Rotuvaari 07.08.2008 12:51:32 (muokattu 07.08.2008 12:53:38) | |
---|
Kisoja tulee seurattua luultavasti aika sieltä täältä. Miesten pituus nyt kiinnostaa, vaikka Evilä todennäköisesti jää karsintaan (hieno asenne, tiedän). Miesten satasen finaali. Naisten korkeushyppy (ei paljon suomalaisia täälläkään) ja tietty skeet-ammunta (kunhan pilailin, näytetäänkö tätä edes?). Mikaela Ingberg dominoi naisten keihästä tuttuun tapaansa. Sääli ettei tuo dominointi koske muuta kuin keihästä, kuten vaikka muita kilpailijoita... No, Mikaela on monasti syttynyt arvokisoissa yli oman tason, mutta ehkä tuo kehäraakin osa painaa jo olkapäätä. Jos saataisiin jollain tapaa yhdistettyä laboratorio-olosuhteissa Paula Tarvainen ja Mikaela Ingberg, niin sitten toimisi. Ulkonäkö voisi olla aika tyly, mutta keppi lentäisi sen maagisen 60 metrin yli, ehkä. Sillä oltaisiin jo finaalissa (Tarvaisen avuilla) ja sitten alkaisi Ingberg-puolisko toimia ja ehkäpä, ehkäpä nähtäisiin pitkästä aikaa suomalainen naiskeihäänheittäjä, joka heittää finaalissa kaikki kuusi heittoa. Se olisi nannaa. Ja sitten pitää seurata tietenkin miesten keihään finaali. Pitkämäki on ollut aika hukassa suurimman osan kautta, mutta sehän ei tarkoita muuta kuin sitä, että miehen tasoon nähden se huippuvire on vielä tulematta. No, tarkoittaa se tietty sitäkin, että tekniikka on aivan hukassa ja kylkeäkin kivistelee aina aika ajoin. Silti, ei maailman keihään tuloskärki ole mitenkään kova. Yhdysvaltalainen ei Pekingissä heitä ja Rätykin on tiettävästi jossain tohmajärveläisessä baarissa. Veikkaan silti kovatasoista loppuottelua, eli 90m tullaan rikkomaan. Luultavasti sen heittää Thorkildsen heti ensimmäisellään, jolla lyödään paineet muille. Mies nappaa toisen olympiakultansa ja Tero on hopealla venyttyään 87.60m kantaneeseen heittoon. Se nyt olisi aika harmittavaa, jos näissäkin olympialaisissa se kulta irtoaisi jollain kasikutosella, kuten Ateenassa 2006. Oonks theillää Johann Sebastian Bachia tai Ludwig van Beethouvvennii? |
Rattata 07.08.2008 12:53:34 | |
---|
Onko Allison Stokke tuolla? |
Bluesmies 07.08.2008 12:58:13 | |
---|
"Euroopassa miehillä karsintana olympiakisoihin toimivat alle 21-vuotiaiden Euroopan mestaruuskisat, jotka pelattiin 10.-23.7.2007. Suomi jäi karsintavaiheessa lohkonsa viimeiseksi, eikä saanut paikkaa lopputurnauksessa. Olympiakisoihin paikan saivat Belgia, Italia, Hollanti ja Serbia Taitaa olla aika random-kamaa tää olympia-futis. |
Dunga 07.08.2008 13:01:21 | |
---|
Onko Allison Stokke tuolla? Ei valitettavasti ole :( With my reputation... what were they thinking of? |
Stradlin 07.08.2008 13:06:34 | |
---|
Taitaa olla aika random-kamaa tää olympia-futis. Nehän on käytännössä nuorten kisat, joukkueessa saa olla enintään kolme yli 23v pelaajaa. Eikä se paikka olympiajoukkueessa aina ole varma edes niille nuorille staroille, kun seurat voivat halutessaan kieltää pelaajaa osallistumasta. Siitä huolimatta varmasti ihan mielenkiintoiset kisat, sieltä voi niitä tulevaisuuden huippupelaajia sitten bongailla jos kiinnostaa. Onhan tuolla myös Ronaldinho mukana kaljamahansa kanssa höntsäämässä. "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
Lord of the strings 07.08.2008 15:03:56 | |
---|
14.40 _Olympialaiset, Miesten jalkapallo LIVE: Hollanti - Nigeria Juuri sopivasti avasin ketjun ja näin tämän viestin. Matsi olikin juuri alkamassa. + "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
masterhat 07.08.2008 15:09:17 | |
---|
en kestä enää, alkais jo!!!! http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
Hargon 07.08.2008 15:29:34 | |
---|
Yhdysvaltalainen ei Pekingissä heitä Breaux Greer on mukana Pekingissä. Mies tumpeloi jenkkien karsinnoissa, mutta valittiin silti, koska jenkeillä ei ole yhtäkään a-rajan heittänyttä. Kovin vakuuttavassa kunnossa ei tietenkään tunnu olevan. Taitaa olla aika random-kamaa tää olympia-futis. Suomessa olympiafutikselle naureskellaan, mutta kova hinku sinne tuntuu noilla supertähdilläkin olevan. Mä haluaisin ampua jokaisen, joka kisojen aikana sanoo "hopea ei ole häpeä". Se on TYPERIN sanonta ikinä. "Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan." |
phren 07.08.2008 15:42:14 | |
---|
Mä haluaisin ampua jokaisen, joka kisojen aikana sanoo "hopea ei ole häpeä". Se on TYPERIN sanonta ikinä. Miksi se on typerin? |
Rotuvaari 07.08.2008 15:48:26 (muokattu 07.08.2008 15:50:32) | |
---|
Breaux Greer on mukana Pekingissä. Mies tumpeloi jenkkien karsinnoissa, mutta valittiin silti, koska jenkeillä ei ole yhtäkään a-rajan heittänyttä. Kovin vakuuttavassa kunnossa ei tietenkään tunnu olevan. Perskeles niinpä näyttääkin olevan mies mukana. Voi olla kova nimi mahdollisten yllättäjien listassa. Miehellä kun ei ole puolustettavana oikein mitään, joten näyttöjä vaan kivasti top kolmea sekoittamaan. E: on puolustettavana tietenkin viime vuoden mm-pronssi, mutta olympiatasolla mies on jäänyt muistaakseni molemmilla kerroilla kymppisakin ulkopuolelle. Oonks theillää Johann Sebastian Bachia tai Ludwig van Beethouvvennii? |
aikavaikea 07.08.2008 17:34:32 | |
---|
Miesten pituus nyt kiinnostaa Moi. Mä oon 183-senttinen tumma uros. ;-) ...and I had some regrets. But if I had to do it all again. Well, it's something I'd like to do... |
Rotuvaari 07.08.2008 17:43:06 | |
---|
Moi. Mä oon 183-senttinen tumma uros. ;-) Huoohh. Onks sulla mesessä kameraa? Oon ite 174cm. Oonx läski? Sovitaanko joku tapaaminen jonnekin? Minä tykkään toooosi paljon käsiraudoista. Oonks theillää Johann Sebastian Bachia tai Ludwig van Beethouvvennii? |
DJKaaos 07.08.2008 18:52:46 | |
---|
Miten noi futsisjoukkueet valitaan olympialaisiin? Miksei Suomi oo siellä? :) Mielummin kysyisin, että miks helvetissä Suomi olisi jossain arvokisoissa nykypäivänä? ;) Minä olen minä. |
TKT 07.08.2008 18:53:01 | |
---|
Kellään tietoa näyttääkö Yle painonnostoa? |
M-Juhana 07.08.2008 19:02:31 | |
---|
Mielummin kysyisin, että miks helvetissä Suomi olisi jossain arvokisoissa nykypäivänä? ;) Formula 1:set olymppialaisiin!!! "Akaan Saabisti" -Veikko |
Kellään tietoa näyttääkö Yle painonnostoa? kyl ne on ainakin takavuosina näyttänyt http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
Lennu 07.08.2008 20:24:37 | |
---|
Formula 1:set olymppialaisiin!!! Tämä! Sit mäkin voisin tsekkaa. |
gasser 07.08.2008 21:42:41 | |
---|
-?- |
Disposable 07.08.2008 21:49:31 | |
---|
Kyllä nuita varmaan tulee sivusilmällä kateltua pitkin päiviä, ihan vaan vaikka että olisi joittenkin ihmisten kanssa jotain puhumista. On muuten olympialaisten aika aika sosiaalista aikaa ympäri maailman, kaikki polottaa samasta asiasta. Avajaiset voipi olla kyllä aika hienot, vaikka kommarit sen järjestääki. Ja miksi vitussa baseball on olympialaji mutta pesäpallo ei? Hä! "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
M-Juhana 07.08.2008 21:53:03 | |
---|
Ja miksi vitussa baseball on olympialaji mutta pesäpallo ei? Hä! Japania, Kuuba ja se...mikä se ny oli...???....joo UZA pelaa sitä. "Akaan Saabisti" -Veikko |