Aihe: Punttitreeni
1 2 3 4
Valdemart
09.08.2008 13:41:25

Ja tosi bluesjätkähän ei mitään punttia vedä niin. Setäni on muuten melko kova bluesjätkä edelleen ja veti aikanaan sen 150 penkistä. Ai niin, eihän se sitten voikaan olla. Taitaa sittenkin olla joku ihme Petrucci. Jäipäs kiinni!

Kyllähän vanhat bluesäijät vahvoja ovat varmasti olleet. Ainakin puheiden mahtipontisuudesta päätellen. Howlin' Wolf ainakin oli iso, varmaan vahvakin. Puntista en tiedä. Ei näit mun höpinöitä ainakaan kannata ottaa tosissaan. Musiikista puhuessa pitää aina laittaa vähän provoa mukaan. Eihän mun mielipide ole sen parempi ku kenenkään, vaikka kuuntelenkin parempaa musiikkia. ;)
You Can't Put Your Arms Around a Memory
Tuomo_
09.08.2008 14:06:46
Mielestäni punttireeni on hyväksi kohtuudella tehtynä. Itse olen ottanut nuorempana salinostona ilman mitään kamaa tai penkkipaitaa 180 kg penkiltä 84 kiloisena. Treenaamassa olen käynyt yli 30 vuotta. Skittaa olen soitellut 12- vuotiaasta lähtien. En usko, että on vaikuttanut soittoon mitenkään muuten kuin on pysynyt ehkä paremmassa kunnossa yli viisikymppisenä. Tällä hetkellä käyn 3-5 kertaa salilla tekemässä pienemmillä painoilla pitempiä sarjoja. Välillä kulkee soittokin kohtuullisesti. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=10&t=166491
Musiikissa blues on kaikki!
overdoze
09.08.2008 14:45:09

Mielestäni punttireeni on hyväksi kohtuudella tehtynä. Itse olen ottanut nuorempana salinostona ilman mitään kamaa tai penkkipaitaa 180 kg penkiltä 84 kiloisena. Treenaamassa olen käynyt yli 30 vuotta. Skittaa olen soitellut 12- vuotiaasta lähtien. En usko, että on vaikuttanut soittoon mitenkään muuten kuin on pysynyt ehkä paremmassa kunnossa yli viisikymppisenä. Tällä hetkellä käyn 3-5 kertaa salilla tekemässä pienemmillä painoilla pitempiä sarjoja. Välillä kulkee soittokin kohtuullisesti. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=10&t=166491

Hatunnosto penkkituloksesta!
Tuomo_
09.08.2008 16:41:28
Kiitokset palautteesta. Olen huomannut, että elämässä on monia mukavia asioita, joita voi harrastaa sulkematta jotain toista pois. Itse olen nauttinut, kun olen saanut harrastaa monipuolisesti erilaisia asioita elämässä. Ei muuta kuin punttireeneistä soittoreenien kautta himaan. On ihme, jos ei ruoka ja uni maistu.
Musiikissa blues on kaikki!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)