Get On 23.07.2008 21:43:24 (muokattu 23.07.2008 23:56:01) | |
---|
öö! voisko joku laittaa Ratsian kappaleiden tabulatuureja, ku en oikeen tahdo saada niitä korvakuulolla.. Nämä ois ainaki hyvä saada: Elämän syke, Ole hyvä nyt ja Ruumis ja sielu.. Kiitos! |
bendoliino 26.07.2008 00:31:51 | |
---|
Hei Olen etsinyt soinnutusta Jaakko Tepon rekkakuskin tilitys kappaleeseen, mutta ei ole löytynyt. Voisiko joku auttaa. |
dfer 26.07.2008 19:51:05 | |
---|
öö! voisko joku laittaa Ratsian kappaleiden tabulatuureja, ku en oikeen tahdo saada niitä korvakuulolla.. Nämä ois ainaki hyvä saada: Elämän syke, Ole hyvä nyt ja Ruumis ja sielu.. Kiitos! Tässä olisi ainakin näin alkuun ole hyvä nyt: E5 Ole hyvä nyt, tule meille nyt C#5 meillei oo ketään kotona E5 Tuu mun huoneeseen, tuu mun vuoteeseen C#5 aluks vaik vaan istumaan F#5 B5 Ole hyvä nyt - mulle hyvä nyt E5 C#5 ekaa kertaa oon tässä tilanteessa F#5 B5 ole hyvä nyt - ja anna mun koskettaa E5 B5
jne. |
Get On 28.07.2008 17:25:22 | |
---|
Tässä olisi ainakin näin alkuun ole hyvä nyt: E5 Ole hyvä nyt, tule meille nyt C#5 meillei oo ketään kotona E5 Tuu mun huoneeseen, tuu mun vuoteeseen C#5 aluks vaik vaan istumaan F#5 B5 Ole hyvä nyt - mulle hyvä nyt E5 C#5 ekaa kertaa oon tässä tilanteessa F#5 B5 ole hyvä nyt - ja anna mun koskettaa E5 B5
jne. juu kiitoksia paljon.. : |
Hoodoo 28.07.2008 19:26:16 | |
---|
Tietäisiköhän joku kuinka soinnut kulkevat Tuomari Nurmion kappaleessa Kivinen Tie? Chasin´ down a hoodoo thee! |
Jurcca 29.07.2008 15:42:17 | |
---|
Tietäisiköhän joku kuinka soinnut kulkevat Tuomari Nurmion kappaleessa Kivinen Tie? En oo kuullutkaan biisiä (tai en ainakaan muista kuulleeni), mutta ei liene vaikea blokkailla kaikkia kolmea laulun sointua, niinkuin Tuomari Nurmion biiseissä yleensä. Kokeile vaikka aluksi C:stä tai F:stä. "Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille
miten menetellä helteen tullen."
- S.J. Lec- |
Ekku01 29.07.2008 16:16:33 | |
---|
En oo kuullutkaan biisiä (tai en ainakaan muista kuulleeni), mutta ei liene vaikea blokkailla kaikkia kolmea laulun sointua, niinkuin Tuomari Nurmion biiseissä yleensä. Kokeile vaikka aluksi C:stä tai F:stä. Menee A:sta. Siinä on lisäksi ainakin Hm, E, D ja F#m. "It's been a long time since I rock'n'rolled" |
Hoodoo 29.07.2008 18:24:21 | |
---|
Menee A:sta. Siinä on lisäksi ainakin Hm, E, D ja F#m. Joo, noi soinnut sieltä minäkin löysin, eikähän se pitäisi olla vaikeata sieltä blokata kaikkia kolmea-viittä sointua niin kuin Jurcca sanoi, mutta kun tuotti kuitenkin vaikeuksia niin päätin kysyä täältä jos vaikka joku olisi suoraan voinut kertoa miten menee. Melodiaa seuratessa kun tuntuu, että sinne saisi uppoamaan enemmänkin sointuja tai soinnunvaihtoja vähän eri paikkoihin...ja sitten menee pää sekaisin kun kaikki alkaa tuntua oikealta ...tai väärältä. Varsinkin kohta: "Kun elämä sua elää ja viina sua juo, se kaiken sulta vie, se on kivinen tie" F#m, Hm, E...meneekö noilla kolmella vai tuleeko jotain väliin? Chasin´ down a hoodoo thee! |
Ekku01 29.07.2008 19:29:44 | |
---|
Melodiaa seuratessa kun tuntuu, että sinne saisi uppoamaan enemmänkin sointuja tai soinnunvaihtoja vähän eri paikkoihin...ja sitten menee pää sekaisin kun kaikki alkaa tuntua oikealta ...tai väärältä. Toihan on kyllä semmonen biisi, että sen voi soinnuttaa tosiaan monella tavalla. Itse kokeilin aluksi vain hyräillä ja etsin soinnut ulkomuistista. Sitten kuuntelin levyn ja se olikin vähän erilailla soinnutettu. Nyt ei ole tässä levyä käsillä joten en tiedä miten se "oikeasti" menee, mutta onko sen niin väliäkään. Pääasia että saa homman toimimaan. "It's been a long time since I rock'n'rolled" |
maukkavee 30.07.2008 17:40:07 (muokattu 30.07.2008 17:40:21) | |
---|
Onko kenelläkään nuotteja/tabeja Boy Georgen -crying game- biisiin? soinnut mulla jo on |
juji82 30.07.2008 21:17:24 | |
---|
Elikkäs tämmöinen kysymys..toivottavasti tuli oikeaan paikkaan. Miten kohdassa 3.14 kuultava "tilu" kulkee? http://www.youtube.com/watch?v=szK-3s7OUFQ Siis sahaako Sambora suoraan pentatonista lun en saa blokattua. Kuulostaa jotenkin erilaiselta..onko joku moodi vai mikäseoli kyseessä?? Käyttääkö Hammer-onia ym ym... Sen verran sain itse selville, että biisi on A-sävellajissa, mutta videolla Ab:na. Elikkäs A-molli pentatonisen toinen perusasema(alennettuna) ja siitä jostain matkalta vaan nopeasti soittaen vai miten? Ei kuulosta mahdottomalta opetella vrt. pitkät sivuttain juoksevat tilut. Tämä olis eka nopeampi juoksutus jota alkaisin opettelemaan, joten apu on tarpeen ja kiitos jo etukäteen! |
Jurcca 31.07.2008 13:06:28 | |
---|
Joo, noi soinnut sieltä minäkin löysin, eikähän se pitäisi olla vaikeata sieltä blokata kaikkia kolmea-viittä sointua niin kuin Jurcca sanoi, mutta kun tuotti kuitenkin vaikeuksia niin päätin kysyä täältä jos vaikka joku olisi suoraan voinut kertoa miten menee. Melodiaa seuratessa kun tuntuu, että sinne saisi uppoamaan enemmänkin sointuja tai soinnunvaihtoja vähän eri paikkoihin...ja sitten menee pää sekaisin kun kaikki alkaa tuntua oikealta ...tai väärältä. Varsinkin kohta: "Kun elämä sua elää ja viina sua juo, se kaiken sulta vie, se on kivinen tie" F#m, Hm, E...meneekö noilla kolmella vai tuleeko jotain väliin? Ei ollut tarkoitus leuhkia tai olla tyly. Tarkoitin vain sitä, että monesti tuontyyppisessä musiikissa on ne muutama sointu käytössä (tässä kappaleessa on tosin enemmänkin). Yleensä (paino sanalla yleensä), ne soinnut löytyy helposti, kun vähän aikaa rämpyttelee. Joskus ne taas vievät aikaa ja tupakkia löytyäkseen, ja joskus ne ei aukea millään konstilla. Kuuntelin tuon biisin äskettäin, ja eipä olisi soinnutukset auenneet minullekaan helpolla ilman apua. "Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille
- S.J. Lec- |
arvid70 01.08.2008 09:41:19 | |
---|
heps, heps Siis sointuja kaipailen kipaleeseen "Kehäraakkeja ja Kuninkaita" ja vielä parempi olis Juha Tapion uusin Kaksi vanhaa puuta Plz T:Arvid MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN?? |
granny 05.08.2008 15:21:07 | |
---|
En mitenkään saa selvää tosta Raappana - Kun uni ei tuu biisin sointukierrosta, haluasko joku vähän valasta alottelijaa ja tietämätöntä? :) |
Purpelo 05.08.2008 16:47:11 | |
---|
Hakusessa ois soinnut pohjantähden alla biisiin ja kyseessä ois nyt tää "toinen" versio ko. kappaleesta. Lyriikat menee näin Täällä pohjantähden alla on nyt kotomaamme Mutta tähden tuolla puolen toisen kodon saamme (x2) Täällä on kuin kukkasella aina lyhyt meillä Siellä ilo loppumaton niin kuin enkeleillä (x2) Täällä sydän huokailee ja itku silmän täyttää Siellä sydän iloitsen ja silmä riemun nayttää (x2) Sinne toivonsiivillä sydän pieni lennä Siellä kun on kotomaani sinne tahdon mennä (x2) |
tepa85..... 05.08.2008 20:22:29 | |
---|
Olisko kellään sointuja J Karjalaisen käännyn pois? |
Jurcca 05.08.2008 21:34:08 | |
---|
Hakusessa ois soinnut pohjantähden alla biisiin ja kyseessä ois nyt tää "toinen" versio ko. kappaleesta. Lyriikat menee näin Täällä pohjantähden alla on nyt kotomaamme Mutta tähden tuolla puolen toisen kodon saamme (x2) Täällä on kuin kukkasella aina lyhyt meillä Siellä ilo loppumaton niin kuin enkeleillä (x2) Täällä sydän huokailee ja itku silmän täyttää Siellä sydän iloitsen ja silmä riemun nayttää (x2) Sinne toivonsiivillä sydän pieni lennä Siellä kun on kotomaani sinne tahdon mennä (x2) En tiä onko ihan viimesen päälle oikeen, mutta kokeilin soitta näin. Toimii ihan jees: Am G Dm Am Em Täällä pohjantähden alla on nyt kotomaamme E7 E Am Mutta tähden tuolla puolen toisen kodon saamme (x2) "Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille
- S.J. Lec- |
Ruosteessa 06.08.2008 11:37:20 | |
---|
sir elwoodin hiljaisten värien beatlesin soinnut jos joku osais laitta tänne ja samalta bändiltä kappaleeseen kannelmäki -68 soinnut ois ihan kiva kans. eikä haittais jos joku selvittäs vielä sairas ja syntinen biisin soinnut samalta bändiltä. |
maukka74 07.08.2008 10:17:27 | |
---|
Sointuja kaivataan Sydänmaan biisiin poppikoneet soimaan. |
Nyt tarvitsisin kipeästi tabeja/sointuja Kolmannen Naisen biisiin Sähkökitara, Hyvää tahtoa ja kavereita. Niin ja edelleenkin jos joltain löytyy tai viitisii väsätä niin Popedan Matkalla Alabamaan ja Raakaa Voimaa tulisi kanssa tarpeeseen. Kiitos! |