Aihe: Onko soittotaito kiinni kamoista vai näpeistä?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
EP
08.08.2008 10:51:55
Mä soittelin tänään monta tuntia, ensin kiippareita, sitten kitaraa...

Ei vaan taitu!Kamat on hyvät, päässä soi, vaan ei tuu ulos!Vittu...soittotaitohan on sitä että osaa soittaa?Toiset osaa, toiset ei, yksinkertaista mutta totta!Se pitää vaan oivaltaa, mä oivalsin ja soitto loppuu ny!

Ei se mistään kamoista ole kiinni!

Ehkä sä yritit liikaa, kaikkea ei voi osata, valitse omat biisit (ohjelmisto) ja reenaa ne niin hyvin kun pystyt, se riittää!
Ukko
08.08.2008 15:28:32

Ehkä sä yritit liikaa, kaikkea ei voi osata, valitse omat biisit (ohjelmisto) ja reenaa ne niin hyvin kun pystyt, se riittää!

Olen tullut siihen tulokseen että kunhan saa hyvän menon päälle niin se on pääasia. Ei saa alkaa jokaista hukattua nuottia ikävöimään.
COVS jäsen nro 6
rintapek
08.08.2008 15:31:10

Ei saa alkaa jokaista hukattua nuottia ikävöimään.

Eiks toi o just sitä taitoa. Mulla sitä ny ei just ole, mut jos ryhtyisin joka kerta ripottelemaan tuhkaa päälleni ko vähä menee metsäliiton puolelle, niin helpommalla pääsis ko hyppäis samantien tulivuoreen.
One kind of music only - the good kind
okabass
08.08.2008 15:35:20
Hra. Palonen ei ole muuten IKINÄ soittanut hulluissa,faktaa!

Joo. Eihän sitä kukaan muu uskokkaan kuin hän itse. Viimeisetkin epäilyt katoavat, kun kuulee hänen runputustaan. Olen kerran yhden setin vetänyt siten että H-P oli rummuissa. Siinä ei todellakaan ollut mitään järkeä: kuin kehitysvammaisen kopistelua.
KoskPaavo
08.08.2008 16:23:17
Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaantunut tuosta viimeisestä lauseesta, sanotaan nyt sitten vaikka että niinkuin hullun kolistelua.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
EP
08.08.2008 16:28:59
Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaantunut tuosta viimeisestä lauseesta, sanotaan nyt sitten vaikka että niinkuin hullun kolistelua.

Näinpä!
Ja muuten jos se on "hullumies" niin oishan se hyvinki voinu soittaa SH :ssa, mut jos ei oo, niin mitä sitten?
Eihän moni muukaan ole! SH on kyllä hyvä pänti :)
sabian
08.08.2008 17:23:58

No mistä siinä olis pitäny loukkaantua??
Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä
KoskPaavo
08.08.2008 19:28:20
No mistä siinä olis pitäny loukkaantua??

Viittaan aikaisempien ketjujen vastaaviin, en kommentoikaan enempää.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Tankero
08.08.2008 20:42:06
Hra. Palonen ei ole muuten IKINÄ soittanut hulluissa,faktaa!

Ja kuka täällä on muka mua leuhkempi,häh? Kysyn vaan...

Koitappa arvata.
Humppajyrä
Timi
08.08.2008 20:54:10
Elämä on.Ja pysyy!Samoin soittotaito.Jos on jostain syystä pieni tauko ja kampeat kioskin taakse jälleen keikalle.Jotenkin menee hetki,että olet taas parhaimillaan.Vaikka otetaan meittin viime keikka ja kitaristi haldaa biisit,niin hetkittäin hakusessa oli kuitenkin.Välillä sysimetsässäkin.Kun tehdään hommia tasaisesti,Näppituntumakin on kohillaan.Se on sitä rutiinia.Ja kun ei tarvitse muistella väkisin biisejä.Luonnostaan pystyy luovimaan vaikeat paikatkin.Ihan selvästi itsekkin alussa yritin pitää vain peruskomppia handussa.Pikkuhiljaa läväytin sinne sun tänne.Jjokunen fillikin sinne eksyi.
Palaan lauantain keikan jälkeen jälleen asiaan.Pääsen Ukon ja Lukkarin kanssa keikalle.Kiva tavata heidäkin ekaa kertaa.
Kylmän viileesti!
paice60
08.08.2008 20:56:45
Elämä on.Ja pysyy!Samoin soittotaito.Jos on jostain syystä pieni tauko ja kampeat kioskin taakse jälleen keikalle.Jotenkin menee hetki,että olet taas parhaimillaan.Vaikka otetaan meittin viime keikka ja kitaristi haldaa biisit,niin hetkittäin hakusessa oli kuitenkin.Välillä sysimetsässäkin.Kun tehdään hommia tasaisesti,Näppituntumakin on kohillaan.Se on sitä rutiinia.Ja kun ei tarvitse muistella väkisin biisejä.Luonnostaan pystyy luovimaan vaikeat paikatkin.Ihan selvästi itsekkin alussa yritin pitää vain peruskomppia handussa.Pikkuhiljaa läväytin sinne sun tänne.Jjokunen fillikin sinne eksyi.
Palaan lauantain keikan jälkeen jälleen asiaan.Pääsen Ukon ja Lukkarin kanssa keikalle.Kiva tavata heidäkin ekaa kertaa.

Otan suuresti osaa. Yritä kestää ja muista että koittaa se uusi päivä huomennakin.
Vittu näitä hommia edelleenkin.
jon lord
08.08.2008 20:58:28
Pääsen Ukon ja Lukkarin kanssa keikalle.Kiva tavata heidäkin ekaa kertaa.

Otan osaa, koita kestää.
COVS jäsen N.o 3
rintapek
08.08.2008 21:23:57

...jokunen fillikin sinne eksyi...

Elä elä lähde tolle linjalle. Kohta tarttet tuplapassaria... ja siitä se kamahankinta eiku riehaantuu.
One kind of music only - the good kind
jakeni
08.08.2008 21:31:24
Joo. Eihän sitä kukaan muu uskokkaan kuin hän itse. Viimeisetkin epäilyt katoavat, kun kuulee hänen runputustaan. Olen kerran yhden setin vetänyt siten että H-P oli rummuissa. Siinä ei todellakaan ollut mitään järkeä: kuin kehitysvammaisen kopistelua.

Hyvä Oka,mahtavaa..kiitos,jos sopii?

-muuten kaikki rumparistit tuntuu olevan aika kiihkeetä ja sanavalmista/hullua porukkaa...Eläköön!
Milloin syödään? (Topi)
sabian
08.08.2008 21:33:01
muuten kaikki rumparistit tuntuu olevan aika kiihkeetä ja sanavalmista/hullua porukkaa...Eläköön!

Miten niin???? Mitä vittua sä tarkootat????? Vittuilekko????
jakeni
08.08.2008 21:34:12
Miten niin???? Mitä vittua sä tarkootat????? Vittuilekko????

Tottakai..lauon totuuksia torvesta!
Milloin syödään? (Topi)
sabian
08.08.2008 21:37:42
Tottakai..lauon totuuksia torvesta!

Pysy nyt mielummin siellä rumpuosastolla. Jätetään ne trumpetit ja nahkafagotit rauhaan.
jakeni
08.08.2008 21:42:32
Totuuden torvesta: Nahkashurella suoraan kuivana Aux kakkoseen!

Täh?
Milloin syödään? (Topi)
sabian
08.08.2008 21:45:19
Totuuden torvesta: Nahkashurella suoraan kuivana Aux kakkoseen!

Täh?

Elikkäs without waselin. Yeah baby yeah.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)