Aihe: Tanssipalstan kehut
1 2 3 4 535 36 37 38 3991 92 93 94 95
Ukko
31.07.2008 18:57:50

.Tavalliset soittajat on kaikkein mukavimpia ja joustavia.Viimeksikin tykkäsin sikana.

Hmmm.... Mitäs te oikein touhusitte.
COVS jäsen nro 6
Timi
31.07.2008 19:53:05
Hmmm.... Mitäs te oikein touhusitte.

Jaa!Roudattiin kimpassa,syötiin hyvin,tehtiin biisilistaa,höpöteltiin jonninjoutavia,soitettiin antaumuksella,naurettiin,ja nautittiin ko yleisö tykkäs kybällä,kehuttiin toisiamme ja aateltiin kuinka helppoa tää on!
Kylmän viileesti!
paice60
04.08.2008 23:31:04
Kehunpa tässä nyt sitten oikein julkisesti Markus Sextetin ja samaan syssyyn Sinitaivas bändin. Molemmilla homma toimi oikein hienosti.
Vittu näitä hommia edelleenkin.
Musiikkia korville
05.08.2008 00:06:46

Kehunpa tässä nyt sitten oikein julkisesti Markus Sextetin ja samaan syssyyn Sinitaivas bändin. Molemmilla homma toimi oikein hienosti.

Kiittää omasta puolestaan hän...
By: MK
Welldrum
06.08.2008 23:22:12 (muokattu 06.08.2008 23:22:47)
Oli hyvä bändi Peacockissa lavan alla soittamassa kun kävin lasten kanssa katsomassa Bjuuströmin High shool musicalin ennakkonäytöksen. Kapellimestarin päätä vähän näkyi ja huitovat kädet siitä luukusta josta hän ohjasi bändiä ja katsoi tilannetta lavalla.
Bjuuström istui vieressämme ja teki viime hetken merkintöjä vihkoon tulevaa ensi-iltaa hioakseen kai vielä.
Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä.
tiina62
06.08.2008 23:44:31
Oli hyvä bändi Peacockissa lavan alla soittamassa kun kävin lasten kanssa katsomassa Bjuuströmin High shool musicalin ennakkonäytöksen. Kapellimestarin päätä vähän näkyi ja huitovat kädet siitä luukusta josta hän ohjasi bändiä ja katsoi tilannetta lavalla.
Bjuuström istui vieressämme ja teki viime hetken merkintöjä vihkoon tulevaa ensi-iltaa hioakseen kai vielä.

Oliko hyvä musikaali myös? Kantsiiko mennä kattoon?
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
Welldrum
07.08.2008 00:11:46
Oliko hyvä musikaali myös? Kantsiiko mennä kattoon?

No joo, kyyyyyllähän se...liput oli kyllä mielestäni kirpaisevan hintaiset 41,- kpl-
En saanut välillä sanoista selvää, olinko huonossa paikassa, en tiedä.
Toisaalta joidenkin näyttelijöiden puhe oli selkeämpää kuin toisten.
Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä.
Avanaq
07.08.2008 12:22:55 (muokattu 07.08.2008 13:05:25)
Omegan puhaltajalle iso käsi ja syvä kumarrus -kyllä taittuu. Niinkuin koko bändiltäkin. Rentouttavaa lattian puolellakin (Kapankanmäki tässä tapauksessa joskus kesän puolivälissä), kun ei tarvitse jännittää bändin puolesta.
jon lord
07.08.2008 15:08:57
Nyt on pakko vaikka en haluaisi. Tapasin tuossa äsken kylillä yhden hemmon ja hän oli ollut katsomassa meidän heavykeikkaa ja sanoi ettei ole koskaan kuullut parempaa introa Perfect Strangersiin mitä minä soitin. Siis kehun itseäni, kyllä mä olen hyvä..........ymmärtäkää nyt tämä oikein. Olihan se hyvä intro mutta......siis hyvä....tai siis........
COVS jäsen N.o 3
poppamies
08.08.2008 15:18:21 (muokattu 08.08.2008 15:18:49)

...ymmärtäkää nyt tämä oikein. Olihan se hyvä intro mutta......siis hyvä....tai siis........

Siis saatanan hyvä. Oikea meininki. Jos on hyvä niin minkäs sille mahtaa. Toivoisin että muillakin kuin koulutetuilla urkuharmooninsoittajilla olisi itsetunto kohdallaan. Ainoa tie menestykseen nimittäin on että edes itse luottaa siihen mitä tekee.
G strings are for strippers!
Begemoth
08.08.2008 18:08:52
"Kato, taiteiljalla täytyy olla rautanen itseluottamus.."
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
KoskPaavo
08.08.2008 19:30:13
Porin Tähtikellarissa mulla oli eilen hyvä veto vaikka itse sanonkin, valitettavan vähän vaan oli porukkaa.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
paice60
08.08.2008 20:12:38
Siis saatanan hyvä. Oikea meininki. Jos on hyvä niin minkäs sille mahtaa. Toivoisin että muillakin kuin koulutetuilla urkuharmooninsoittajilla olisi itsetunto kohdallaan. Ainoa tie menestykseen nimittäin on että edes itse luottaa siihen mitä tekee.

No kyllä ainakin minä luotan itseeni vaikka muut eivät sitä tekisikään.
Vittu näitä hommia edelleenkin.
Timi
08.08.2008 21:08:05

Ei kai tää tänne taas kuulu.Mutta Kaivokselan ostarilla .Jossa tehtiin muutama keikka.Oli henkeen ja vereen Markus Sekstetin Diggari.Se taxi tyttö.Jos en väärin muista,niin tapasin heidän soittajankin?
Kylmän viileesti!
jeppeq
09.08.2008 10:42:01
Kehaistaanpas tässä eilisen kesäillan valssi -nauhoitteen perusteella tuo Sinitaivas -bändi. Katsastan areenalta parhaillaan. Miehistöstä on näemmä 3/5 uusiutunut sitten Viihdyttäjä 2007 -skaban, ehkä sillä on ollut merkitystä, ehkä ei, mutta biisien arraaminen ja niissä pysyminen, reenaaminen ja riittävä määrä toistoja vakituisella kokoonpanolla on tuottanut hyvää tulosta. Varsinkin laulupuolella köörit on kokonaan uusi elementti. Mainio kokonaisuus hudaosastolle, hyvä Juhis & jätkät!
Painava, mutta kevytmielinen.
Musiikkia korville
09.08.2008 10:59:24

Ei kai tää tänne taas kuulu.Mutta Kaivokselan ostarilla .Jossa tehtiin muutama keikka.Oli henkeen ja vereen Markus Sekstetin Diggari.Se taxi tyttö.Jos en väärin muista,niin tapasin heidän soittajankin?

Kyl niitä jossain joskus on. Ihme sinäänsä... Ei vaan, hyvä juttuhan se on ja edelleen oon sitä mieltä, että kaikille meille täällä on paikkamme.

Nyt täytyy kehua eilistä P.Koivuniemen kiertueorkesteria. Bändissä oli Kuorikoski, Nykänen, Rantanen, Anttila, jne... Kyllä muuten toimi!!! Aika sanattomaks hetkittäin veti.
By: MK
EP
09.08.2008 11:26:08
..Nyt täytyy kehua eilistä P.Koivuniemen kiertueorkesteria. Bändissä oli Kuorikoski, Nykänen, Rantanen, Anttila, jne... Kyllä muuten toimi!!! Aika sanattomaks hetkittäin veti.

Näitä on muutamia suomessa jotka ei bändin tasosta tingi, Koivuniemen lisäksi tulee näin yht'äkkiä mieleen ainakin A.Koriseva!
edge
12.08.2008 07:31:28
Kehunpa tässä nyt sitten oikein julkisesti Markus Sextetin.

Oho.
..voi vittu näitä hommia..
sonic77
12.08.2008 09:32:18
Pitääpä kehua omaa bändiä. Kyllä oli hyvä keikka ja pojilta taittu. Mukava olla siinä porukassa :o)

Aijaijai, virhe! Omaa bändiä ei kehuta muuta kuin keskenään seitsemän pullon simoissa keikalta kotio tullessa.
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)