Aihe: Onko soittotaito kiinni kamoista vai näpeistä?
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12
Ukko
09.08.2008 16:36:07

Pitääpä tarkentaa. Soundeja ei saa huonoista vehkeistä hyväkään pelimanni, mutta soittaa voi vaikka kuinka komeasti. .

Paitsi jos eteen lyödään kitara missä kielet ovat kahden sentin päässä otelaudasta ja kielillä ikää puoli vuotta ahkeran soiton jäljiltä. Jää muuten soittamatta Steve Vailtakin ne komeat soitot.
COVS jäsen nro 6
EP
09.08.2008 17:05:49
Mie oon aika paskapelimanni! :(
..sen vuoksi ei ENÄÄ huvittaisi soittaa ku sellasia biisejä mitkä varmasti osaan!
mack the knife
09.08.2008 18:10:04
Paitsi jos eteen lyödään kitara missä kielet ovat kahden sentin päässä otelaudasta ja kielillä ikää puoli vuotta ahkeran soiton jäljiltä. Jää muuten soittamatta Steve Vailtakin ne komeat soitot.

No joo, en mä ihan tuota tietenkään tarkoittanu. (oon mä soittanu niinkin vanhoilla kielillä :))
COVS n:o 1.
isojussi
09.08.2008 23:10:03
...luonnehdinnasta (kuin kehitysvammaisen kopistelua). Tuo vaan minusta kuvasi osuvasti suoritusta...

Eli sun mielestä juuri kehitysvammaisista ei lähtökohtaisesti ole kunnon rumpaleiksi?

Tää voi tulla sulle nyt yllätyksenä, mutta edes IHAN kaikki basistit eivät ole sivistymättömiä ääliöitä - vaikka parhaasi teetkin kyseistä stereotyyppiä ylläpitääksesi. Kirjotuksesi oli rasistinen ja täysi keskustelupasta sääntöjen vastainen.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
okabass
09.08.2008 23:49:10 (muokattu 10.08.2008 00:03:54)
Eli sun mielestä juuri kehitysvammaisista ei lähtökohtaisesti ole kunnon rumpaleiksi?
Tää voi tulla sulle nyt yllätyksenä, mutta edes IHAN kaikki basistit eivät ole sivistymättömiä ääliöitä - vaikka parhaasi teetkin kyseistä stereotyyppiä ylläpitääksesi. Kirjotuksesi oli rasistinen ja täysi keskustelupasta sääntöjen vastainen.

Niinpä niin. Mietipä huviksesi noita tölväyksiä.

"Veikkaamme entistä mäkihyppääjää?"
Eli sun mielestä juuri mäkihyppääjistä ei lähtökohtaisesti ole kunnon "johonkin"?

("kaikki basistit eivät ole sivistymättömiä ääliöitä - vaikka parhaasi teetkin kyseistä stereotyyppiä ylläpitääksesi."
"se Liipolan kävelevä basistivitsi saa mun puolesta ryömiä takasin se kiven alle, mistä on tänne ihmisten sekaan vahingossa eksynytkin"
"paas Lahrenmiäs ottaen oikeenvärinen tapletti"
"Noh noh papat."
"kyllä me ollaan ***** kanssa huomattavasti keskimääräistä älykkäämpiä"
"Ilmeisesti palstan koltat on lisääntyneet yhdellä."
"Vettä pukkaa kun Esterin hanurista")
isojussi
10.08.2008 00:14:03 (muokattu 10.08.2008 00:22:09)
Ai sä keräät mun kirjoituksia?

Mikset suoraan pyydä treffeille?

No, en toki lähtis.

Hanki elämä.

EDIT: Tää jää mun osalta tähän. Mä en jaksa kinata tommosten kanssa.
okabass
10.08.2008 00:22:03 (muokattu 10.08.2008 00:33:23)
Ai sä keräät mun kirjoituksia?

Turha luulo. Otin parilta sivulta muutaman näytteen.

Mikset suoraan pyydä treffeille?

Joudun tuottamaan pettymyksen: tukevat, älyrajoitteiset miespasunisti-elvikset eivät oikein iske.

EDIT: Itehän alotit. Kertoisitko vielä, mikä oli kinan aihe?
jakeni
10.08.2008 13:32:06
Pitääpä tarkentaa. Soundeja ei saa huonoista vehkeistä hyväkään pelimanni, mutta soittaa voi vaikka kuinka komeasti. Hyvistä vehkeistä voi löytyä vaikka kuinka loistava soundi, mutta paskalla pelimannilla soitto on sitten ihan näkemiin.

Hyvä Mackie,juuri tuon olen itsekin havainnut.

Okabass on muuten erittäin hyvä ja suuresti arvostamani basisti,hän on myös ihmisenä erittäin leppoisa ja mielestäni sivistynyt.
Hän tekee kellosepän tarkkaa työtä,jo koulutuksensa puitteissa ja ei varmasti tahallaan loukkaa ketään!
Lisäksi mainittu rumpali hra. Palonen Lahdesta olisi syytä kaikkien nähdä/kuulla niin siitä kyllä avautuisi asioihin ehkä hiukan erilainen katsonta kanta!
Rauha.
Milloin syödään? (Topi)
isojussi
10.08.2008 13:35:47
Oli Jake miten oli, käyttämänsä vertaus oli typerä, mauton, sopimaton ja palstan sääntöjen vastainen.
jakeni
10.08.2008 13:42:07
Oli Jake miten oli, käyttämänsä vertaus oli typerä, mauton, sopimaton ja palstan sääntöjen vastainen.

Ok. Kuitti.
Milloin syödään? (Topi)
Martso
10.08.2008 13:43:51

Ja sinulle henkilökohtainen, minkä takia reagoit turhan voimakkaasti, kun kerran mitään sen kummempaa ei O sillä tarkoittanu. Minusta turha tehdä tikusta asiaa.

Sattuma: Eilen oli jortsuissa yleisön puolella keharipoika, ilmeisesti down. Juttelin tauolla kaverin kanssa ja kehui olevansa rumpali. Pyysi, että soitettaisiin jenkkaa, lupasin ja soitettiin. Tuli jälkikäteen kiittämään.
isojussi
10.08.2008 13:57:49
Ja sinulle henkilökohtainen, minkä takia reagoit turhan voimakkaasti, kun kerran mitään sen kummempaa ei O sillä tarkoittanu. Minusta turha tehdä tikusta asiaa.

Reagoinko?

No voi olla - en kinaa siitä sun tai Jaken kanssa, kun tiedän senkin, ettei teidän suusta ihan heti tulis moisia sammakoita.

Mikä sitten kenellekin on herkkä kohta? Jollekin se voi olla vaikka pojittelu (hehehe) - ei nää sen kummempia oo. Tollasia asioita pitää vaan ymmärtää ja kunnioittaa. Tietty pojan myötä tosta kehitysvammaisen asiasta on mulle tullut henkilökohtainenkin, mutta jo paljon ennen hänen syntymäänsä oon ollut jonkin verran kehitysvammaisten kanssa tekemisissä ja mun asenteeni tähän juttuun olis ollu silloinkin kokolailla sama.

Sattuma: Eilen oli jortsuissa yleisön puolella keharipoika, ilmeisesti down. Juttelin tauolla kaverin kanssa ja kehui olevansa rumpali. Pyysi, että soitettaisiin jenkkaa, lupasin ja soitettiin. Tuli jälkikäteen kiittämään.

Monessa kohtaan kehitysvammaisten elämänasenteessa olis meillä muilla paljon oppimista
Begemoth
10.08.2008 14:05:59
Kaikkien sitä on täällä vain pärjättävä oli vammaa tahi ei.
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
Begemoth
10.08.2008 14:10:20
Itse oon aina yrittänyt hommata parhaita soittimia/laitteita, mihin vain varaa on ollut, niin sitten ei oo paletti kamoista kiinni.
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
isojussi
10.08.2008 14:19:12
Itse oon aina yrittänyt hommata parhaita soittimia/laitteita, mihin vain varaa on ollut, niin sitten ei oo paletti kamoista kiinni.

Joo - sen oikeen hinta / laatu - suhteen löytäminen näissä hommissa on musta se viisastenkivi.

Soittimen on oltava riittävän hyvä, ettei, homma - kuten sanoit - jää siitä kiinni. Motivoikin enempi treenaamaan yms, kun on kunnon pelit, millä vetää.
Tankero
10.08.2008 19:03:51

Kiitos samoin täällä.
Humppajyrä
mack the knife
10.08.2008 19:06:42

Samoin. Sais tuota varaa olla vain vielä vähän enemmän.
COVS n:o 1.
Ukko
10.08.2008 19:11:47

Kiitos samoin täällä.

Mutta eihän sulla ole sähkörunpuja .....
COVS jäsen nro 6
Tankero
10.08.2008 19:37:58 (muokattu 10.08.2008 19:38:10)
Mutta eihän sulla ole sähkörunpuja .....

Ei niin, kun ei ole varaa hankkia.
Humppajyrä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)