Aihe: Uutta haitsua
1 2
Warhead
09.08.2008 14:37:59
Jos kerran Bonzoa haetaan, niin sit ehdottomasti 15" Paiste Giant Beat.
Kuka on Nukkumatin pahin vihollinen? -Virallinen valvoja Aulis Gerlander.
Davos
09.08.2008 18:01:49
Muuten, jos joku näkee jossain myynnissä 15" K -haitsut niin mua saa infota. Olen valmis tekemään miltei mitä tahansa että saisin tuollaiset käsiini, valmistus kun on jo lopetettu..
www.myspace.com/cardiaccatalyst
markkuliini
10.08.2008 05:09:35

Muuten, jos joku näkee jossain myynnissä 15" K -haitsut niin mua saa infota. Olen valmis tekemään miltei mitä tahansa että saisin tuollaiset käsiini, valmistus kun on jo lopetettu..

Etsimiseen meni ehkä 12 sekuntia. Eipä kestä.
http://cgi.ebay.com/Zildjian-K-Hi-h … 3A12&_trksid=p3286.c0.m14.l1318
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Davos
10.08.2008 12:12:37
Etsimiseen meni ehkä 12 sekuntia. Eipä kestä.
http://cgi.ebay.com/Zildjian-K-Hi-h … 3A12&_trksid=p3286.c0.m14.l1318

Hahhah, no kiitoksia! En tosiaan huomannut mainita että parin kuukauden ajan toi ebaystä ostaminen on minulle mahdotonta, koska palvelun käyttö edellyttää täysi-ikäisyyttä.

Jännittää vain, että onkohan nuo nyt sitä samaa K:ta mitä nuo mun 13" K -haikat on. Ainakin finishissä on eroa, koska nuo mun on brilliant finishillä. Kaikkein mieluiten löytäisin nuo täsmälleen samat haikat mutta vaan 15" kokoisina. Se voi toki olla, ettei sellaisia ole olemassakaan.
www.myspace.com/cardiaccatalyst
Bacchus
10.08.2008 13:06:28
Hahhah, no kiitoksia! En tosiaan huomannut mainita että parin kuukauden ajan toi ebaystä ostaminen on minulle mahdotonta, koska palvelun käyttö edellyttää täysi-ikäisyyttä.

Miten niin edellyttää täysi-ikäisyyttä? Ei se kyllä edellytä. Verified by Visa-electronilla saa PayPalin toimimaan.
Anti-Matter Manifesto
jazzmies
10.08.2008 13:22:03
Kaikkein mieluiten löytäisin nuo täsmälleen samat haikat mutta vaan 15" kokoisina. Se voi toki olla, ettei sellaisia ole olemassakaan.

Itse pelkäsin aikoinaan sitä, että kun joku päivä Quick Beat'ini hajoavat, niin en löydä vastaavan hyviä tilalle. Toisin kävi: löysin New Beatit (x3). Ja aina pelkäsin että niiden lopetus valmistetaan etten löydä tilalle. Mutta nyt on Sabianin HHX:iä, mitkä miellyttävät paremmin.

Joten rohkeasti vain kokeilemaan ja ihastumaan. Klassikkoja suositellaan, mutta oma korva kullan kallis ja ennakkoluulottomasti tutustumaan uusiin brändeihin. Koska ikinä ei tiedä...
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea. - Kailis 2008 -
Kailis
10.08.2008 15:29:29

Mutta nyt on Sabianin HHX:iä

Ite vedin vedin Paisteella 82-86, Istanbuleilla 86-06 ja nyt Bosphoruksen Versat 06-?. Noita HHX haikkoja olen päässyt makustelemaan studiossa ja on kyllä hyvät. -84 lainasin studioon saatanan vanhat ja painavat Zildjianin 15", yhdet parhaista mitä olen päässyt kokeilemaan.
jtpennane
10.08.2008 16:16:21
Mutta nyt on Sabianin HHX:iä, mitkä miellyttävät paremmin...

HHX:t aiheuttaa pahaa GASia täälläpäin. Samoin 20" AA raw ride. Eipä taida tulla loppua näille, vaikka just saapui Konstaa Jenkeistä. Pitää varoa Helsingin keskustaa, etenkin Kaisaniemeä...
Mä tiedän missä sä asut!
markkuliini
10.08.2008 16:17:40

. Eipä taida tulla loppua näille, vaikka just saapui Konstaa Jenkeistä.

Mitäs tuli? Itsellä kuumottais 22" medium.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
jtpennane
10.08.2008 17:22:57
Mitäs tuli? Itsellä kuumottais 22" medium.

22" medium thin low sekä 18" crash. Seuraksi 14" HH vaiheessa x, pitää kysellä tarjouksia ja kerätä rahaa.
Mä tiedän missä sä asut!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)