Aihe: Mikä on SE intro
1 2 3 4 5 6
Lennu
07.08.2008 20:00:04

Ai niin, ja Purplen Lazy.
BobHope
07.08.2008 20:15:44

Ai niin, ja Purplen Lazy.

Ah, melkein unohdin. Tuo on SE intro.
Modus tollens silloin tällöin.
jon lord
07.08.2008 21:08:26
Kyllä se on Highway Starin intro nimenomaan livenä.
COVS jäsen N.o 3
Qsine
07.08.2008 21:30:27

Muistan sua Elaine (Petelius-versio, onko intro myös alkuperäisessä Alvar Kososen levytyksessä?)

Kun näyttää taas menevän tuonne U2-, Toto- ja Purple-osastolle, niin ehdottaisin tämän ketjun siirtämistä jollekin yleisemmälle aihealueelle.
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
jon lord
07.08.2008 21:38:03
Muistan sua Elaine (Petelius-versio, onko intro myös alkuperäisessä Alvar Kososen levytyksessä?)

Kun näyttää taas menevän tuonne U2-, Toto- ja Purple-osastolle, niin ehdottaisin tämän ketjun siirtämistä jollekin yleisemmälle aihealueelle.

No kun tanssipuolella ollaan niin Pieni polku originaali ja kokonaan.
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet, Harva soitti sitä ihan oikein filleineen ja juoksutuksineen.
Mä näitä polkuja tallaan kaikessa yksinkertaisuudessaan.
Ja loppuun se kaikkein paras ja sykähdyttävin........ISÄ!!!!
COVS jäsen N.o 3
Meisseli
07.08.2008 22:17:41 (muokattu 07.08.2008 22:19:29)

Tää nyt ei mussa henk. koht mitään hirveempiä sykäyksiä aiheuta mutta täysikuun intron alku (enne komppia) on aika jees. harmi vaan että se aina muka pitää skipata.(kyläbändeissä)

Tämän palstan lukijat ja kirjoittajat ovat yleensä melkolailla se sama kaarti joten jos täällä tommosta kysytään niin siitä voi olla kyllä melko varma että esim. purple mainitaan. Ei Ilta skanssissa-teoksen alkusoittoa. Mutta senhän tiesitkin.

Ei tätä mihinkään kannata siirtää.
Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa
okabass
07.08.2008 23:18:03 (muokattu 07.08.2008 23:19:25)
Kuukkelilampi ? Eikö saa taieiljioilta yhtään ääniä?
okabass
07.08.2008 23:50:04 (muokattu 07.08.2008 23:51:04)
Rehellisyytesi on hieno piirre ihmisessä.

MOI
" ...sytämmen lyömään vähän lujemmin, hengityksen kiihtymään ja kädet hikoamaan..."

Tuota vaan kysyttiin -jos sopii-itse Asiakkalan junan seisakeen johtava tervetulijais vfanvaarin soiittajapelimannikontuöri.
Mitenkäs se (loppa)suu nyt pannaan. HAH?
isojussi
08.08.2008 00:08:17
Kyllä se on Highway Starin intro nimenomaan livenä.

Komppaan yhdellätoista.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
okabass
08.08.2008 00:18:21 (muokattu 08.08.2008 00:22:56)
Komppaan yhdellätoista.

MOI
Vanhoissa vahvistimissa oli lukema kahteentoista (myös Elviksen vahvareissa) . DP koko tuotanto aina (mukaan lukien) " Come taste the band"-levyä asti on minusta ihan "12".

Mutta: miten se "Kuukkelilanpi".
WanhaWetäjä
08.08.2008 02:05:49 (muokattu 08.08.2008 02:06:44)

Voihan vee...

TÄSSÄ threadissa näkee MISSÄ on tanssimuusikon(?) sydän!Se EI OLE hutussa
lainkaan vaan on nää prkeleen purplet ja muut!Hyi!Ettekö te pidä tanssimusasta, vaikka jotkut sitä jopa ammatikseen soittavat?

TAMMERKOSKI!Siinä on introjen intro!HOHO!Tai sitten toi humppa "Abessinia", siinä vasta on pitkä intro!No on "Siperiakin" hyvä!

Oikeesti joku "Whole lotta love"on mahti-intro, samoin Biitlesien "Come together"...onhan noita pilvin pimein....

Kupillinen ns kuumaa tulee kyllä useammastakin ns tanssimusa-introsta housuun, varsinkin kun niitä kuulee vedettävän päin ns persettä...itsekkin olen moiseen syyllistynyt useasti!Mutta lähes aina on palkka tullut!
yy kaa...mikä laatikko?
EP
08.08.2008 10:46:28
Voihan vee...

TÄSSÄ threadissa näkee MISSÄ on tanssimuusikon(?) sydän!Se EI OLE hutussa
lainkaan vaan on nää prkeleen purplet ja muut!Hyi!Ettekö te pidä tanssimusasta, vaikka jotkut sitä jopa ammatikseen soittavat?

Kyllä se siellä silti voi ollakin, mutta itseironiaa ja huumoria pitää ollakin aika paljon, että kestää..
Omasta mielestäni musiikki voi olla hyvää tyylistä riippumatta, siis joko hyvää tai huonoa, kunnioitan myös vanhoja lauluntekijöitä/säveltäjiä mm. Helismaa, Kärki, Lavi jne.

TAMMERKOSKI!Siinä on introjen intro!HOHO!..

Tuotakaan (introa) ei aina kuule soitettavan ollenkaan ..onko niin vaikea vai mistä johtuu hehee.. :)

Oikeesti joku "Whole lotta love"on mahti-intro, samoin Biitlesien "Come together"...onhan noita pilvin pimein....

Tuon ekan kuuntelin juuri "juutuupista" ..oon joskus kuullu, en tykkää, en oo koskaan tykänny tuon tyylisestä musiikin "rääkkäämisestä" ..makuasioita!
Jälkimmäinen taas.. Biitlesit olivat nerokkaita säveltäjiä/sovittajia.

Kupillinen ns kuumaa tulee kyllä useammastakin ns tanssimusa-introsta housuun, varsinkin kun niitä kuulee vedettävän päin ns persettä...itsekkin olen moiseen syyllistynyt useasti!Mutta lähes aina on palkka tullut!

Herättää sinussa kuitenkin noin voimakkaita "tuntemuksia"?? HOHO!
Kiva juttu, ei ku hymyä huuleen ja keikalle! :D
KoskPaavo
08.08.2008 11:15:16

Tuotakaan (introa) ei aina kuule soitettavan ollenkaan ..onko niin vaikea vai mistä johtuu hehee.. :)
Minä vanhana paavona vejän tuonkin samoin kuin "Tulipunaruusut"- humpan intron.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
EP
08.08.2008 11:27:13

Minä vanhana paavona vejän tuonkin samoin kuin "Tulipunaruusut"- humpan intron.

Niinpä ja ajaa ihan asiansa!
Tarkoitin vaan, että toi intro on ihan pirun hyvä ja jos tykkää pändissä vähän "preikata" niin..
Sinä tiedät kyllä!
Pula-Aho
08.08.2008 12:17:41
Usko Kempin Silmät Tummat Kuin Yö.

Tässä sitä ei kuulla mutta muuten lyömätön tulkinta:

http://www.youtube.com/watch?v=5KHZcCik9JY
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
Aune
08.08.2008 12:36:38
Minä tykkäsin viisitoista vuotta sitten yhdestä introsta niin ylitsevuotavasti, että annoin tatuoida sen nuottikuvan oikeaan lapaani. Siinä se on vieläkin, enkä muuten kehtaa sanoa mistä introsta on kysymys. Nimim. Kaikkea EI kannata kokeilla. (hymiö)
"Define irony: a bunch of idiots dancing around on a plane to a song made famous by a band that died in a plane crash."
jykke65
08.08.2008 13:32:25

Green Day: When I come Around
Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =)
Lyyki
08.08.2008 14:07:08
Van Halen, Poundcake

VH:lla on kans aika makeita introja.
paice60
08.08.2008 14:30:15
Rush ja Limelight. Se kun alkaa aina nousee pystyyn, siis ihokarvat. Varsinkin kun kuuli sen livenä. Huttumusiikista ehdottomasti ... EI MIKÄÄN.
Vittu näitä hommia edelleenkin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)