J.Hollström 11.08.2008 14:26:39 | |
---|
Joo joo, mutta oletko sä kuunnellut Purplea jo sillon kun "Black night" tuli?Mä olen, enää ei jaksa.Mä oon niin witun wanha,HOHO! Olin sillon melkein 2 vuotias, joten tuskin kuuntelin. Kaiken lisäks se ilmesty vaan sinkkuna, joten levyltä sitä ei löytynyt, vasta kuin kokoelmilla myöhemmin. Mut onhan tuo MarkII Purplen hienointa aikaa, jota jaksaa kunnella vieläkin. |
BigPapa 11.08.2008 14:38:37 (muokattu 11.08.2008 14:38:59) | |
---|
Olin sillon melkein 2 vuotias, joten tuskin kuuntelin. Kaiken lisäks se ilmesty vaan sinkkuna, joten levyltä sitä ei löytynyt, vasta kuin kokoelmilla myöhemmin. Mut onhan tuo MarkII Purplen hienointa aikaa, jota jaksaa kunnella vieläkin. No mä oon kuunnellu purplee jo sillon kun The Book Of Taliesyn ilmesty, soundaa yllättävän raikkaalle vieläkin , on MarkI...... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
BigPapa 11.08.2008 14:45:15 (muokattu 11.08.2008 14:48:56) | |
---|
Jaa...makuasioitahan nämä. Jostain syystä ko herran soitto ei ole oikeen koskaan kolahtanut ihan kympillä vaikka noi "haiveistaarit" on opeteltu jo sillon kun ne ilmesty, Purplea toki kuuntelin mutta en enää...onks toi niinku joku Purplen biisi toi skabatausta?Lazy? Taidan jättää väliin....ei oo mun laji ollenkaan.Hyvän kuulonen tausta, enivei. Eka otto kylmiltään. Ois varmaan pitäny jättää vetämättä, kun taas alkaa toi päänaukominen.....en tosiaan väitä että soitan paremmin kuin The Man In Black. Soitin niinkuin soitin ja ihan kiva jos joku pitää. Ja jos ei joku pidä niin saa olla pitämättä. Itekin laitoin että siinä oli krähmyä messissä mutta en alkanut enmempää hieromaan. Vanhasta muistista jotain. Piste. Vedä itte niin kuunnellaan...höhö...hymiö ja alv. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Eka otto kylmiltään. Ois varmaan pitäny jättää vetämättä, kun taas alkaa toi päänaukominen..... Eihän tossa päätä auota, todetaan vaan faktoja. Makuasiat on makuasioita. That's utter nonsense! |
J.Hollström 11.08.2008 14:53:59 | |
---|
Eka otto kylmiltään. Ois varmaan pitäny jättää vetämättä, kun taas alkaa toi päänaukominen. Eihän ww sun vetoa kai oo kommentoinu. Muuta kuin taustaa vaan? |
BigPapa 11.08.2008 14:55:47 | |
---|
Eihän ww sun vetoa kai oo kommentoinu. Muuta kuin taustaa vaan? Meinaan vetivät pojat paremmin ku Blackmore ite. Jaa...makuasioitahan nämä. Jostain syystä ko herran soitto ei ole oikeen koskaan kolahtanut ihan kympillä vaikka noi "haiveistaarit" on opeteltu jo sillon kun ne ilmesty, Purplea toki kuuntelin mutta en enää...onks toi niinku joku Purplen biisi toi skabatausta?Lazy? Taidan jättää väliin....ei oo mun laji ollenkaan.Hyvän kuulonen tausta, enivei. Niin tästähän tää ote kirpos, pahoitteluni kaikille osapuolille. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
J.Hollström 11.08.2008 14:56:24 | |
---|
Niin tästähän tää ote kirpos, pahoitteluni kaikille osapuolille. Ok, en huomannut tota alkuperäsitä lainausta. Eli olihan siinä kommenttia joo. |
BigPapa 11.08.2008 14:57:52 | |
---|
Ok, en huomannut tota alkuperäsitä lainausta. Eli olihan siinä kommenttia joo. Sitä kyjvähtää hejmo nykyää niin herkästi kaikesta, vaikka lääkityskin pitäs olla kohillaan. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
J.Hollström 11.08.2008 15:01:14 | |
---|
Sitä kyjvähtää hejmo nykyää niin herkästi kaikesta, vaikka lääkityskin pitäs olla kohillaan. No semmosta se on. Mulla oli kans tossa keväällä semmosia nappeja, joka pisti kopan sekasi. Piti lopettaa niiden veto konsanaan, kun ei enää unikaan tarttunut. Sit luin iltalehestä, että jollain oli tullut itsemurha-aatoksia samoista tabuista. Kalliitakin vielä. Säääh. |
mos6581 11.08.2008 15:17:37 | |
---|
Kiitti uuden skaban alotuksesta. Rupes vaan tökkimään ja tympimään musahommat, niin piti tehdä hetki jotain aivan muuta. Hehe tausta, pitäähän se purpula kävästä ylihuomenna varmaan kattomassa kyllä. |
J.Hollström 11.08.2008 16:58:18 | |
---|
|
BigPapa 11.08.2008 17:14:18 (muokattu 11.08.2008 17:15:01) | |
---|
Tuota, et sit ton paskemmin pysytynyt vetämään? Hirveetä skei... Ei vaan, tossa oli äänet kohdillaan. Juu aika identtinen ääniltänsä toi Juccizen veto...ois munkin pitänyt verrytellä, mutta aattelin että ei se ihan yks yhteen tarvii mennä...ei Ritchielläkään menny....meinaan kun se veteli sitä keikoilla...niin ja hyvä on Juccizen veto kerrassaan.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
J.Hollström 11.08.2008 17:18:40 | |
---|
Juu aika identtinen ääniltänsä toi Juccizen veto...ois munkin pitänyt verrytellä, mutta aattelin että ei se ihan yks yhteen tarvii mennä...ei Ritchielläkään menny....meinaan kun se veteli sitä keikoilla...niin ja hyvä on Juccizen veto kerrassaan.... Tossahan tota orggista olis, kohdasta 1:40 alkaa skitta. http://www.youtube.com/watch?v=OFDvvQ5wi1w&feature=related Hyvin se Ritsi pistelee ja hyvällä soundilla. |
BigPapa 11.08.2008 17:21:48 (muokattu 11.08.2008 17:26:42) | |
---|
Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
WanhaWetäjä 11.08.2008 20:50:42 (muokattu 11.08.2008 20:51:42) | |
---|
Eka otto kylmiltään. Ois varmaan pitäny jättää vetämättä, kun taas alkaa toi päänaukominen Mitä vittua meinaat?Mä puhun herrasta nimeltä Blackmore, en susta, sori vaan!En mä ole edes kuunnellut noita teidän vetoja...kenties esitin asian moniselitteisesti, olen pahoillani katson peiliin! .....en tosiaan väitä että soitan paremmin kuin The Man In Black. Soitin niinkuin soitin ja ihan kiva jos joku pitää. Ja jos ei joku pidä niin saa olla pitämättä. Itekin laitoin että siinä oli krähmyä messissä mutta en alkanut enmempää hieromaan. Vanhasta muistista jotain. Piste. Vedä itte niin kuunnellaan...höhö...hymiö ja alv. Vedä itte...höh...en mä osaa tollasia "pööple"-juttuja lainkaan joten en vedä!Ja vaikka (ehkä tai jopa varmasti) jotain tuohon voisi taiteilla niin eipä ainakaan enää kiinnosta! Se mitä sanoin taustasta oli taas "hyvän kuulonen tausta,enivei!", ei kai siinä nyt ollut mitään wittuilua?Tosin en ymmärrä että jonkun bändin biisejä laitetaan sooloskabaan... Hyvää päivää! yy kaa...mikä laatikko? |
BigPapa 11.08.2008 20:55:34 (muokattu 11.08.2008 20:59:56) | |
---|
Mitä vittua meinaat?Mä puhun herrasta nimeltä Blackmore, en susta, sori vaan!En mä ole edes kuunnellut noita teidän vetoja...kenties esitin asian moniselitteisesti, olen pahoillani katson peiliin!
Vedä itte...höh...en mä osaa tollasia "pööple"-juttuja lainkaan joten en vedä!Ja vaikka (ehkä tai jopa varmasti) jotain tuohon voisi taiteilla niin eipä ainakaan enää kiinnosta! Se mitä sanoin taustasta oli taas "hyvän kuulonen tausta,enivei!", ei kai siinä nyt ollut mitään wittuilua?Tosin en ymmärrä että jonkun bändin biisejä laitetaan sooloskabaan... Hyvää päivää! No johan määkin pahootteluni esitin, välillä pärähtää hermot aika vähästä. No näillä mennään taas...ja eikös nää nyt kuitenkin jonkun biisejä ole aina bändin tai sit jonkun muun.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Tuomo_ 11.08.2008 22:01:29 (muokattu 11.08.2008 22:38:42) | |
---|
Mulle on sama, mitä laitetaan. Pääasia on, että joku viitsii pitää skaboja yllä. Hatunnosto BigPapalle, että jaksaa vetää skaboja silloin kun joku ei ehdi tai viitsi hoitaa osuuttaan. Onhan siinä kuitenkin oma duuninsa. Musiikissa blues on kaikki! |
BigPapa 14.08.2008 21:01:07 (muokattu 14.08.2008 21:01:23) | |
---|
Tullooko vielä osallistujia vai polokastaanko.....
iänestys käyntiin...... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
BigPapa 14.08.2008 21:07:46 | |
---|
Sitten tul viärä otsikko mutta laitoin korjaus pyynnön.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Swan 14.08.2008 21:53:08 | |
---|
Muistakeehan, että max 3p/jamppa. Dilly dally, shilly shally >-)))> #26 S.M.A.K. |