Aihe: Blackheart by Crate putkivahvarit
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13 14 15
Mr_Odo
22.05.2008 21:12:36
Kuinkahan hyvin nämä blackheartit muuten nielevät erillisen etusen.
"It's little more tricky..." - Yngwie Malmsteen
Antti1
22.05.2008 21:20:09
Kuinkahan hyvin nämä blackheartit muuten nielevät erillisen etusen.

Tuskin mitenkään superhyvin, kun efektilenkkejähän noista uupuu.
"If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing."
LauriE
21.07.2008 12:50:42
No niin, onkos kellään uusia kokemuksia ko. vahvistimista?

Sellaista olen ihmetellyt, että mahtaako näissä vahvistimissa olla standby-toimintoa virtakytkimessä ( eli on -ja off -kohtien välissä)?
jyrkalt
21.07.2008 14:04:54
Mulla on tollanen Orangen tiny terror ja oon siihen ollu helkkarin tyytyväinen.
Ainoa ongelma siinä on et en saa säröpedaaleja toimimaan sen vahvistimen kanssa cleanin saundin päälle. Ei niiku saundaa yhtään siltä miltä pitäis. Eikö TT:n etuaste oikein kestä säröpedaalia edessään vai onko tää käyttäjän vika vahvarin säätöjen kanssa?

Kiinnostaiskin kuulla miten tällänen homma toimii tuon blackheartin vastaavan vaffarin kanssa.
Saako säröpurkit toimimaan normaalisti?
superfly
21.07.2008 14:22:00 (muokattu 21.07.2008 14:23:18)
Kiinnostaiskin kuulla miten tällänen homma toimii tuon blackheartin vastaavan vaffarin kanssa.
Saako säröpurkit toimimaan normaalisti?

5-wattisen nupin kanssa toimii spedut loistavasti. Kyllä tuon Tiny Terrorin pitäisi pedaaleja syödä myös hyvin. Onko sulla vaan huonoja pedaaleita tai säädöt ihan perseellään? Huono kaappi ehkä?

Sellaista olen ihmetellyt, että mahtaako näissä vahvistimissa olla standby-toimintoa virtakytkimessä ( eli on -ja off -kohtien välissä)?

Ei ole.
Killing internet dragons is serious business!
LauriE
21.07.2008 14:35:04
Ei ole.

Kiitos tiedosta.

Harmillista, mä näkisin että se standby on ihan hyödyllinen.

Tällä hetkellä näitä näyttää olevan playback-europe.comissa myynnissä 5 päivän toimitusajalla. Onko kukaan testannut tämän paikkaansapitävyyttä, eli onko niillä niitä saatavilla?
superfly
21.07.2008 14:39:34 (muokattu 21.07.2008 14:40:40)
Kiitos tiedosta.

Harmillista, mä näkisin että se standby on ihan hyödyllinen.

Jahans, mä en ole keksiny mitään tarvetta moisella nappulalle. Hyvin käynnistyy ja sammuu ilmankin.
Killing internet dragons is serious business!
LauriE
21.07.2008 14:51:02
Jahans, mä en ole keksiny mitään tarvetta moisella nappulalle. Hyvin käynnistyy ja sammuu ilmankin.

Niinhän se tekee. Eikös se ole lähinnä sitä varten että vahvistinta voi pitää päällä ja putkia lämpiminä mutta kanava on kuitenkin "kiinni"...tai jotain. No, ainahan voi laittaa volat nolliin!
SirElwood
21.07.2008 18:32:51 (muokattu 21.07.2008 18:33:07)
Niinhän se tekee. Eikös se ole lähinnä sitä varten että vahvistinta voi pitää päällä ja putkia lämpiminä mutta kanava on kuitenkin "kiinni"...tai jotain. No, ainahan voi laittaa volat nolliin!

Standby:n ja volume-potikan yhtäläisyys loppuu siihen, että molemmilla saa vahvistimen hiljenemään. Standby katkaisee vahvistimesta ns. B+ jännitteen.
Henkka370
25.07.2008 23:11:24
Joo

GASittaa tuo killer ant. Jos jollaan kokemuksia tuosta niin kertokaapa ihmeessä :)

Miten paljon tuosta 1watista lähtee volumea 112 kaapin kanssa, entä 412?
Spiral
01.08.2008 12:01:58

esittely:
http://ie.youtube.com/watch?v=sNpBr3K38Do

En kyllä ihan kauheasti pidä, mutta tiiä sitten miltä tuo kuulostaisi minun osaavissa käsisssä... :|
Johann Onn
01.08.2008 13:53:41 (muokattu 01.08.2008 14:11:44)
A) Tästä taas saa ehkä selvyyttä siihen, mitä eroa Blackheartin kaapilla ja Epiphonen vastavalla on. Ja soitettuna näköjään, Tiny Terrorin läpi. (Soitto alkaa "1:07" kohdasta).

B) Epin Valve Jr Head + kaappi vs. ne Blackheartin vastaavat. (Soitto alkaa "1:29" kohdasta).

A) http://ie.youtube.com/watch?v=bng-zXiZfMY
B) http://ie.youtube.com/watch?v=roIqsFF3MZI

Epit on jotenkin vaan, omaan korvaan, pehmeämmän kuuloisia.
Lilli
01.08.2008 14:07:11
A) Tästä taas saa ehkä selvyttä siihen, mitä eroa Blackheartin kaappilla ja Epiphonen vastavalla on. Ja soitettuna Tiny Terrorin läpi. (Soitto alkaa "1:07" kohdasta).

B) Epin Valve Jr Head + kaappi vs. ne Blackheartin vastaavat. (Soitto alkaa "1:29" kohdasta).

A) http://ie.youtube.com/watch?v=bng-zXiZfMY
B) http://ie.youtube.com/watch?v=roIqsFF3MZI

Epit on jotenkin vaan, omaan korvaan, pehmeämmän kuuloisia.

Vai luonnehtisiko Epiä tunkkaiseksi? Aivan kun näytteiden välissä soittaja laittaisi kitaran volaa hiukan pienemmälle ja tonenamiskaakin himpun vääntäisi...
"Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen!" - vaimo juhannusaamuna 2000
sagge
01.08.2008 14:10:45 (muokattu 01.08.2008 14:14:11)
Ite tykkäsin blackheartist... Mielipideasioita taas =)

E: taidampa joku päivä mennä testaa Blackheartei ^_^
Icy-Sun
01.08.2008 14:44:30
Minäkin tykkäsin enemmän Blackheartista. Epi oli melko tunkkaisen kuuloinen ja bläkkis oli raaempi. Kuitenkin hieman liian riipivä.
There ain't noway out tonight
PuNkKi
27.08.2008 13:47:38
nostetaas välillä.

joko jollakin on blackheart:in 1w nupista tietoa? löytyykö sitä mistään myymälästä?

...vai pitäisikö vaan tuo 5w versio tilata...
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
jukej
27.08.2008 14:06:34
nostetaas välillä.

joko jollakin on blackheart:in 1w nupista tietoa? löytyykö sitä mistään myymälästä?

...vai pitäisikö vaan tuo 5w versio tilata...

1w Killer Ant tulossa ymmärtääkseni vasta syssymmällä.

Eilen testasin 5w Little Giant comboa - Hyvältä vaikutti! Voittaa Epiphonen Valve jr. combon jo pelkän 12" elementtinsä ansiosta. 3w mahdollisuuden ansiosta sai vähän rosoa jo ihan järkevillä volumeilla, kuitenkin selvästi liian kovalla kerrostalossa soitteluun.

Little giant-nuppi tarvis varmaan hommata Epin Valve jr. nupin rinnalle testiin joskus. Kyllä se eq on ihan kiva olla olemassa. Samoin tuo Killer ant on kyllä pakko-ostos kotiin, kunhan se vaan ilmestyy.
PuNkKi
27.08.2008 16:05:27
1w Killer Ant tulossa ymmärtääkseni vasta syssymmällä.

Eilen testasin 5w Little Giant comboa - Hyvältä vaikutti! Voittaa Epiphonen Valve jr. combon jo pelkän 12" elementtinsä ansiosta. 3w mahdollisuuden ansiosta sai vähän rosoa jo ihan järkevillä volumeilla, kuitenkin selvästi liian kovalla kerrostalossa soitteluun.

Little giant-nuppi tarvis varmaan hommata Epin Valve jr. nupin rinnalle testiin joskus. Kyllä se eq on ihan kiva olla olemassa. Samoin tuo Killer ant on kyllä pakko-ostos kotiin, kunhan se vaan ilmestyy.

Ok. noh, pitääpä tuo 5w nuppi jostakin hankkia.
se 15w.kin versio houkuttelisi...
PuNkKi
08.09.2008 23:34:27
On näköjää t-kaupassakin sen 5w nupin hinta parilla kympillä pudonnut..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)