apenaattori 06.08.2008 21:38:32 | |
---|
Sooloskaba 134 "Latauksia yhteensä: _ 7 kpl" Niin niin, ei muuta. :-( Tosi reilu meininki. Kaikki soolot kuunnellaan ennenkuin annetaan pisteitä. Eivätkä nuo muut edes tiedä, mistä ovat jääneet paitsi. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
PappaSF 06.08.2008 21:46:07 | |
---|
Ei kait tuota tarvi ladata? Kyllä tuo aukes ilman ns. lataamista tai sitten olen ymmärtäny jotain väärin. Tottakait kaikki vedot kuunnellaan, eihän sitä muuten voi antaa pisteitä kun ei tiedä missä on se paras veto jos kaikkia ei kuuntelis. |
Lennu 06.08.2008 22:12:02 | |
---|
Ei kait tuota tarvi ladata? Kyllä tuo aukes ilman ns. lataamista tai sitten olen ymmärtäny jotain väärin. Tottakait kaikki vedot kuunnellaan, eihän sitä muuten voi antaa pisteitä kun ei tiedä missä on se paras veto jos kaikkia ei kuuntelis. Kyllä mä joskus jätän kuuntelmatta, jos ei jaksa. Pistän sitten pojoja nimimerkkien mukaan, tai jos ne on antanu mulle. |
apenaattori 06.08.2008 22:29:30 (muokattu 06.08.2008 22:31:41) | |
---|
Ei kait tuota tarvi ladata? Kyllä tuo aukes ilman ns. lataamista tai sitten olen ymmärtäny jotain väärin. Tottakait kaikki vedot kuunnellaan, eihän sitä muuten voi antaa pisteitä kun ei tiedä missä on se paras veto jos kaikkia ei kuuntelis. Juu itsellä kanssa aukesi suoraan, mutta ymmärsin että nekin rekisteröidään. Tai sitten ei. En tiedä. Kyllä mä joskus jätän kuuntelmatta, jos ei jaksa. Pistän sitten pojoja nimimerkkien mukaan, tai jos ne on antanu mulle. Joo ja yksi hyvä on kanssa pitää mustaa listaa, mulla on sellainen luettelo kavereista jotka on joskus sanonut mun soolosta jotakin negatiivista. Niiden sooloja ei todellakaan kuunnella, saati anneta pisteitä. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
BigPapa 06.08.2008 23:13:56 (muokattu 06.08.2008 23:14:19) | |
---|
Sooloskaba 135 Latauksia yhteensä: _ 10 kpl Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
J.Hollström 06.08.2008 23:17:37 | |
---|
Joo ja yksi hyvä on kanssa pitää mustaa listaa, mulla on sellainen luettelo kavereista jotka on joskus sanonut mun soolosta jotakin negatiivista. Niiden sooloja ei todellakaan kuunnella, saati anneta pisteitä. Joo, toi musta lista on hyvä. Sit toinen et jos saa joltain bojoja samassa skabassa ennen omaa pisteidenantoa, niin antaa sit niille omat pisteet. Jotenkin ne soolot on aina vähän parempii. |
BigPapa 06.08.2008 23:20:38 (muokattu 06.08.2008 23:53:28) | |
---|
Joo, toi musta lista on hyvä. Sit toinen et jos saa joltain bojoja samassa skabassa ennen omaa pisteidenantoa, niin antaa sit niille omat pisteet. Jotenkin ne soolot on aina vähän parempii. Joo joo.. tai sit ei välttämättä osallistu koko skabaan...:( aika pe.se erkkeilyä.....tää ei oo kohistettu kelleen Mut mulla on nyt hyvä fiivis..syön lohikukkowa...suoraan sotkamosta..nam nam...Porokylän leipomon.... Terapiaa ainakin mulle nää sooloskabat.....ja hjuvaa sellaista...ja jonniinlaista soittokunnon ylläpitoa, ei muuten tulis paljoo soiteltua... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Kasu-_- 07.08.2008 00:00:52 | |
---|
Tulipa itekin viimeinkin osallistuttua sooloskabaan. Muutaman kerran oon jotain taustojen päälle vedellyt, mutta en nauhoittanut kummemmin, enkä ole tohtinut lähettääkään niitä tänne asti. Ihan mukava kokemus ja tärkeintä itselle tässä on varsinkin se, että saa edes jotain nauhalle ja aikaan soitollaan, kun vaihtoehtona on monesti jauhaa telkkarin ääressä samaa sontaa, jota soittaa koko ajan muistamatta sekunnin päästä mitä se olikaan. Ensi kerralla täytyy yrittää saada vedettyä enemmän taustan tyylin mukaan, kun tällä kertaa tiluhammasta kolotti hiukan liikaa :P |
BigPapa 09.08.2008 21:37:11 | |
---|
Niin no, no mut noin niinku...sis niinku..skabaa ei sit saa kukaan alkaan? Alanks mää? Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Tuomo_ 09.08.2008 21:39:44 | |
---|
Anna mennä, johan uutta skabaa on odoteltukin. Musiikissa blues on kaikki! |
BigPapa 09.08.2008 22:06:14 | |
---|
Onhan tää vähän kornii alkaa tälläsen äijän vetää skabaa, kun täällä on paljon paremmin sijottuneitkin.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
-AjA- 09.08.2008 22:10:16 | |
---|
Jahas, Deep Purplet on kuunneltu ;-) Ei siinä, helmi tausta! I know Kung Fu, Karate and 20 other dangerous words... |
MaQ 09.08.2008 22:16:18 (muokattu 09.08.2008 23:00:23) | |
---|
Oikea ote papa että joku ottaa ja vetää uuden skaban ku ei nuoremmat kykene. |
Credence 10.08.2008 00:10:05 | |
---|
Taustasta annan kyllä heti sen kolme pistettä. Eihän tuo enää tarvi mitään sooloja... :D Ei vaan, jokohan sitä pitäis viimein tehdä oma sooloskabadebyytti. Taitavat isot pojat vain käskeä takaisin hiekkalaatikolle.... Grim and the Ancient Frostbitten Mushroom! |
supremedrang 10.08.2008 14:58:20 | |
---|
todella mahtava tausta. Lisää purplea kehiin. Tosin, Tää skaba taisi jo ratketa pitkälti noissa tigerstedtin ja Big papan vedoissa. : P |
Niimpä. :) Meinaan vetivät pojat paremmin ku Blackmore ite. "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
WanhaWetäjä 11.08.2008 13:41:06 | |
---|
Meinaan vetivät pojat paremmin ku Blackmore ite. Jaa...makuasioitahan nämä. Jostain syystä ko herran soitto ei ole oikeen koskaan kolahtanut ihan kympillä vaikka noi "haiveistaarit" on opeteltu jo sillon kun ne ilmesty, Purplea toki kuuntelin mutta en enää...onks toi niinku joku Purplen biisi toi skabatausta?Lazy? Taidan jättää väliin....ei oo mun laji ollenkaan.Hyvän kuulonen tausta, enivei. yy kaa...mikä laatikko? |
J.Hollström 11.08.2008 13:54:44 | |
---|
Jostain syystä ko herran soitto ei ole oikeen koskaan kolahtanut ihan kympillä Mulle kolisee yhdellätoista. En muista oisiko levyillä yhtään huonoa sooloa, livenä enemmän räpellystä, mutta sekin kuuluu asiaan. Todella melodinen soolotaju Blackmorella, ja yllättävän paljon veteli putkella menemään. |
WanhaWetäjä 11.08.2008 14:18:02 | |
---|
Mulle kolisee yhdellätoista. En muista oisiko levyillä yhtään huonoa sooloa, livenä enemmän räpellystä, mutta sekin kuuluu asiaan. Joo joo, mutta oletko sä kuunnellut Purplea jo sillon kun "Black night" tuli?Mä olen, enää ei jaksa.Mä oon niin witun wanha,HOHO! Todella melodinen soolotaju Blackmorella, ja yllättävän paljon veteli putkella menemään. Tästä olen samaa mieltä, joku vaan tuossa soiton yleisilmeessä ei vaan kolahda, ehkä tuo kampiosaston käyttö tai jotain... Seuraaviin skaboihin osallistun, JOS tausta on edes vähän harmonisesti kiinnostavampi;-) yy kaa...mikä laatikko? |
Tigerstedt 11.08.2008 14:19:30 | |
---|
Mulle kolisee yhdellätoista. En muista oisiko levyillä yhtään huonoa sooloa, livenä enemmän räpellystä, mutta sekin kuuluu asiaan. Todella melodinen soolotaju Blackmorella, ja yllättävän paljon veteli putkella menemään. Yhdyn vahvasti mielipiteeseesi. Aika harva varmaan mieltää Bläkkistä slide-mieheksi, mutta esim Long Live Rock N' Roll on pullollaan putkeilua. That's utter nonsense! |