ratsu89 11.02.2004 18:47:25 | |
---|
Eli ostin viikon loppuna tollasen taman starclassic perfomerit uutena ja tarvisin uudet kalvot. onhan niissä evanssin kalvot mut tomin kalvot on liian kova saundiset. Eikä mulla oo paljoo kokemusta kalvoista kun en oo yksiäkään koskaan ostanu. et olisko kellään suasituksia? ELVIS ELÄÄ! |
Alpha 11.02.2004 18:51:34 | |
---|
Eli ostin viikon loppuna tollasen taman starclassic perfomerit uutena ja tarvisin uudet kalvot. onhan niissä evanssin kalvot mut tomin kalvot on liian kova saundiset. Eikä mulla oo paljoo kokemusta kalvoista kun en oo yksiäkään koskaan ostanu. et olisko kellään suasituksia? Itse ajattelin pikapuolin vaihtaa Remon Ambassadorit alkuperäisten 1-kerros Evansien tilalle... |
ltg 11.02.2004 18:53:17 | |
---|
Remo ambassador Coated, eli se karhennettu on semmonen all around -kalvo, joka sopii oikeastaan tyyliin kuin tyyliin. Evansin vastaava on Genera g1 coated, eli oikeastaan nykyinen kalvosi karhennettuna. Tuo karhennus tummentaa ja lyhentää soundia hieman, ja noita Coated -kalvoja saa myös kaksikerroksisena. Mikäli hevisaundia haet, kannattaa hommata kirkas kaksikerroskalvo (Remo Emperor, Evans Genera g2, remo pinstripe itse en Pinstripea suosittele, monet tykkäävät) Uskoisin, että Evans g2 ylös ja g1 alle -yhdistelmä toimisi loistavasti.- Myös g1 coated-g1 on hyvä vaihtoehto. Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita. |
Niskamies 11.02.2004 19:03:15 | |
---|
Tomeihin päälle Ambassador coated, ja alle Ambassador clear. Virppaan Ambassador coated ja alle Ambassador tai Diplomat snare side. Bassariin sitten taakse Coated Powerstroke 3 ja edessähän on yleensä powerstroke kolmonen logolla. Olen perfektionista kalvojen kanssa :) Minulla on muuten samat, paitsi bassarissa on lyöntikalvona pinstripe. Ei oo nyt varaa eikä halua vaihtaa, seuraavaan settiin sitten. P.S. Sain muuten dimensionsin myytyä :) |
ltg 11.02.2004 19:08:10 | |
---|
P.S. Sain muuten dimensionsin myytyä :) Juu, missasin tällä kertaa. Täytyy loppukuusta sitten katsella muualta. Itselläni on tällä hetkellä Ambassador clearit sekä yllä että alla, ja toimii hyvin. Coatediin vaihdan seuraavaksi. Basarissa toimii loistavasti evansin eq2 / musta powerstroke 3, demppiä ei ko. yhdistelmällä tarvitse ollenkaan. Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita. |
P.S. Sain muuten dimensionsin myytyä :) No sehän on hyvä. Mihinkäs sinun pitikään seuraavaksi sijoittaa? Takatukat kunniaan! |
Niskamies 11.02.2004 21:43:25 | |
---|
No sehän on hyvä. Mihinkäs sinun pitikään seuraavaksi sijoittaa? Nyt on aika säästää. Nyt ihan viikon aikana myyny hyödytöntä rumpukamaa melkein 300 euron arvosta :) Pitäis kesällä ostaa kitara ja vahvari, siihen menee kaikki ja vähän ylikin. Joskus sitten koko satsi K-Customia :) |
Mikko A 11.02.2004 21:57:48 | |
---|
Tomeihin päälle Ambassador coated, ja alle Ambassador clear. Virppaan Ambassador coated ja alle Ambassador tai Diplomat snare side. Bassariin sitten taakse Coated Powerstroke 3 ja edessähän on yleensä powerstroke kolmonen logolla. Olen perfektionista kalvojen kanssa :) Minulla on muuten samat, paitsi bassarissa on lyöntikalvona pinstripe. Ei oo nyt varaa eikä halua vaihtaa, seuraavaan settiin sitten. Kas, mulla on tismalleen samat kalvot kaikissa :) Pinstripea myöten, tosin mun pinstripe on oma custom... Powerstroke ei toiminu mun bassarissa lyöntikalvona pätkääkään, joten leikkasin vanhasta pinstripesta sisemmän kerroksen pois, paksuus on nyt diplomat-luokkaa. Kyllä jytisee! Edessä on yhä se powerstroke. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
miän vain 12.02.2004 10:21:05 | |
---|
Ei ole tamoja, mutta ehdotus on. Tomeissa on nyt päällä kirkkaat emperorit ja alla kirkkaat CS:t eli lätkäkalvot. Soundi on lämmin ja soiva. Ja jos virittää yläkalvot matalammalle, saa sitä hevilätinää - josta en kyllä tykkää yhtään. Yläkalvoina olisi mielellään yksikerroksiset, mutta ei ole varaa vaihtaa niitä riittävän usein. Emperor on loistokalvo, siinä on pinstripen atakki ja ambassadorin sointi. Basarissa palasin vanhaan kunnon pinstripeen - se powerstroke vei liikaa sointia, eikä ääni kantanut matalalla vireellä. Pinstripe ilman sisäistä demppiä mutta alareunastaan yhden neljänneskierroksen verran roudarinteipattuna - ai että jytisee ja soi. Ja etukalvona reiätön ambassador, rullattu pyyhe alareunaa vasten. B-boom. |
Köpö 25.05.2005 22:59:04 | |
---|
Mitkä kalvot laittaisin 10,12,14,20 Rockstareihin? Nyt on Ambassador coated päällä ja Taman alkuperäiset kirkkaat 200 hazy alla. Mitenkähän kävisi jos pistäisi nuo päällikalvot alle ja uudet coatedit päälle? Kerran oli lattiatomissa päällä Evanssin genera, vanha virvelinkalvo, jossa on alapuolella se demppirengas, siinä oli siihen rumpuun ihan mukava soundi. Bassariin ajattelin Powerstroke 3: sta, mutta mikä niistä? Entäs etukalvo, kun siinä pitäisi olla mikkireikä?? X |
Niskamies 25.05.2005 23:16:10 | |
---|
Mitkä kalvot laittaisin 10,12,14,20 Rockstareihin? Nyt on Ambassador coated päällä ja Taman alkuperäiset kirkkaat 200 hazy alla. Mitenkähän kävisi jos pistäisi nuo päällikalvot alle ja uudet coatedit päälle? Kerran oli lattiatomissa päällä Evanssin genera, vanha virvelinkalvo, jossa on alapuolella se demppirengas, siinä oli siihen rumpuun ihan mukava soundi. Bassariin ajattelin Powerstroke 3: sta, mutta mikä niistä? Entäs etukalvo, kun siinä pitäisi olla mikkireikä?? Hommaisin evanssia. G2:t päälle. Basariin vaikka EMAD. Virallisesti semi-pro! |
J.Newkid 25.05.2005 23:22:13 | |
---|
starclassiceissahan on tehtaalla asennetut G2 yläällä, G1 Alaalla tomeissa, eikö? näinon. ____Dave Lombardo___
Kovin |
Niskamies 25.05.2005 23:22:47 | |
---|
starclassiceissahan on tehtaalla asennetut G2 yläällä, G1 Alaalla tomeissa, eikö? näinon. Joo, G2:t päälla ja G1:t alla. EQ3 basarissa. Virallisesti semi-pro! |
Stereophile 26.05.2005 05:53:37 | |
---|
Jos yo. viestit pitää paikkansa, niin suosittelisin kokeilemaan yläkalvoiksi coated-G2:sta. Ainakin itse tykkään... Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
hollmi-5 26.05.2005 09:03:37 | |
---|
Itse pistin uusiin rumpuihin ensin Remon Pin Stripet päälle. Kunhan ne rummut on soitettu sisään, eli auki, kannattaa laittaa alkuperäiset takaisin. Mika Hollström |
Niskamies 26.05.2005 12:35:30 | |
---|
Itse pistin uusiin rumpuihin ensin Remon Pin Stripet päälle. Kunhan ne rummut on soitettu sisään, eli auki, kannattaa laittaa alkuperäiset takaisin. Ihan mielenkiinnosta, miksi? Virallisesti semi-pro! |
Köpö 26.05.2005 12:35:50 | |
---|
Hommaisin evanssia. G2:t päälle. Basariin vaikka EMAD. Miten G2 eroaa esim Pintripesta, joka ei kyllä kuulosta ainakaan tuossa setissä hyvältä? X |
Niskamies 26.05.2005 12:39:51 | |
---|
Miten G2 eroaa esim Pintripesta, joka ei kyllä kuulosta ainakaan tuossa setissä hyvältä? G2 on vastaava kuin emperor. Pinstipessa ne reunat on liimattu yhteen, G2:ssa ei. Virallisesti semi-pro! |
hollmi-5 26.05.2005 12:48:58 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta, miksi? Uudet rummut pitää soittaa auki. Soundi voi olla aluksi kovahko ja kylmä. Sitten aikanansa se muuttuu. Joskus olen törmännyt vanhempiin, kauan soittamatta olleisiin setteihin. Ne eivät soikkaan yhtä hyvin, kuin vastaavat jatkuvasti soitetut rummut. Pinstripet antavat pehmeämmän soundin. Siksi näin. Mika Hollström |
Niskamies 26.05.2005 12:50:47 | |
---|
Uudet rummut pitää soittaa auki. Soundi voi olla aluksi kovahko ja kylmä. Sitten aikanansa se muuttuu. Joskus olen törmännyt vanhempiin, kauan soittamatta olleisiin setteihin. Ne eivät soikkaan yhtä hyvin, kuin vastaavat jatkuvasti soitetut rummut. Pinstripet antavat pehmeämmän soundin. Siksi näin. Pitääkö/kannattaako toi ottaa huomioon jos ostaa soitettuun settiin lisää pönttöjä? Pinstripet vaan kaikkiin pönttöihin ja pari kuukautta aktiivista soittoa? Virallisesti semi-pro! |