Ou jea. :) Jos vaan sopii. Ei siinä ole mitään mieltä että väkisin tungetaan pituutta hiuksiin, jos ei yhtään sovi. Siinä tapauksessa mieluummin lyhyt tai joku muu. |
Horatius-87 07.08.2008 13:56:03 | |
---|
No on tässäkin taas aihe. :) Jos kaikki maailman naiset sanoisivat että pitkät hiukset ovat järkyttävät, leikkaisiko joku oikeasti hiuksensa? Jaa tai no mitäs mä tästäkään tiedän.. |
Kirjoitus virhe 07.08.2008 14:05:34 | |
---|
No on tässäkin taas aihe. :) Jos kaikki maailman naiset sanoisivat että pitkät hiukset ovat järkyttävät, leikkaisiko joku oikeasti hiuksensa? Jaa tai no mitäs mä tästäkään tiedän.. Luulen että aika nopeasti katoisi pitkät hiukset. Siinä vaiheessa viimeistään kun rupeaisi olemaan puutteessa ja miehethän ovat aina puutteessa. |
Horatius-87 07.08.2008 14:09:27 | |
---|
Luulen että aika nopeasti katoaisi pitkät hiukset. Siinä vaiheessa viimeistään kun rupeaisi olemaan puutteessa ja miehethän ovat aina puutteessa. Just de. Ei miehistä kyllä mihinkään ole. Huoh :D No totuushan on se että suurilla osaa naisista on ihmeellinen mieltymys pitkiin hiuksiin. Mistähän sekin johtuu? Kaikille ei kyllä vain sovi, mutta yleensä kyllä toimii. |
Kirjoitus virhe 07.08.2008 14:28:59 (muokattu 07.08.2008 14:29:07) | |
---|
Just de. Ei miehistä kyllä mihinkään ole. Huoh :D Olemme hyviä siinä mihin meidät on luotu. Simppelisti. |
Wolfgang 07.08.2008 15:17:06 | |
---|
Jos kaikki maailman naiset sanoisivat että pitkät hiukset ovat järkyttävät, leikkaisiko joku oikeasti hiuksensa? Jaa tai no mitäs mä tästäkään tiedän.. Kaikki maailman naiset? No ihan varmasti leikkaisin. Onhan se nyt niin että tuo suvunjatkaminen on ihmisen voimakkaimpia viettejä ja jos se estyy pitkällä tukalla niin sitten tukka lähtee... Ei ne hiukset muutenkaan mikään periaatekysymys ainakaan miulle ole. Tukkaa se vaan on... Don't think twice it's all right. |
päänahka 07.08.2008 16:18:52 | |
---|
Ei ne hiukset muutenkaan mikään periaatekysymys ainakaan miulle ole. Tukkaa se vaan on... Kuulostaa melkein Nykäseltä. Hiukset on tukkaa. Up and down, that's how energy stays alive. |
saranana 07.08.2008 21:05:23 | |
---|
Jos kyseiselle pitkätukka miehelle se pitkä tukka sopii niin sitten se on hyvä. Mutta liian usein näkee niitä miehiä jotka näyttävät lähinnä naurettavilta pitkässä tukassaan. Mutta joo,pitkät hiukset voi olla todella ihanat miehellä. Samoin kuin sitten ääripää kalju. |
ekikoo 07.08.2008 21:47:44 | |
---|
Kuulostaa melkein Nykäseltä. Hiukset on tukkaa. Kaikkihan tietää että tukka kasvaa vaan alapäässä. "Leikkasin tukan". Harva tuosta kehtaa mainita! All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Lycantrophy 08.08.2008 00:10:27 | |
---|
"Pitkätukkaiset miehet, mitä mieltä olette tytöistä?" OI KYLLÄ VAAN!!!! Heavy metal makes it all!!!! |
noir 08.08.2008 05:09:51 | |
---|
OI KYLLÄ VAAN!!!! Mää oon kans kauheesti mieltä. Piiskaamista jatkettiin, kunnes lapsi tunnusti huoranneensa. Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
päänahka 08.08.2008 08:19:04 | |
---|
Kaikkihan tietää että tukka kasvaa vaan alapäässä. "Leikkasin tukan". Harva tuosta kehtaa mainita! Pienenä muuten joku oli keksinyt, että tukka tarkoittikin munakarvoja. No, itsehän olen lähes kalju molemmista päistä. Ja häh, miksi ei kehtaisi mainita? Tukkaa se vain on. Enemmän mua hävettäis myöntää nyppiväni kulmakarvoja. Up and down, that's how energy stays alive. |
Mr. Speed 08.08.2008 09:13:02 | |
---|
Hassua. Kovasti on tykätty mun suhteellisen pitkästä tukasta. Nyt sitten nykäsin kaiken pois kerralla, kun oli melko huonoon kuntoon piiska päässyt. Nykyään sitten vaateliikkeiden myyjätkin flirttailevat :o Viimeisin oli eilen Halosessa vaateostoksilla. Telecaster on ruma kitara. |
Dushead 08.08.2008 15:23:57 | |
---|
Ei kenenkään tarvii mun lettistä pitää! itse pidän siitä toisten mielipide on aivan sama mulle jos ei pidä niin sitten ei pidä, ei haittaa mua. Keep On Rocking! |
BassLass 08.08.2008 17:27:54 | |
---|
Juu...tytöt tykkää, joo. Aivan varmana. Tykkääkö joku oikeesti liian paksuista ja ylikiharoista hiuksista? |
Horatius-87 09.08.2008 11:54:37 | |
---|
^ hoho kerjäät vaan kehuja. |
Anouk 09.08.2008 22:42:19 | |
---|
Tykkääkö joku oikeesti liian paksuista ja ylikiharoista hiuksista? No erittäin paljon! :) |
toyhto 20.08.2008 21:03:35 | |
---|
Siis mielipiteitähän on niin monta kuin tyttöjä, yllätys! Henkilökohtaisesti tykkään monen pitkätukkaisen pojan pitkästä tukasta ja monen lyhyttukkaisen pojan lyhyestä tukasta. Joillekin sopii pitkä tukka paremmin, joillekin huonommin, mutta kyllä siitä tukasta yleensä tykkää jos muutenkin ihmisestä tykkää. Niin simppeliä se on. |
Quru 20.08.2008 21:23:39 (muokattu 20.08.2008 21:26:07) | |
---|
E: Ei midn. Tykkään tytöistä. E2: En kuitenkaan (ihan) kaikista. Mikä on ihmisen virka sitten kun
ylämäki loppuu pystyseinään ja
toteaa ettei löytänyt asiaa, jonka edestä taistella tai kuolla? |
karua 21.08.2008 19:35:28 | |
---|
Pitkä tukka miehellähän on aivan mielettömän kuuma, jos se on hyvin hoidettu (ja PESTY) ja sopii. Tietenkin se on miehestä kiinni, mutta pitkätukkaiset hevimiehet ainakin useimmiten puree muhun. |