Carvel 08.08.2008 11:48:39 | |
---|
Seksin aikana, mulla ainakin häviää potenssi ja mielenkiinto siirtyy musiikkiin.. TAI jos tv on päällä sen aikana(meni jo offin puolelle :D) niih :) |
-J.- 08.08.2008 13:58:44 (muokattu 08.08.2008 17:46:24) | |
---|
Seksin aikana...TAI jos tv on päällä sen aikana(meni jo offin puolelle :D) niih :) ''Viittiiks siirtää vähän päätäs kun mä en nää tota lätkä-matsia?'' *LÄPS!* Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Nunzu 08.08.2008 14:01:35 | |
---|
Kun nukun. J33. |
Booligan 08.08.2008 14:55:27 | |
---|
ite huomaan olevani melkosen agrena jos joku idiootti soittaa mitä tahansa musiikkia kun yritän nukahtaa. muuten olen oikeastaan aina valmis musiikkiin. Paul Gilbert Tavastialla 3.10! onhan sinulla jo lippu? |
Anouk 08.08.2008 17:25:10 | |
---|
Moi. Olenko ainoa, jolle tulee välillä semmonen fiilis, ettei musiikkia voi kuunnella? Parhaatkaan bändit/biisit ei iske, ja kaikki tuntuu vaan niin helkutin mitäänsanomattomalta. Pelottaa, että jos lakkaa into musiikkiin kokonaan. Mitä teette tällaisessa tilanteessa? Itse en ole nyt oikein viimeaikoina jaksanut kuunnella musiikkia, ja tuntuu, että kuuntelen sitä välillä vain ihan kuuntelemisen vuoksi, sen suurempaa ajatusta mielessä. Tuli vähän sekava viesti, mutta toivottavasti ymmärsitte. Kuulostaa tyhmältä kysyä, mutta onko jollakulla joskus lopahtanut täydellisesti into kaikkeen musiikkiin? Mulle ainakin tulee välillä tuollasia hetkiä. Ainakin jos on niin väsynyt, että tuntee pään räjähtävän ihan just. Ei sillon teen mieli kuunnella musiikkia. Mutta useimmiten tekee mieli purkaa kaikki kitaranvarressa. Joskus siihenkin kuitenkin turhautuu. Tulee motivaatiokato. Silloin kannattaa pitä taukoa ja yrittää vähän ajan päästä uudestaan, ja johan tuntuu maistuvan ja huomaa että on kuitenkin ollut ikävä musiikkia. Kannattaa muistaa että laulu lähtee hiljaisuudesta - joskus hiljaisuuskin on arvokasta. |
Johann Onn 08.08.2008 18:43:51 | |
---|
Olenko ainoa, jolle tulee välillä semmonen fiilis, ettei musiikkia voi kuunnella? Et. Henk.koht. on toi fillis päällä suurimman osan aikaa. Varsinkin edellisen duunin jälkeen, jossa radio huusi koko työpäivän. Joinain päivinä se unohdettiin avata ja heti tuli "ah - kerrankin..." fiilis. |
Dtfani 09.08.2008 18:06:53 | |
---|
Jos bändin soittotreenit on vasta päättyneet. Silloin yleensä korvissa humisee muutenkin :). |
Saunan jälkeen kuistilla olutpullo käsillä, ei siinä kaipaa muuta kuin hiljaisuutta! Sielu kaipaa hiljaisuutta. Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle. |
Jokapaikanapina 09.08.2008 23:39:52 | |
---|
Aamulla ku oot heränny ni menee aika pitkää ennenku mä siedän mitään ääntä. |
Kailis 10.08.2008 23:45:09 | |
---|
ite huomaan olevani melkosen agrena jos joku idiootti ehdottaa seksiä kun yritän nukahtaa. muuten olen oikeastaan aina valmis seksiin. |
Lord of the strings 11.08.2008 02:01:40 | |
---|
Seksin aikana, mulla ainakin häviää potenssi ja mielenkiinto siirtyy musiikkiin.. TAI jos tv on päällä sen aikana(meni jo offin puolelle :D) niih :) Rihannan Umbrella on soinut taustalla samalla kun sain suuhoitoa. Romanttista. "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Fuzzy Boner 11.08.2008 02:10:28 (muokattu 11.08.2008 09:59:44) | |
---|
Harvoin sellasia hetkiä on kyllä.. |
Ali 11.08.2008 10:52:20 | |
---|
Rihannan Umbrella on soinut taustalla samalla kun sain suuhoitoa. Romanttista. Itse en luultavasti kykenisi edes saamaan erektiota, jos kyseinen biisi soisi taustalla. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
Carvel 11.08.2008 12:00:50 | |
---|
Itse en luultavasti kykenisi edes saamaan erektiota, jos kyseinen biisi soisi taustalla. Ite tulisin heti.. |
Tilumiässs 11.08.2008 12:39:26 | |
---|
Krapulassa. Mitä nopeammin, sitä nopeammin. |
Kailis 11.08.2008 13:58:09 | |
---|
Rihannan Umbrella on soinut taustalla samalla kun sain suuhoitoa. Romanttista. Mä haluaisin hammaslääkärissä kuunnella Bachia tai Lassusta =D Tai ehkä Allegrin Miserere... |
Deep Shadow 11.08.2008 15:01:10 | |
---|
Migreenin kanssa musiikki ei oikein sovi. Eikä muutkaan äänet. Leuka maassa kohti uusia murheita |
Tmp 11.08.2008 17:17:39 | |
---|
Heräämisen jälkeisen puolen tunnin aikana. Mulla vähän pidempikin aika aamusta. Kun menee julkisilla töihin aamulla niin ei kyllä halua mitään muusiikkia. Kotimatkalla taas yleensä voi hyvinkin jotain kuunnella. Tosin jos töissä on ollu hirvee kiire ja stressi niin pitää saada miettiä eikä muusiikki sovi. Sitten jos taas on ollu rauhallisempaa niin sitten taas menee. Eli aamulla tai sitten jos pitää selvitellä ajatuksia niin muusiikki voi olla todella ärsyttävä. |
Mipe-iha-ite 14.08.2008 17:29:22 | |
---|
Silloin kun yritän kuunnella, mitä pienellä sisäisellä peikollani on sanottavaa. Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny päntisä. |
tsugaru 15.08.2008 12:04:42 (muokattu 15.08.2008 12:05:40) | |
---|
Moi. Olenko ainoa, jolle tulee välillä semmonen fiilis, ettei musiikkia voi kuunnella? Parhaatkaan bändit/biisit ei iske, ja kaikki tuntuu vaan niin helkutin mitäänsanomattomalta. Pelottaa, että jos lakkaa into musiikkiin kokonaan. Mitä teette tällaisessa tilanteessa? Itse en ole nyt oikein viimeaikoina jaksanut kuunnella musiikkia, ja tuntuu, että kuuntelen sitä välillä vain ihan kuuntelemisen vuoksi, sen suurempaa ajatusta mielessä. Tuli vähän sekava viesti, mutta toivottavasti ymmärsitte. Kuulostaa tyhmältä kysyä, mutta onko jollakulla joskus lopahtanut täydellisesti into kaikkeen musiikkiin? Lopeta kuuntelu. Tilanne on vastaava, jos on paljon kuvien kanssa lionnut. Alkavat kaikki tuntua mitäänsanomattomilta. Silloin voi siirtyä muusikoiden.netin kuvavapaalle vyöhykkeelle. Ei se musikki mihinkään katoa, niinkuin eivät kaikki maailman kuvatkaan, poissaollessa. Kuuletko, kuinka madot yskii, köh köh? |