Aihe: Pekingin olympialaiset
1 2 3 4 5 6 7 8 928 29 30 31 32
masterhat
09.08.2008 22:26:35
joo, perustakaa hipit oma huone jossa voitte keskustella ihmisoikeuksista, täällä keskitytään urheiluun!! Eikös seppälä uiskentele huomenna?
http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php
RonRoco
10.08.2008 02:35:29
Mä oon ihan samaa mieltä. Jaksa saatana lukea tota ihmisoikeus-vääryys -toitotusta - sitä kun on tullut joka jeesuksen tuutista viimeisen puolivuotta.

Saat plussan.

näin on. maailma olisi paljon parempi paikka ilman toisinajattelijoita, hippejä, vihreitä, amnestya, wwfää ja muita hihhuleita jotka häiritsevät mun kisastudioo. myötätunto on perseestä. se voi herättää tunteita ja saada jopa tipan linssiin
...Ravi Shankar and Robert Johnson are the only guitar players I listen to. - George Harrison
riimu
10.08.2008 02:39:48 (muokattu 10.08.2008 02:40:27)
näin on. maailma olisi paljon parempi paikka ilman toisinajattelijoita, hippejä, vihreitä, amnestya, wwfää ja muita hihhuleita jotka häiritsevät mun kisastudioo. myötätunto on perseestä. se voi herättää tunteita ja saada jopa tipan linssiin

Turha provota. Perusta Peking 2008 - ihmisoikeusketju. Jos moinen mieltä lämmittää.

Täällä puhutaan urheilusta.
Don't ask me about Grim Fandango.
dipshit
10.08.2008 03:13:00 (muokattu 10.08.2008 03:13:16)
joo, perustakaa hipit oma huone jossa voitte keskustella ihmisoikeuksista, täällä keskitytään urheiluun!! Eikös seppälä uiskentele huomenna?

Palkitsenpa tämän plussalla.

E: ja yritän oppia kirjoittamaan
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
DJKaaos
10.08.2008 09:11:43

Haista paska. Perusta se saatanan ihmisoikeusketju jos haluat jauhaa näistä epäkohdista. Kaikki tietää sen, mikä siellä läpimädässä Kiinassa on se tilanne. Koko vitun valtio kuvottaa mua, mutta en halua jauhaa siitä tässä ketjussa. Olympialaiset on viimekädessä kuitenkin urheilijoiden ja urheilusuoritusten näyttämö, johon on näköjään kerta toisensa jälkeen pakko sekoittaa politiikka sun muut ei-urheilulliset asiat.

Maailma olis vitun paljon parempi paikka ilman tollasia saatanan provoajia.
Minä olen minä.
Coatl
10.08.2008 09:34:14
Vituttaa noiden suomalaisurheilijoiden arvokisatavoitteet.

"Ois tosi kiva jos pääsis 32 parhaan joukkoon..."

Voittamaan sinne pitäis mennä. Tommosella hattu kourassa-asenteella ei koskaan pääse yhtään mihinkään.
People envy happiness. Dogs, though, sense courage, knowing jubilation means better ass...ets. Pretty profound.
carlos
10.08.2008 11:00:55

Voittamaan sinne pitäis mennä. Tommosella hattu kourassa-asenteella ei koskaan pääse yhtään mihinkään.

Jepulis. Ja tuntuu siltä, että monelta suomalaiselta menee heti pasmat sekaisin, ku pääsee lentokentälle. "Wou, täällä tosiaan koneet nousee ilmaan!" Onhan se hauska lähteä matkalle ja esim. heittää pari kertaa keihästä - lopun aikaa voikin sitten vaan fiilistellä Pekingiä.

Itse asiassa uimari Matti Rajakylä myöntää tämän väitteeni oikeaksi iltalehdessä:
"-Ateenassakin (2004) koin sellaisen vau-efektin. Mutta se oli ehkä sellainen pelästynyt ja säikähtänyt vau-efekti. Nyt on täysin erilainen tilanne, ja osaan varmaan käyttää tätä oloa voimavarana, Rajakylä selvittää.

- Miten sen nyt selittäisi? Täällä on kaikki niin... Kaikki kassit kannetaan, ja jo lentokentällä yhdellä metrolaiturilla oli kymmenen vapaaehtoista auttamassa. Miten h-tissä joku pystyy järjestämään jotain tällaista? Tämä on niin massiivinen juttu. Se on lyönyt minua täysillä päähän."

Joo on se ihmeellistä, jos yli miljarin ihmisen maasta löytyy jokaiselle metrolaiturille auttajia.

Tietenkin asioista saa ja pitää olla fiiliksissä, mutta sen ei kyllä tarttis vaikuttaa suorituksiin. Kyllä keppi lentää jossain Pihtiputaalla, mutta ei sitte enää pekingissä, got it?
author
10.08.2008 11:45:28
Kiina on aloittanut aika vakuuttavasti. Neljästä mitalista kolme kultaista. Millaiset lienevät urheilijoiden paineet kotikisoissaan..
"These go to eleven."
dipshit
10.08.2008 11:48:24 (muokattu 10.08.2008 12:36:41)
Kiina on aloittanut aika vakuuttavasti. Neljästä mitalista kolme kultaista. Millaiset lienevät urheilijoiden paineet kotikisoissaan..

Nyt viidestä mitalista neljä kultaisia.

Tänään muuten siis USA - Kiina korismatsi suorana kakkoselta klo 17:15. Matsista odotetaan kuulemma yhtä koripallon historian upeimmista ja katsojiakin on luvassa jopa miljardi maailmanlaajuisesti. Eihän tuollaista urheiluspektaakkelia VOI olla missaamatta.
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
author
10.08.2008 11:49:05

Evilä totesi haastattelussaan että voittamaan lähdetään aina. Jos tyytyy seitsemänteen sijaan, niin todennäköisesti ei koskaan sen parempaan sijaan päädykään. Olen myös itse sitä mieltä että voisi edes sanoa tekevänsä parhaansa, ja katsoa sitten mihin se riittää.

Henkilöt jotka pyrkivät top 30:een voisivat olla pakkaamatta matkalaukkuaan.
"These go to eleven."
trashjones
10.08.2008 12:00:39
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/

NÄkee kaikenlaisia lajeja yhtä aikaa.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
kk80
10.08.2008 12:54:24
Turha provota. Perusta Peking 2008 - ihmisoikeusketju. Jos moinen mieltä lämmittää.

Täällä puhutaan urheilusta.

Kun otsikkona on Pekingin olympialaiset niin puheenaiheena ovat myös itse kisajärjestelyt sekä muut varsinaisia urheilusuorituksia sivuavat aiheet. Jos asiallisesti keskustellaan niin eiköhän tähänkin ketjuun mahdu viesti tai pari jossa pohditaan Olympialaisten & Kiinan hallituksen "vähän ristiin" menevää arvomaailmaa tai vaikka Georgian kriisin langettamaa varjoa kisoille. Vastaankin saa väittää jos perustelee kantansa fiksusti. Jätettäisiinkö ne "menkää puunhalaajat koteihinne" -viestit vaikka Radiorockin keskustelupalstoille tms.?

Mistäköhän lajista olisi (teoreettisesti)helpoin päästä itse Olympialaisiin jos nyt alkaisi treenaamaan ihan pirusti? Tuli vain mieleen kun tuntuu että Suomella on muutamissa lajeissa aika pienet piirit. Esim. se jousiampuja taisi pitää välivuoden tai kaksi ja rupesi siten treenaamaan kisoja varten. Mikähän on taso nykyaikaisessa viisiottelussa :)
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Bacchus
10.08.2008 13:02:21 (muokattu 10.08.2008 13:09:42)
Aika hauskan tapahtuman näin tänä aamuna kun naisten 10 metrin ilmapistoolissa kakkonen oli venäläinen Natalia Paderina ja kolmas georgian Nino Salukvadze. Palkintoenjaon jälkeen nuo kaksi paiskasivat kättä ja ottivat vielä yhteikuvan.

E: Ja pointtinahan tässä oli siis Venäjän ja Georgian välillä oleva "sotatila"(ko).

Menkää nyt muualle jauhamaan politiikasta, täällä keskustellaan urheilusta.

Menkää nyt muualle keskustelemaan politiikasta, täällä keskustellaan urheilusta.
Anti-Matter Manifesto
Rotuvaari
10.08.2008 13:30:15
Hymyilytti Seppo Rädyn "kisa-aforismi" viikonvaihteen IltaSanomissa:

"Avajaiset ja päättäjäiset eivät ole urheilijoita, vaan yleisöä varten. En käynyt ikinä. Se on 7-8 tunnin keikka, että pääset hetken kävelemään. Sitten saatana joukkotappelu, kuka pääsee milläkin bussilla pois. Joka sinne urheilemaan menee, kannattaa pysyä pois."

Täällä tuntuu vellovan ihmisoikeustaistelut, kuin missäkin Tibetissä. Amatöörien harrastelua siihen verrattuna, että me sentään penskana räjäyteltiin kiinalaisia ja jämät jätettiin kylmästi hankeen lojumaan. Silloin ei edes nimismies puuttunut touhuun, mitä nyt saattoi ohimennessään kysyä, että onko pojilla tuohon lupa.
Oonks theillää Johann Sebastian Bachia tai Ludwig van Beethouvvennii?
dipshit
10.08.2008 13:37:34
Oli kyllä hemmetin jännittävä matsi loppujen lopuksi tuo Liettua - Argentiina. Pisti kyllä harmittamaan kun Argentiina joutui vielä taipumaan niin upean viime minuuttien nousun jälkeen. Olisin kyllä toivonut Argentiinalle voittoa, prkl.
No, tänään jatkuukin sitten jännittävä koris, ei malttaisi enää odottaa.
Dunga
10.08.2008 13:40:16
Oli kyllä hemmetin jännittävä matsi loppujen lopuksi tuo Liettua - Argentiina. Pisti kyllä harmittamaan kun Argentiina joutui vielä taipumaan niin upean viime minuuttien nousun jälkeen. Olisin kyllä toivonut Argentiinalle voittoa, prkl.
No, tänään jatkuukin sitten jännittävä koris, ei malttaisi enää odottaa.

Oli hyvä matsi, hyvä että Liettua voitti. USA-Kiina -matsia odotellessa.
With my reputation... what were they thinking of?
DJKaaos
10.08.2008 13:46:28
USA-Kiina -matsia odotellessa.

Tuomitsee kuulemma suomalainen erotuomari tuon pelin.
Minä olen minä.
M-Juhana
10.08.2008 14:26:36 (muokattu 10.08.2008 14:27:15)

Tänään on kovin suomalais suoritus koko kisoissa. Meinaan Carl Jungebrant viheltää Kiina-USA korismatsin.

....minkä kultasormi meille jo kertoikin.
"Akaan Saabisti" -Veikko
texjazz
10.08.2008 15:08:24

Ihmisoikeuksista puheenollen: Ruotsi sai jo hopeaa naisten pyöräilystä.
http://youtube.com/watch?v=YOUKNiGJCPc Leikatusta konjakista tulee riemastuttavan pitkällinen ja kiehtovan syvälle porautuva krapula. - Tuntematon ajattelija
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)