Tuomo_ 08.08.2008 12:52:16 | |
---|
Tahtah : hienoa ja eläytyvää soitantaa alusta loppuun, hyvä soundi ja tatsi, ihan huippuveto Tahtahilta ! Tällä sitä taas elää pitkään. Menee helposti töiden aloitukset ja muut vastoinkäymiset. Olen huomannut, että kitara viihtyy näiden skabojen ansiosta yhä enemmän sylissä. Suosittelen kaikille osallistumista taitotasosta riippumatta. Lopulta sitä hyötyy eniten itse. Yleensä vedän oman soiton narulle, ennenkuin kuuntelen muita. Ei kerkiä masentua toisten hyvistä vedoista. Muiden osallistujien soittojen kuuntelu ja muutaman sanan arviointi on alkanut olla todella hyödyksi. Saan tästä harrastuksesta ilmaisia oppitunteja oman bluesin kehittämiseen. Musiikissa blues on kaikki! |
BigPapa Hyvää rytmiä ja paikoin tiukkaa sooloakin, mutta hiukka selkeämpää linjaa jäin kaipaamaan. Riuskasta kitarasaundista pidin. Jaa, olihan siinä kakskin kitaraa.. Ihan nyt Willie oikeesti, mitä nappeja sä vedät? Missä siinä on 2 kitaraa? Ei sättänäh.... Missä v.tussa sä kuulet 2 kitaraa..!!!!!!!!!???????????? Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Kuha 09.08.2008 19:29:20 | |
---|
Tokassa kierrossa toi komppausosa tuli mun mielestä vähän ihme kohtaan (0:23) kuten mikin vaihto kohdassa 0:48 Oot oikeassa, mikin vaihto piti tulla vasta 0:49, mut mun taimi petti, taas. |
willie 09.08.2008 19:29:49 | |
---|
Ihan nyt Willie oikeesti, mitä nappeja sä vedät? Missä siinä on 2 kitaraa? Ei sättänäh.... Missä v.tussa sä kuulet 2 kitaraa..!!!!!!!!!???????????? Kyllä sä mun lääkityksen tiedät.. Mä olin KUULEVINANI kaks kitaraa, vaikka ei siinä sitten ollut kun yks. Kun on fönari auki tonne Manskulle päin, niin se vähän haittaa kuuntelua sieltä tulevan metelin johdosta. Turha tuhlata tollanen määrä huuto- ja kysymysmerkkejä.. my friend. Bassoa vuodesta 1972. |
willie 09.08.2008 19:31:02 | |
---|
Oot oikeassa, mikin vaihto piti tulla vasta 0:49, mut mun taimi petti, taas. Eli sekunnilla heitti.. Hyvää sarkasmia :) Bassoa vuodesta 1972. |
BigPapa 09.08.2008 19:33:25 | |
---|
Kyllä sä mun lääkityksen tiedät.. Mä olin KUULEVINANI kaks kitaraa, vaikka ei siinä sitten ollut kun yks. Kun on fönari auki tonne Manskulle päin, niin se vähän haittaa kuuntelua sieltä tulevan metelin johdosta. Turha tuhlata tollanen määrä huuto- ja kysymysmerkkejä.. my friend. Onkyllä niinku ihan turhaa selittelyä...."olin kuulevinani"...voi v.ttu...... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
willie 09.08.2008 19:38:37 | |
---|
Onkyllä niinku ihan turhaa selittelyä...."olin kuulevinani"...voi v.ttu...... Lopeta ny Papa toi kiukuttelu. Bassoa vuodesta 1972. |
BigPapa 09.08.2008 19:40:23 (muokattu 09.08.2008 19:45:23) | |
---|
Lopeta ny Papa toi kiukuttelu. Juu kyllä mä ymmärrän jos tulee asiallista kommenttia, mutta toi 2 kitaran osio meni yli...ihan yhen Severin kaa veetty eka otto....kiitos ja näkemiin....ja mitä siihen ikä juttuun tulee niin voin katsoa olevani sen ikäinen, että voin kyllä vastata näihin juttuihin ihan vapaasti....tää oli Willielle....kerro missä kohassa kuulit 2 skebaa? Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
J.Hollström 10.08.2008 00:25:55 (muokattu 10.08.2008 00:26:11) | |
---|
Rankkaa soittoa bluestatsilla. Otan tämän kohteliaisuutena. Kiitos siitä. Aika spesiaali saundi kitarassa, johon korvat kyllä parin kuuntelun jälkeen tottui :) Niin, digitaalikikkeillä mallintavaa soundia. Onkohan tuossa kuvassa Norwichin terrieri reporankana.. ? Australianterrieri Titti-koira siinä makoilee. |
blues guitar 10.08.2008 20:02:30 | |
---|
BluesGuitar : Kohdassa 1:22 vallan mainiota soittoa Olinkohan mä jo kesties lopettanu soittamisen tolla kohdalla? :) ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
Funkyshiva 10.08.2008 20:26:35 | |
---|
Tästä tulee mieleen jokin jaffamainos. Värikkäitä kuplia ja sellaista usvaa. Haha...semmosta ne lomasfäärit tekee. Kahdella kitaralla mennään.. naukuukos taustalla slide ? Ykköskitaran teiniwahwah saundi on aika korni, mutta mitäs sitä lomahöyryissä niin vakavasti ottamaan :) Hauska veto ! Slide,juu...teiniwahwah?Hehe,uusi termi mulle,mutta kuulostaa oikealta. ;D Tässä oli ihan omanlaisensa hauska tunnelma, pinnemmassa oleva skitta oli vissiin ihan nakeilla soitettu, taustalla vielä slide. Tykkäsin tästä. Molemmat skitat on nakein näplättyjä,en käytä koskaan plektraa. Kiva erilainen soittotyyli. Hyvin sopi yhteen noi kitarat. Hyvältä kuulosti. Soittotyylin erilaisuus johtunee siitä että soitan sormin,avoimista vireistä. Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
Tuomo_ 10.08.2008 20:26:49 | |
---|
tahtah No huh, ompa riuskaa paahtoa ! Rankka hyvä saundi kitarassa suht runsaalla kaiulla. Upeita huiluäänia heti alkuun ja jatkossa hyvää murinaa alempaakin. Maukasta sooloa mun makuun ! Muutahan ei tässä enää tarvitsekaan, kun saa ulkopuolella skaban olevan tällaiset arviot. Huomenna duuniin loman jälkeen iloisella mielellä. Musiikissa blues on kaikki! |
stratomaster 10.08.2008 21:37:38 | |
---|
No tää näyttäis tälläiseltä onnittelut Stratomesulle Kiitosta vaan kaikille. Aloitellaan varmaan huomenna uutta skabaa. |
stratomaster 10.08.2008 22:12:14 | |
---|
Aloitinkin uuden skaban saman tien, sinne vain vetoja! |
nipatzki 10.08.2008 22:29:53 | |
---|
nipatzki: Kitara jää tässä hiukka jalkoihin. Mutta musikaalista ja oikein toimivaa vetoa, olen huomaavinani tässä todellista lahjakkuutta. Pistä ihmeessä toi soundi- ja äänityspolitiikka parempaan kuosiin, sun soittotaitos ansaitsee sen.+ No kiitosta vaan! kiitos myös muillekkin hyvistä kommenteista. Yritän tosiaa saaha ton äänimaailman kondikseen! |
Illu 10.08.2008 22:52:56 | |
---|
No ni, kunniakas viimenen sija... Ei aamukahviveto oikein purrut. Illu - 0:20 venyveny jäi vähän lyhyeksi(tai sitten se oli sitä taiteilijan vapautta).Muutamia muitakin pikku takelteluja mutta soitto sujuu kertakerralta paremmin ja on ilmeikkäämpää. Illu: Kantava idea alusta loppuun. Illu: Alku alkoi hyvin, sitten mietittiin tarinaa, jonkun verran hakemista, mutta soundi oli miellyttävä ja potentiaalia rykäistä vaikka mitä. Kiitokset kannustavista kommenteista, näistähän taas repii motivaatiota seuraavalle kierrokselle. Illu Vähän ilmeetön veto ja kiireen makua ilman suurempaa ideaa. Parempaakin sooloa on mieheltä useasti kuultu.. Illu: Jotain jippoa kaipaisin lisää. Tosin en tiedä mitä? Viisaammat kertokoon. Illu: Suht perusvedon oloista, jonkinlaista lennokkuutta ehkä kaipasin. Ja nämä muistuttavat hyvin siitä, että töitä on paljon tehtävänä. Nää skabat on kyllä mukava homma tälläiselle omatoimiopiskelijakotitarvekitaristille, saa jotain vinkkiä ja palautetta soittoharrastuksen tueksi. Onnea voittajalle! |
BigPapa 15.08.2008 09:23:44 (muokattu 15.08.2008 09:27:20) | |
---|
Stratomaster on kattanut pöydän vanhalla kunnon Hurtsari -taustalla eli Melvin Londonin biisillä It Hurts Me Too, jonka Elmore aikanaan 50-luvulla levytti. Samalla kierrolla toki menee muitakin biisejä, tuo nyt ekana muistui mieleen. Viisaammat valaiskoot minua. http://www.youtube.com/watch?v=t1iYS5F2TBA&feature=related Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
stratomaster 15.08.2008 09:42:52 | |
---|
stratomaster Hyvä rivo saundi slidessä ja soitossakin mennään mukavasti Elmore fiiliksissä melkein kuin 50-luvulla konsanaan. Kiitoksia Willie, oli muuten ekat slidepisteet sulta meikäläiselle. Lämmitti erityisesti. |
Jerry_Jones 15.08.2008 15:06:02 | |
---|
Nimby2 ... Hiukka tahmean oloista soittoa. Ei taida blues olla ihan Nimbyn bravuurilaji ? Ei ole blues mun bravuurilaji, niin kuin ei soolosoitossa mikään muukaan. Tai oikeastaan missään soitossa. Osaamattomuus ei niinkään v*tuta vaan se, ettei opi reenistä huolimatta. Olen oppinut arvostamaan Willien kommentteja, joten täytyy varmaan pikkuhiljaa uskoa ja älytä pysyä täältä pois itseäni munaamasta ja päätä seinään hakkaamasta. Ja jättää homma suosiolla oikeille muusikoille; niitä kun täällä riittää. Blues fills in the holes of soul |
blues guitar 15.08.2008 15:50:43 | |
---|
....täytyy varmaan pikkuhiljaa uskoa ja älytä pysyä täältä pois itseäni munaamasta ja päätä seinään hakkaamasta. Ja jättää homma suosiolla oikeille muusikoille; niitä kun täällä riittää. Ei kun rohkeasti mukaan vaan jatkossakin. Kyllä näiden skabojen suola on juuri siinä että on eritasoisia osallistujia. Kyllä nämä skabat menee tylsiksi jos on vaan Kuhan, MadMattin, Stratomasterin ym. "Pallinaamojen" kaltaisia virtuooseja osanottajina. ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |