Aihe: Musiikin ammattilaiset vs. rokkarit
1 2 3 4
Cimble
09.08.2008 21:55:32 (muokattu 09.08.2008 22:03:38)
Mihin vedetään ammattilaisuuden raja?

Siihen, että jos tienaa elantonsa musiikilla, on ammattimuusikko. Eikös "ammatti" tarkoita ammattia. Siis sitä, että sillä tienataan.

Aivan. Mutta on alle keskitason olevia muusikoita, jotka kuitenkin saavat toisinaan mukavatkin päätulonsa musiikkihommista. Silloin ei välttämättä kannata puhua ammattimiehistä. Toisaalta joku hyvin yleispätevä ja taitava muusikko voi elättää itsensä vaikka raksalla ja tehdä vain satunnaisia musahommia korvauksesta. Se on silti ammattimies. Tai nainen.

Btw, mitäs ihmeen ongelmaa siinä on jos nostetaan vanhoja ketjuja pintaan. Vanheneeko nämä ketjut automaattisesti aina riippumatta aiheesta tai onko ne vaan kertakäyttöisiä? Millaisia muita sääntöjä nettifoorumikulttuuriin ootte ite keksiny?
Ei Venäjältä selviä hengissä...
Kailis
09.08.2008 22:10:08 (muokattu 09.08.2008 22:10:25)

En kanssa ymmärrä mikä ongelma vanhan topicin nostamisessa on? Taitaa vaan olla skoode kaveri?

Itse olen veivannut 35 vuotta, mutta en kutsu itseäni enää ammattimuusikoksi, juurikin tuosta syystä että tienaan nykyään leipäni muilla hommilla.
Joidenkin näkökulma on se että ammattimuusikoksi valmistutaan jonkin klassisen tutkinnon kautta, suotakoon se heille. Mutta en minä rokkarikaan ole, poppari korkeintaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)