En tiedä olisiko tämä enempi roots vai tämän osaston heiniä, mutta kysytään. Onko miten tuttuja Kenny Sultanin kirjat muille ? Itse olen parin vuoden verran treenannut Sultanin "blues guitar legends (+cd)" ja tyytyväinen olen ollut siihen. Se on sellaista delta tai akustiseen bluesiin perehtymistä, vaikka ehkä enempi tykkään sähköisemmästä toiminnasta, mutta ihan hyvää tekee tämäkin. Onko kokemusta muista sultanin kirjoista ts. onko myös asiallisia, joita voi suositella? Kiinnostaisi ainakin tuo Sultanin "blues guitar",minkähänlainen lienee? "Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua." |
On kokemusta. Itse aloitin harjoittelamalla Kenny Sultanin ensinmäisellä kirjalla "Introduction to acoustic blues" josta opettelin kaikki biisit. Sitten siirryin toiseen osaan "Kenny Sultan Intermediate level" josta en enää jaksanut/viittinyt opetella kuin ragtime-osion biisit. Nyt menossa "master-class" ja kun taaksepäin ajattelee niin aika pirusti oon oppinu, ainakin soittamaan sormilla. Olen erittäin tyytyväinen kirja sarjaan, olikohan siitä nyt 5 osaa? ja ne kannattaa harjoitella järjestyksessä? Suosittelen kaikille akustisen bluesin ystäville! |