Ruuhkatuukka 04.08.2008 18:59:32 | |
---|
Onko dean guitarssit hyviä soittaa? Laadukkaita? Hinta laatu suhde? |
Grugi 04.08.2008 19:03:54 (muokattu 04.08.2008 19:19:32) | |
---|
Hyvään soittotuntumaan vaikuttaa monikin asia ja ensimmäinen olet sinä itse, mene kokeilemaan johonkin liikkeeseen niin se selviää Eiku, eiku, eiku, eiku ,eiku |
Fender Stratocaster 04.08.2008 19:04:13 (muokattu 04.08.2008 19:04:33) | |
---|
Tuohan riippuu ihan siitä millaisella kitaralla itse tykkäät soittaa, en minä tai kukaan muukaan voi siihen absoluuttista totuutta sanoa. Laadusta taas sen verran että varmasti on tarjolla monenlaista. Hinnastahan tuota voipi päätellä, luulisin että n.300e kitara on hieman eri laatuluokkaa kuin +2000e kitara... Äh, hidas olin.. Orange amplifiers - Voice of the world |
Satiainen 04.08.2008 19:17:40 | |
---|
Mun mielestä erityisesti Dimebagin signaturet (jotka on siinä tonnin paikkeilla) on YLIHINNOITELTUJA! Kuka nyt maksais yli tonnin lisennssitallasta ja yhestä merkkimikistä? Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water |
hullu_ukko 04.08.2008 19:34:12 (muokattu 04.08.2008 19:37:42) | |
---|
Mun mielestä erityisesti Dimebagin signaturet (jotka on siinä tonnin paikkeilla) on YLIHINNOITELTUJA! Kuka nyt maksais yli tonnin lisennssitallasta ja yhestä merkkimikistä? Ilmeisesti aika moni, kun niitä kerran on ollut myynnissä jo jostain vuoden 2005 paikkeilta. Ylihintaan en ota kantaa. En mä sitten tiedä voiko sitä lopulta ylihintaiseksi sanoa, jos kerran moni on sen hinnan valmis maksamaan. Tai siis en mä ainakaan kitaranvalmistajana laskisi hintojani, vaikka muutama ihminen ylihinnasta vinkuisikin jollain foorumilla sillä välin, kun muutama sata ihmistä maksaa innosta kiljuen sen korkeamman hinnan. Kapitalismi on hieno juttu. Kuluttajat sen hinnan tuossa Dimen signaturemallienkin tapauksessa loppupeleissä kuitenkin määrää. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Askorbiinihappo 04.08.2008 22:17:57 | |
---|
Mun mielestä erityisesti Dimebagin signaturet (jotka on siinä tonnin paikkeilla) on YLIHINNOITELTUJA! Kuka nyt maksais yli tonnin lisennssitallasta ja yhestä merkkimikistä? Tuo lisenssifloikka taitaa olla vähän parempaa tasoa, kuin LTD:issä. Tai en tiedä, mutta näin on kerrottu. Ja totuushan on, että se Dimebag Rust Razorback tjsp. on ehkä maailman hienoin kitara. Dimen henki elää niissä. I laugh under the weeping moon |
Estranged 04.08.2008 23:29:26 | |
---|
Tuo lisenssifloikka taitaa olla vähän parempaa tasoa, kuin LTD:issä. Tai en tiedä, mutta näin on kerrottu. Ja totuushan on, että se Dimebag Rust Razorback tjsp. on ehkä maailman hienoin kitara. Dimen henki elää niissä. Olikohan niin että Pingin floikat olis noissa kalliimmissa? Rust Razorback on kyllä hemmetin hieno, kuin myös Explosion. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
Werihukka 04.08.2008 23:36:27 | |
---|
Olikohan niin että Pingin floikat olis noissa kalliimmissa? Rust Razorback on kyllä hemmetin hieno, kuin myös Explosion. Ei niissä mitään pingejä ole, jossei sitten ole sen valmistamia lisenssifloikkia, mutta kyllä varsin hyviä vemputtimia on noihin laittaneet. Pitää vireen ainakin loistavasti mitä vähän oon testannu. Ovat muuten melkoisen painavia kitaroita. Normaalisti ei ole hartiat treenien jälkeen kipeet, mutta vedin pari-kolme biisiä rumpalin omistamalla Razorbackillä, niin oli harteet jo täysin hajalla. Kyllä siihenkin toki tottuu. |
pekurides 07.08.2008 00:10:26 | |
---|
Tuohan riippuu ihan siitä millaisella kitaralla itse tykkäät soittaa, en minä tai kukaan muukaan voi siihen absoluuttista totuutta sanoa. Laadusta taas sen verran että varmasti on tarjolla monenlaista. Hinnastahan tuota voipi päätellä, luulisin että n.300e kitara on hieman eri laatuluokkaa kuin +2000e kitara... Äh, hidas olin.. Niin, ensin on universaalia kiinan tuotantoa jonka laatu voipi olla sitten mitä tahansa ja sitten on Deanin Jenkkiosasto "finest guitars in the world" kuten dean vaatimattomasti sivuillaan ilmoittaa :) Kaverin dime V_razorback kiinanlaitetta hiukan näpräilly ja sen lisenssi floikka tuntu kyllä aika paskalta, muuten kyllä jämäkkä peli ja hyvin vielä saundasi..... ehkä hiukan ilmaa oli hinnassa mutta hianohan se on kuin mikä! Itellä taas kalliimpi jenkkipeli ja se taas on ihan parhautta joka suhteessa, myös hinnassa :=) käy testaa. Tunteella päin vittua. |
Minushuman 07.08.2008 11:29:40 | |
---|
Oli Deanilla Koreassakin tuotantoa vielä vuoden alkupuolella. Tai en mä tiedä milloin toi mun Razorback on tarkalleen tehty, mutta Korealaista tuotantoa. "Darkest motherf****r on the planet - Just so close to death I know I am it." |
joukov 07.08.2008 15:12:20 | |
---|
Niin, ensin on universaalia kiinan tuotantoa jonka laatu voipi olla sitten mitä tahansa ja sitten on Deanin Jenkkiosasto "finest guitars in the world" kuten dean vaatimattomasti sivuillaan ilmoittaa :) Kaverin dime V_razorback kiinanlaitetta hiukan näpräilly ja sen lisenssi floikka tuntu kyllä aika paskalta, muuten kyllä jämäkkä peli ja hyvin vielä saundasi..... ehkä hiukan ilmaa oli hinnassa mutta hianohan se on kuin mikä! Itellä taas kalliimpi jenkkipeli ja se taas on ihan parhautta joka suhteessa, myös hinnassa :=) käy testaa. Tais olla, ettei Deanillä ole edes jenkkiosastoa itsellään, eikä custom shoppia. U.S.Masters -niminen firma taitaa tehdä jenkkikepit Deanille. KISS - World Tour 2009 |
mika17 07.08.2008 15:27:58 | |
---|
Tais olla, ettei Deanillä ole edes jenkkiosastoa itsellään, eikä custom shoppia. U.S.Masters -niminen firma taitaa tehdä jenkkikepit Deanille. Koreassa tehdään nykyään kaikki import Deanit, ja Deanilla on oma custom shop Tampassa Floridassa. U.S. Masters teki ennen jenkki Deanit. |
Kumpaan skepaan kallistuisit jos olisit ostamassa joka tapauksessa toisen ja miksi? Dean Dave Mustaine Signature V Angel Of Death tai Dean Vendetta 4.0 TigerEye Finish. Plussaa jos jollain omakohtaisia kokemuksia näistä edellä mainituista eikä vain -ku se ny o sellane.. vaikka kaikki kommentit huomioinkin. --------Mr.Self-Destruct--------- |
ZK 01.10.2008 13:26:23 | |
---|
Dean Vendetta 4.0 TigerEye Finish tuli sitten tilattua. Tulis jo.. Prkele!! --------Mr.Self-Destruct--------- |