hullu_ukko 05.08.2008 22:49:25 | |
---|
Kadotuksen hotellihuone, minulla ei ole aavistustakaan. Hämmennystä, särkyneen sydämen tuskaa. Lakanat ja tyynyt hiestä märkänä, puhelimeni näyttäisi olevan rikki. Soitan ristiinnaulittuna, mustalla listalla, ei vastausta... Toimi silminäni. Ne veivät näköni, Mutta eivät sydäntäni. Kaipaan toista kotiani, adoptoitu poikanne, surkaa, adoptoitu poikanne... Surkaa! Ylistystä täynnä oleva saarna tarjottu, pyhässä tyhjässä tilassa. Älä aseta kenenkään surua omaasi vastaan. Seitsemän päivää turhaan, kolme vietetty tuleen sytytettynä (rukouksessa). Seison ristiinnaulittuna, kun heidät isketään sokeaksi. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
opuh 05.08.2008 23:36:02 | |
---|
Tää on selvästi Downin Mourn. Hahahah |
hullu_ukko 05.08.2008 23:49:35 | |
---|
Tää on selvästi Downin Mourn. Ommuuten. Virhe! Kirjoitus! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
opuh 06.08.2008 20:44:22 | |
---|
Okei. No nyt tulee vähän lyhkäsempi pätkä: Uskon että albatrossi olen minä Minun olisi pitänyt nähdä merkit Muisto on nyt kaukana takana Se ei ollut suuri tappio, lennä albatrossi Jeah Hahahah |
Ottoko 06.08.2008 20:50:36 | |
---|
Corrosion of Conformity - Albatross Behold bastard son.
I am the evil one. |
opuh 06.08.2008 21:26:51 | |
---|
Corrosion of Conformity - Albatross Juu tää taisi olla näin helppo. Uutta vaan. Hahahah |
Ottoko 06.08.2008 21:45:37 | |
---|
Nouse suloisin ystäväni Tai ole ikuisesti kaatunut Olemme viimein saapuneet Tämän elämän vankilasta Kalin kehtoon Alas maahan Kuin kaikkivaltiaan jumalan enkelit Kaaos! Tämä on meidän viimeinen tilaisuutemme Koskea huora äitiimme Pyhimyksien portto Joka sylkee mädäntyneelle ristille Polta ikoni Kaiken häviön symboli Seiso suorassa Jumalan käden vasemmalla puolella Behold bastard son.
I am the evil one. |
Blutpanzer 06.08.2008 22:23:16 | |
---|
Oiskos Behemothin at the left hand ov God |
Ottoko 06.08.2008 22:36:52 | |
---|
Ois Virhe! Behold bastard son.
I am the evil one. |
Blutpanzer 07.08.2008 15:03:19 | |
---|
Metsä makaa kylmänä yössä. Odottaen pohjoisen tuulen paluuta. Kuule surullinen tuulen kuiskaus. Mustat pilvet peittävät puolikuun. Pahat herrat ratsastavat myrskyn siivillä. Kirottu on säälittävien moukkien maaperä. Sekasorron tuulet ovat palanneet. Helvetilliseen metsän maahan. Paluu. Pimeä on viikatemiehen varjo Hänen kylmä melankolian syleilynsä. Valaistuneet ovat vanhat pahuuden juuret. Kuule tuimat ahdingon huudot. Pahan anastajan jäätynyt vuosituhat. Metsän pimeistä luolista. Jäätyneet tuulet pyyhkivät syksyn vainiota. Tämä on helvetillistemme tapojemme myrsky. Jäätävien tuulien paluu. |
Lammikkovalas 10.08.2008 23:48:19 | |
---|
Haluaisin tilata yhden vihjeen, kiitos. I broke my G-string while fingering A minor |
Ottoko 11.08.2008 10:25:57 | |
---|
Carpathian Forest- Return of The Freezing Winds Behold bastard son.
I am the evil one. |
Blutpanzer 11.08.2008 11:59:40 | |
---|
Carpathian Forest- Return of The Freezing Winds Sehän se oli. |
Nyt tulee helppo: Vuosia olen vaeltanut, kylmyydessä Mutta sydämeni on lämmin, kuin tummunut aurinko yläpuolellani Mikään ei ikinä pysty viemään Mitä olen nähnyt väsyneillä silmilläni Itkevän yön kasvo Ja haalenevan valon varjo Behold bastard son.
I am the evil one. |
opuh 11.08.2008 16:55:42 | |
---|
Wintersunin Beyond the Dark Sun Hahahah |
Ottoko 11.08.2008 17:11:03 | |
---|
Juum on. Adasd Behold bastard son.
I am the evil one. |
opuh 12.08.2008 10:08:53 (muokattu 12.08.2008 10:09:42) | |
---|
Noniin... Nyt tulee ajankohtaista lyriikkaa: Tyhjä he sanovat Kuolema, etkö antaisi minun jäädä Tyhjä he sanovat Kuolema, kuule kun kutsun sinua Voi, kutsun sinua Itsemurha, olen jo kuollut Olen vain odottanut hautajaisia Syanidi, tuntuu kuolleelta sisällä Riko tämä tyhjä kuori ikuisesti Hahahah |
Super-Jari 12.08.2008 10:19:34 | |
---|
Noniin... Nyt tulee ajankohtaista lyriikkaa: Tyhjä he sanovat Kuolema, etkö antaisi minun jäädä Tyhjä he sanovat Kuolema, kuule kun kutsun sinua Voi, kutsun sinua Itsemurha, olen jo kuollut Olen vain odottanut hautajaisia Syanidi, tuntuu kuolleelta sisällä Riko tämä tyhjä kuori ikuisesti Tämä on se uus Metallica. |
opuh 12.08.2008 13:09:40 | |
---|
Tämä on se uus Metallica. On joo, Cyanide. Hahahah |
Super-Jari 12.08.2008 16:34:57 | |
---|
Intense beating begins Like twigs the ribs are snapping Nose is smashed in, blood started to flowing Feeling suffocated, hoping for death The blindfold is removed so the victim can see how his fingers are broken one by one A knife flashes, flesh opens to a smile Salt is poured on the wounds and rubbed inside |