Aihe: Addictive Drums
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Thet
20.03.2008 17:46:23 (muokattu 21.03.2008 18:25:01)
Problem solved.
CryptoFib
21.03.2008 14:42:15
mutta silti Reaper ei löydä efekteistä AD:tä

Liekö AD efekti? Mitä oot mieltä?
Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua.
Thet
21.03.2008 15:25:32
Liekö AD efekti? Mitä oot mieltä?

No niinhän olen ymmärtänyt, että efektien kautta se avataan, kuten muutkin plugarit. No jollei, niin miten mä avaan sen?
tiiliskivi
21.03.2008 17:06:03
hop, eihän demo version asentamiseen tarvitse mitään asennus cd:tä? kun latasin demo version sivuilta ja yritin asentaa, niin valitteli että laita asennus cd. auttakaa joku viisaampi!
Jägermeister
22.03.2008 16:18:51

hop, eihän demo version asentamiseen tarvitse mitään asennus cd:tä? kun latasin demo version sivuilta ja yritin asentaa, niin valitteli että laita asennus cd. auttakaa joku viisaampi!

Latasithan varmasti demoversion etkä tuota 1.1.1. päivitystä? Ei se demo tarvitse mitään asennuslevyä.
!
Veska
20.04.2008 18:59:29
Demoa kun yrittää asentaa niin tulee että insert disk. Ei sitte toiminu :(
Cathi777
08.08.2008 15:14:59

mites tää kun laitan guitarprolla käännetyn midi tiedoston fl studioon ja sit laitan addictive drumsin soittaan sitä niin se soittaa vääriä lautasia jne. miten sitä pystyy säätään

Addictive Drums tosiaan käyttää ihan omaa midikäskytysjärjestelmää ja ainoaksi vaihtoehdoksi jää se, että lätkit sitten ne iskut vain käsin oikeille paikoilleen.
Only pop music can break my heart...
Thet
17.08.2008 13:18:44
Addictive Drums tosiaan käyttää ihan omaa midikäskytysjärjestelmää ja ainoaksi vaihtoehdoksi jää se, että lätkit sitten ne iskut vain käsin oikeille paikoilleen.

Itseasiassa itse ainakin löysin keinon jolla general midin saa avattua AD:ssä oikein. Reaperin midimap-plugarilla ainakin sai toimimaan.

Koitan etsiä jostain sen ketjun, josta vinkin löysin.
"Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen
M.i.k.key
17.08.2008 14:35:25 (muokattu 17.08.2008 14:41:18)
Itseasiassa itse ainakin löysin keinon jolla general midin saa avattua AD:ssä oikein. Reaperin midimap-plugarilla ainakin sai toimimaan.

Koitan etsiä jostain sen ketjun, josta vinkin löysin.

Ihan vinkkinä AD:n omat sivut, siellä on hyvä foorumi.
www.xlnaudio.com

tuolta erilaisia midimappeja
http://www.xlnaudio.com/forum/viewf … id=41cc10521939ed059d3829a16b9aa64c
möllisty
Thet
19.08.2008 15:47:44
Ihan vinkkinä AD:n omat sivut, siellä on hyvä foorumi.
www.xlnaudio.com

tuolta erilaisia midimappeja
http://www.xlnaudio.com/forum/viewf … id=41cc10521939ed059d3829a16b9aa64c

Juu tuota kautta itsekkin niitä löysin. Kannattaa etsiä, itse en sitä samaa enää löytänyt.
"Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen
Master of Disguise
19.08.2008 16:47:11
Oon ite käyttäny MIDI File Mapperia tohon converttaamiseen. Helppo käyttää.

http://www.codeplex.com/midifilemapper
Thet
11.12.2008 19:02:37
Nostelen tätä.

Tekis nyt tosissaan mieli saada Guitar prosta tuotua rumpuraidat AD:hen, jotta ei tarvis jokasta tahtia itse piirtää. Oon saanutkin melkeen toimimaan käyttämällä Raperissa midi map toimintoa, mutta mulla ei ole oikeenlaista tekstitiedostoa tähän hommaan. General midi karttoja käyttäessä jotkut nuotit ovat edelleen vääriä, mutta en osaa kirjoittaa karttoja uudelleenkaan. Osaisiko joku kenties auttaa kyseissä ongelmassa?

Tarkennuksena vielä, että homma on ihan mahdollista mutta oon vaan niin epänörtti etten osaa.
Legen... wait for it ...dary! Legendary!
muLperi
12.12.2008 10:43:54
Mullapa sellanen kysymys että miten
vertaisitte AD & Superior 2 ??

Vai pitääkö hankkia molemmat
HTMono
12.12.2008 10:48:17
Nostelen tätä.

Tekis nyt tosissaan mieli saada Guitar prosta tuotua rumpuraidat AD:hen, jotta ei tarvis jokasta tahtia itse piirtää. Oon saanutkin melkeen toimimaan käyttämällä Raperissa midi map toimintoa, mutta mulla ei ole oikeenlaista tekstitiedostoa tähän hommaan. General midi karttoja käyttäessä jotkut nuotit ovat edelleen vääriä, mutta en osaa kirjoittaa karttoja uudelleenkaan. Osaisiko joku kenties auttaa kyseissä ongelmassa?

Tarkennuksena vielä, että homma on ihan mahdollista mutta oon vaan niin epänörtti etten osaa.

Mulla on itselläni tälläinen tiedosto tallessa joka muuttaa general midi-rumpukartat ad-muotoon. En tiedä kyllä miten se laitetaan toimintaan reaperissa mutta kai siinä on joku "load drum-map" tai jotain vastaavaa? Ainakin muista softista löytyy. Tuon tiedoston sai XLNaudion sivuilta mutta jos haluat niin pistä pikaviestinä sähköpostiosoittees, voin lähettää kun ei se iso ole.
If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves.
Thet
12.12.2008 15:22:06
Kyllä mulla noita general midi-karttoja on muutamakin ja saan asetettuakin ne, mutta ei ne mee yks yhteen jostain syystä guitar prosta tuotujen rumpujen kanssa. Olisikohan vika reaperissa kun tuosta tiedostosta katottuna ne nuotit on muutettu ihan oikein?
Thet
30.12.2008 20:48:55
Kyllä mulla noita general midi-karttoja on muutamakin ja saan asetettuakin ne, mutta ei ne mee yks yhteen jostain syystä guitar prosta tuotujen rumpujen kanssa. Olisikohan vika reaperissa kun tuosta tiedostosta katottuna ne nuotit on muutettu ihan oikein?

No nytpä sain vihdoinkin suhteellisen hyvin toimimaan addictive drumsin guitar prosta tuotujen midien kanssa! Korjailin pari kohtaa yhdestä mapista omaan makuun paremmaksi ja tajusin Reaperista vaihtaa midikeymapista channeliksi numero kympin.

Reaperistä saa aika helposti nykyään tuota humanize-toimintoakin käytettyä.
iso-G
14.01.2009 14:21:39 (muokattu 14.01.2009 15:48:09)
Reaperistä saa aika helposti nykyään tuota humanize-toimintoakin käytettyä.

Olisin kiinnostunut kuulemaan tästä vähän lisää.

E: Tuolta plug-ineista löytyikin joku schwa/midi_humanizer.
Torniojaws
14.01.2009 15:22:43

Mullapa sellanen kysymys että miten
vertaisitte AD & Superior 2 ??

Vai pitääkö hankkia molemmat

Keskenäistä vertailua minun makuuni:

AD:
+ paremmat snaret
+ paremmat tomit
- Vain kolme peltislottia
- Pellit huonompia

SD2.0:
+ Loistavat pellit
+ Parempi humanize
- Vähän hengettömät basarit
- Chinoja melko heikosti
Vortech | Relativity | Keikkoja tulossa molemmilla.
Latee
26.01.2009 21:21:30 (muokattu 26.01.2009 21:21:55)
Miten saan AD:n saundit toimimaan Sonarin staff viewissä niinkuin oikealla rumpuviivastolla on? Basari ja virveli ovat kohillaan mutta muut ei ja 3 peltiä ja tomit puuttuu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)