Aihe: Oman piisin miksaus: vinkkejä kaivataan!
1
jakeking
06.08.2008 13:15:46

Moro kaikki multa- ja kultakorvat!

Tuossa poikain kans ollaan väännetty piisejä kotistudiossa ja nyt ois miksausvaihe menossa. Valitettavasti ollaan kaikki melkosia amatöörejä tuon miksaamisen kans, joten kaikki vinkit äänen muokkaamiseen ovat tervetulleita!

Vielä melkosen keskeneräinen tsipale löytyypi osoitteesta:
http://bugi.oulu.fi/~welou/audio

Mitä tuohon kannattaisi Juuri Sinun mielestäsi tehdä? Laulusaundi ainaki itseäni mietityttää eniten, koska se laulaja olen (Siis tuo 00:58 alkava oikea laulu, ei Amiga-puhesyntetisaattori alussa ;) ). Vähä tuommosta industrialsäröhenkeä oon hakenu tuohon säkeistölauluun.

Sihiseekö laulun ässät liikaa? Ainaki omilla paskoilla stereoilla sihisee, mutta toisaalta kuulokkeilla ei, ja Geneleccejä ei oo pariin tilikauteen tulossa..

Oispa kyllä lepponen, jos jaksatte kuunnella ja vihjeitä antaa!
Nelikielipiru
06.08.2008 14:20:45

Moro kaikki multa- ja kultakorvat!

Tuossa poikain kans ollaan väännetty piisejä kotistudiossa ja nyt ois miksausvaihe menossa. Valitettavasti ollaan kaikki melkosia amatöörejä tuon miksaamisen kans, joten kaikki vinkit äänen muokkaamiseen ovat tervetulleita!

Vielä melkosen keskeneräinen tsipale löytyypi osoitteesta:
http://bugi.oulu.fi/~welou/audio

Mitä tuohon kannattaisi Juuri Sinun mielestäsi tehdä? Laulusaundi ainaki itseäni mietityttää eniten, koska se laulaja olen (Siis tuo 00:58 alkava oikea laulu, ei Amiga-puhesyntetisaattori alussa ;) ). Vähä tuommosta industrialsäröhenkeä oon hakenu tuohon säkeistölauluun.

Sihiseekö laulun ässät liikaa? Ainaki omilla paskoilla stereoilla sihisee, mutta toisaalta kuulokkeilla ei, ja Geneleccejä ei oo pariin tilikauteen tulossa..

Oispa kyllä lepponen, jos jaksatte kuunnella ja vihjeitä antaa!

Säröiset skebat on kyl aikas mutaiset, ja mun mieleen alhaalle miksattu.

Se särötetty basarin perkele on aika levällään. -> tiukenna soundia, nyt kuullostaa lähinnä siltä että joku hakkaa saapasta seinään ja siihen on lisätty säröä. Ilmeisesti haettu jonkun asteista gabber(vai mikä se nyt oli se tekno juttu) basaria?

Ja kokonaisuudessaan tuli mieleen että ton basarin ja laulun välissä ei oikeen ole mitään. Eli tarkasta tasot.

Tällästä tuli pika kuuntelulla mieleen.
31.8.08 Rami Mathalt RIP, rauhaa lepoon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)