Hola 10.08.2008 12:33:04 | |
---|
Kymen Konservatorio (pop/jazz) hakee lisää basisteja (muiden lisäksi). Kannattaa kokeilla jos on kiinnostunut 2. asteen musiikillisesta koulutuksesta. http://www.ekami.fi/index.asp?link=100 haku loppuu 20.8.2008 Muista: aina kun sinulla on hauskaa - joku treenaa, ja saa sinun paikkasi.. |
chief 10.08.2008 12:44:12 | |
---|
Pitäsköhän hakee. Toi ois kyllä varmaan mukava koulu. "It's the ear, not the gear. " |
okabass 10.08.2008 15:01:24 | |
---|
Opettajana (ainakin yhtenä) on Puheloisen Jari, joka on erittäin asiaansa perehtynyt, miellyttävä kaveri. Lisäksi erinomainen soittaja (koskettimet). Jos olisin alta parikymppinen pyrkisin ilman muuta tuonne. |
tuli tässä mieleen että olisko mulla mitään saumaahakeutuu vielä toisen asteen koulutukseen.tosin ensi vuosi menee sivarissa mutta sivarin jälkeen(olen 26.v).vai pitäiskö luopuu jo toivosta:( |
absqua 10.08.2008 15:55:57 | |
---|
tuli tässä mieleen että olisko mulla mitään saumaahakeutuu vielä toisen asteen koulutukseen.tosin ensi vuosi menee sivarissa mutta sivarin jälkeen(olen 26.v).vai pitäiskö luopuu jo toivosta:( Hakeudu ihmeessä jos asia kiinnostaa! Ei sinne mitään ikärajoja ole. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
TommiW. 10.08.2008 18:56:14 | |
---|
Sekaan vaan! Viime keväänä valmistunut rumpalisti täytti just 30v pari viikkoa sitten, eli et missään nimessä ole liian vanha! "Mä en tajua koko asiasta mitään. Mä soitan bassoa ja raavin palleja siinä välillä." -Absqua |
okabass 10.08.2008 19:36:24 | |
---|
tuli tässä mieleen että olisko mulla mitään saumaahakeutuu vielä toisen asteen koulutukseen.tosin ensi vuosi menee sivarissa mutta sivarin jälkeen(olen 26.v).vai pitäiskö luopuu jo toivosta:( MOI Ei pidä. Jos tuntuu kiinnostavan, niin pyri ihmeessä. Tarkoitin itseäni, kun kirjoitin "alta parikymppisestä". Mulla sattui olemaan sellainen kohtalo, että pääsin/jouduin parikymppisenä soittamaan ammatikseni. Olen kyllä joutunut sittemmin monet asiat opettelemaan kantapään kautta; monet niistä olisivat selvinneet koulutuksessa. |
badcompany 10.08.2008 20:23:26 | |
---|
Sekaan vaan! Viime keväänä valmistunut rumpalisti täytti just 30v pari viikkoa sitten, eli et missään nimessä ole liian vanha! joo.tuli tossa pyrittyy keväällä pop/jazziin(arabianrantaan)mutta en päässy.ensi vuosi menee sivarissa joten vast sen jälkee katsotaan vaihtoehtoja.varmaan uudestaan tonne arabianrantaan.en kylläkään sulje pois muiden paikkakunnilla olevia konsiksia!,varmaan niissä on vähemmän hakijoita???(tuli topicin otsikosta sellainen kuva). |
azrah 11.08.2008 18:17:12 | |
---|
en kylläkään sulje pois muiden paikkakunnilla olevia konsiksia!,varmaan niissä on vähemmän hakijoita???(tuli topicin otsikosta sellainen kuva). Kuopion konsalle ei pyrkinyt minun lisäkseni kuin kolme basistia. Oon ilmeisesti ainoa uusi nyt sitten siellä. Itse kusin soittokokeenkin jossainmäärin ja olin melko varma etten pääse, mutta ilmeisesti säälistä ottivat. Eli jos kalakukkokaupunki kiinnostaa niin eiku tänne vaan! |
pekezu 11.08.2008 20:37:41 | |
---|
Kuopion konsalle ei pyrkinyt minun lisäkseni kuin kolme basistia. Oon ilmeisesti ainoa uusi nyt sitten siellä. Itse kusin soittokokeenkin jossainmäärin ja olin melko varma etten pääse, mutta ilmeisesti säälistä ottivat. Eli jos kalakukkokaupunki kiinnostaa niin eiku tänne vaan! Millainen soittokokemus sulla on ja millaiset oli pääsykokeet? Mietin tässä hakuvaihtoehtoja kovasti, konsaa en ole pitänyt vaihtoehtona, koska en omasta mielestäni omaa riittäviä taitoja sinne. Toisaalta siellä sitä toki oppisi. Mutta en siis usko että pääsisin edes sisään. Tämä basistivajaus vaan iski silmään, että josko sittenkin olisi mahkuja päästä. America - Home of the free? |
badcompany 11.08.2008 23:32:57 | |
---|
Kuopion konsalle ei pyrkinyt minun lisäkseni kuin kolme basistia. Oon ilmeisesti ainoa uusi nyt sitten siellä. Itse kusin soittokokeenkin jossainmäärin ja olin melko varma etten pääse, mutta ilmeisesti säälistä ottivat. Eli jos kalakukkokaupunki kiinnostaa niin eiku tänne vaan! no huh kolme vaan sun lisäksi.arabianrantaan oli about yli 15 hakijaa nelikielisellä!!. |
kozmik 12.08.2008 07:18:41 | |
---|
no huh kolme vaan sun lisäksi.arabianrantaan oli about yli 15 hakijaa nelikielisellä!!. Taisi olla niin, että Porin Palmgren-konservatorioon haki keväällä yksi basisti. Eikä päässyt. Itse pääsin sisään lisähaussa viime vuonna, silloin taisi olla kaksi basistia hakemassa. Toinen ei päässyt. Jos siis joku haluaa tuonne hakea, niin vielä on jokunen päivä aikaa! Basisteja näillä näkymin ensi vuonna kaksi koko talossa, joten lisää kyllä kaivattaisiin. Ettei taas tarvitse itse tehdä ihan kaikkia hommia kun se toinen on kuitenkin jossain teatterihommissa koko ajan... ;) http://www.pori.fi/palmgren/ "In this life we're nothing but passers-by, biding time in troubled hideaways..." |