävalssi///// Metsäkukkia/ Minttu sekä Ville Minä rakastan sua //// Morsiuspari Need Your Love So Bad Niittykukkia Nils Holgersson Nothing Else Matters Nousee päivä, laskee päivä Oikean löytänyt oon// Oikeesti ///// Pariisin taivaan alla Pianoman Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta/ Päivin öin Pääskysvalssi Rakkauden rannat Saarenmaan valssi Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinut tahdon kokonaan Sinä vain/ Suvivalssi / Taas päivä kaunein on ( Some day my prince will come) // Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Ti Amo Tiedän määränpään Tonavan aallot Tyttären valssi Tähdet meren yllä (tango) Valkeaa unelmaa Valssi tanssitaidottomille (Jarkko Martikainen) Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song "Ryömivä muusikko ei sammaloidu" ja muita sananlaskuja - www.lekkeri.net | |
![]() 25.08.2008 20:10:33 | |
Lisään Uralin pihlajan. Viime lauantain häissä vaihtui häävalssi minuuttia ennen. Saarenmaatakin on tullut vedettyä, lähinnä kuitenkin Akselia (meidän bändin kielessä Ella ja Aleksi). Aamu Aina, iankaiken, Amen Akselin ja Elinan häävalssi ///// Amor ( Ricky Martin ) Annie`s Song/ Bed Of Roses/ Bum bum bum Can't Help Fallin' In Love/ Carmen Sylva Edelweiss Elokuun häävalssi //// Elämäntoveri Entä sitten Everything I Do I do It For You Godfather Walz Hello Häämatka Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) I Will Stay/ Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain// Kaunis on hän Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäinen häävalssi/// Kukat auringon Kultaa ja Hopeaa La vie en Rose Maijan Ja Jannen häävalssi///// Metsäkukkia/ Minttu sekä Ville Minä rakastan sua //// Morsiuspari Need Your Love So Bad Niittykukkia Nils Holgersson Nothing Else Matters Nousee päivä, laskee päivä Oikean löytänyt oon// Oikeesti ///// Pariisin taivaan alla Pianoman Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta/ Päivin öin Pääskysvalssi Rakkauden rannat Saarenmaan valssi / Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinut tahdon kokonaan Sinä vain/ Suvivalssi / Taas päivä kaunein on ( Some day my prince will come) // Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Ti Amo Tiedän määränpään Tonavan aallot Tyttären valssi Tähdet meren yllä (tango) Uralin pihlaja Valkeaa unelmaa Valssi tanssitaidottomille (Jarkko Martikainen) Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song Jude? Jutska, juttu... | |
![]() 25.08.2008 20:43:03 | |
( Niin hassulta, kun kuullostaakin, niin tämäkin on ollut: Yö- Rakkaus on lumivalkoinen :) ) Aamu Aina, iankaiken, Amen Akselin ja Elinan häävalssi ///// Amor ( Ricky Martin ) Annie`s Song/ Bed Of Roses/ Bum bum bum Can\\\\\\\'t Help Fallin\\\\\\\' In Love/ Carmen Sylva Edelweiss Elokuun häävalssi //// Elämäntoveri Entä sitten Everything I Do I do It For You Godfather Walz Hello Häämatka Häävalssi (Rautavaara) / Häävalssi (Stella) I Will Stay/ Jos sä tahdot niin (Hector) Kauneimpain, rakkaimpain// Kaunis on hän Kenpä tietäis sen Kerran saavun satamaan Kesäinen häävalssi/// Kukat auringon Kultaa ja Hopeaa La vie en Rose Maijan Ja Jannen häävalssi///// Metsäkukkia/ Minttu sekä Ville Minä rakastan sua //// Morsiuspari Need Your Love So Bad Niittykukkia Nils Holgersson Nothing Else Matters Nousee päivä, laskee päivä Oikean löytänyt oon// Oikeesti ///// Pariisin taivaan alla Pianoman Poranek valssi Puhu hiljaa rakkaudesta/ Päivin öin Pääskysvalssi Rakkauden rannat Rakkaus on lumivalkoinen/ Saarenmaan valssi / Satukirjan sankari Sinun kanssasi = Yölinnun häävalssi / Sinut tahdon kokonaan Sinä vain/ Suvivalssi / Taas päivä kaunein on ( Some day my prince will come) // Tahdon Taivaassa tavanneet Three Times a Lady Ti Amo Tiedän määränpään Tonavan aallot Tyttären valssi Tähdet meren yllä (tango) Uralin pihlaja Valkeaa unelmaa Valssi tanssitaidottomille (Jarkko Martikainen) Viimeinen valssi (Engelber Himberdinck: The Last waltz, sulhanen tulee laulamaan) Viimeinkin Vuoksi sun Your Song "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)