jakeni 06.08.2008 23:10:09 | |
---|
Taitaa olla aika itserakas paavo tuo "jakeni". Laukoo täällä niin itsestäänselvyyksiä/hölmöyksiä että...vai onko itsetunto hukassa? Välillä kyllä asiaakin. "Huilu" voi mun puolesta työntää miehisen soittimensa hanuriinsa.Se siitä ja . Milloin syödään? (Topi) |
okabass 06.08.2008 23:23:52 (muokattu 06.08.2008 23:27:02) | |
---|
Itsekin olet Lahlen fviksuimpia miähiä Hullu- Palosen kanssa. MOI No älähän nyt. Kyllä se Hullu-Palonen (entinen Kuppahotelli Grandin trasselipää DJ )on minusta vielä runpukapulan mitan fviksumpi. Mutta hänhän onkin omien sanojensa mukaan soittanut 7 seinähullussa. |
Tankero 07.08.2008 13:28:14 | |
---|
Taitaa olla aika itserakas paavo tuo "jakeni". Laukoo täällä niin itsestäänselvyyksiä/hölmöyksiä että...vai onko itsetunto hukassa? Välillä kyllä asiaakin. Humppanetin toiseksi leuhkoin rumparisti. Humppajyrä |
isojussi 07.08.2008 13:56:52 | |
---|
Humppanetin toiseksi leuhkoin rumparisti. HOHO - sun vai Paicen jälkeen? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
MOI No älähän nyt. Kyllä se Hullu-Palonen (entinen Kuppahotelli Grandin trasselipää DJ )on minusta vielä runpukapulan mitan fviksumpi. Mutta hänhän onkin omien sanojensa mukaan soittanut 7 seinähullussa. Hra. Palonen ei ole muuten IKINÄ soittanut hulluissa,faktaa! Ja kuka täällä on muka mua leuhkempi,häh? Kysyn vaan... Milloin syödään? (Topi) |
uruttaja 07.08.2008 15:04:09 | |
---|
Hra. Palonen ei ole muuten IKINÄ soittanut hulluissa,faktaa! Ja kuka täällä on muka mua leuhkempi,häh? Kysyn vaan... Kuhilas, ehdottomasti ykkönen. Taitaa tuo Palonen olla samanlainen kehuja,ku Mikkolan Leksa kehui olleensa vuosia Paula Koivuniemen kapellimestarina. |
jon lord 07.08.2008 15:06:14 | |
---|
Ja kuka täällä on muka mua leuhkempi,häh? Kysyn vaan... Paice60 on melkoisesti tasoissa, ainakin jos on puhe golfista. Nyt se tulee ja lyö mua...apuaaaaa COVS jäsen N.o 3 |
isojussi 07.08.2008 15:22:12 | |
---|
..Ja kuka täällä on muka mua leuhkempi,häh? Kysyn vaan... Ei tartte kaukaa maakunnista hakee.... Siinon äijät rumpsuttelijat paperia, kul lyärään omp:n pystö tiskiin! "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Ukko 07.08.2008 15:32:22 | |
---|
HOHO - sun vai Paicen jälkeen? Ei Paice ole runpali vaan SÄHKÖRUNPALI. COVS jäsen nro 6 |
isojussi 07.08.2008 15:33:46 | |
---|
Ei Paice ole runpali vaan SÄHKÖRUNPALI. Olkoon vaikka nestekaasurunpali. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Ukko 07.08.2008 15:34:41 | |
---|
Olkoon vaikka nestekaasurunpali. Tuon haluaisin nähdä. COVS jäsen nro 6 |
jape2 07.08.2008 15:57:39 | |
---|
Ei Paice ole runpali vaan SÄHKÖRUNPALI. Nykyammattien arvostuksen 2 viimeistä: Sähkörumpali ja Sähköpaimenpoika. |
Ukko 07.08.2008 16:11:34 | |
---|
Nykyammattien arvostuksen 2 viimeistä: Sähkörumpali ja Sähköpaimenpoika. Oikeesti (heh) arvostan kovasti kahta tuntemaani sähkörunpalia. Paice60 ja Welldrum ovat kelpo mätkijöitä. COVS jäsen nro 6 |
poppamies 07.08.2008 16:19:25 | |
---|
Ei Paice ole runpali vaan SÄHKÖRUNPALI. Joo, ja niin kuin sanottu oon kerran nähny kun se veti merimiesvalssia sähkövispilöillä... G strings are for strippers! |
Ukko 07.08.2008 16:55:04 | |
---|
Joo, ja niin kuin sanottu oon kerran nähny kun se veti merimiesvalssia sähkövispilöillä... Mää olen nähnyt kun se vetää viskiä oikein kaksin käsin. COVS jäsen nro 6 |
rintapek 07.08.2008 20:58:26 | |
---|
Mää olen nähnyt kun se vetää viskiä oikein kaksin käsin. Ton osaan minäkin. Osaan vetää viskiä vaikka silmät sidottuna toinen käsi selän takana. Ei tartte soittotaitoa sen kummemmin ko kamojakaan. Toi sähkörunpalointi on sit astetta vaikeampaa. Ei tahdo taittua. Ja ilman kunnon kamoja se ei oikeen kuulostakaan miltään. One kind of music only - the good kind |
WanhaWetäjä 08.08.2008 01:22:12 | |
---|
Mä soittelin tänään monta tuntia, ensin kiippareita, sitten kitaraa... Ei vaan taitu!Kamat on hyvät, päässä soi, vaan ei tuu ulos!Vittu...soittotaitohan on sitä että osaa soittaa?Toiset osaa, toiset ei, yksinkertaista mutta totta!Se pitää vaan oivaltaa, mä oivalsin ja soitto loppuu ny! Ei se mistään kamoista ole kiinni! yy kaa...mikä laatikko? |
jakeni 08.08.2008 03:24:12 | |
---|
Mä soittelin tänään monta tuntia, ensin kiippareita, sitten kitaraa... Ei vaan taitu!Kamat on hyvät, päässä soi, vaan ei tuu ulos!Vittu...soittotaitohan on sitä että osaa soittaa?Toiset osaa, toiset ei, yksinkertaista mutta totta!Se pitää vaan oivaltaa, mä oivalsin ja soitto loppuu ny! Ei se mistään kamoista ole kiinni! Hyvin sanottu,lussa läjähti! Milloin syödään? (Topi) |
isojussi 08.08.2008 08:59:14 | |
---|
Hyvin sanottu,lussa läjähti! Hehe - tuli kans tuttu tunne, mutta ei auta lopettaa, tai loppuu mukuloilta näkkäri. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
half 08.08.2008 10:48:09 | |
---|
Mä soittelin tänään monta tuntia, ensin kiippareita, sitten kitaraa... Ei vaan taitu!Kamat on hyvät, päässä soi, vaan ei tuu ulos!Vittu...soittotaitohan on sitä että osaa soittaa?Toiset osaa, toiset ei, yksinkertaista mutta totta!Se pitää vaan oivaltaa, mä oivalsin ja soitto loppuu ny! Ei se mistään kamoista ole kiinni! Mä en uskalla oivaltaa. COVS jäsen N:o 5 |