Aihe: Pidätkö blackmetallista?
1 2 3 4 520 21 22 23 24122 123 124 125 126
DVD-SOITIN
04.08.2008 14:39:54
Jos Archgoat toimii suosittelen Vonia.
http://www.myspace.com/von666

Tottakai VON on tuttu. Ja bändihän on melkein kovimpia ikinä! Satanic Blood-demo on suoranainen rituaali koko äänite.
fuzz
04.08.2008 15:06:27 (muokattu 04.08.2008 15:06:51)
en pidä

Täytettä
elämän tarkoitus on 42 www.haistapaska.com
Celebros
04.08.2008 15:48:12

Bläkkis on parhaimmillaan erinomaista. Yleensä kyllä melkoista, no, sitä itseään. Tuolle turska osastolle se menee, Burzum ja Emperor on ne parhaat. Tietty myös se vanhempi matsku Venomin vetämän toimii.
Master of Disguise
04.08.2008 16:37:24 (muokattu 04.08.2008 16:50:51)
En nyt vähään aikaan ole bläkkistä kovinkaan paljon jaksanu kuunnella, mutta nyt heräsi taas mielenkiinto, kun kuuntelin tota Paysage d'hiveria ja Drudkhia. Hyvää settiä. Kuuntelen paljon mieluummin tällaisia orgaanisia suhina-saundeja kuin triggeröityä basarin nakutusta. Paljon luonnollisemman kuulosta, eikä sitä tunnelmaa löydä mistään muualta.

E: Yksi omista lemppareistani on ranskalainen Blut Aus Nord. Kolkkoja ja tunnelmallisia biisejä, joihin konerummut lisäävät entisestään kolkkoutta elottomuudellaan. http://uk.youtube.com/watch?v=SSnB5wjynGs
L4t3
04.08.2008 22:37:54
en pidä

Täytettä

Minäpäs pidän ja kuulun kirkkoon! Pitäisiköhän lopettaa kuunteleminen ettei isot pojat vaan pyörittele suossa?
Horatius-87
04.08.2008 22:56:37
en pidä x2

Täytettä x2

Argh!
While my guitar gently sweeps.
RumaRipuli
05.08.2008 13:23:14 (muokattu 07.08.2008 15:26:19)
Minäpäs pidän ja kuulun kirkkoon! Pitäisiköhän lopettaa kuunteleminen ettei isot pojat vaan pyörittele suossa?

sitä ollaan niinku Looking For Freedom vai? komia kuva :E
Benkao
05.08.2008 15:47:50
Hyvä kirjoitus Omeganolta. Voin koittaa hiukan selventää ainakin omaa näkemystäni truu-uugee-kolinan ja Dimmun välillä. Mun mielestä se varsinainen blackmetal on juuri sitä tuhnuista, epäselvää ja sekavaa kamaa tyyliin vaikka Bathoryn The Return. Omasta mielestäni blackmetallin luonteeseen eivät sovi tai sopivat erittäin harvoin kliiniset ja puhtaat saundit. Kuten itsekin sanoin tuosta Drudkh:n musiikista, kuulostaisiko se yhtä syksyisen melankoliselta ja synkältä vaikka Dimmun soundeilla? Ei, ei kuulostaisi. Pahimmillaan syntynyt ero primitiivisimmän ja melodisemman bläkkiksen välillä voidaan omasta mielestäni jo rinnastaa eroon melodisen ja primitiivisemmän death metallin välillä. Eli samalla periaatteella en nimitä melodista blackmetallia blackmetalliksi kuin en nimitä melodista deathmetallia oikeaksi dödikseksi.
jska
05.08.2008 18:45:21
Minäpäs pidän ja kuulun kirkkoon!

Niin minäkin. Hyviä bändejä mm. Burzum, Satanic Warmaster, Beherit ja Archgoat.
Niklodeus
05.08.2008 18:55:03

En tiedä oikein Blackmetallista genrenä mitään, mutta Immortal on kyllä kova!
CROM !! - Conan The Barbarian
Henkka370
06.08.2008 14:32:22
Kannattaa muuten tutustua bändiin nimeltä Limbonic Art, levy Moon in the Scorpio on ihan loistava!
Krokkelis
06.08.2008 15:44:16 (muokattu 06.08.2008 15:45:57)
Jawski, musta tuntuu että sinä et kuulu mnettiin. Black metal on sitä mitä itse kunkin kaiuttimista tursuu, ei mitään enempää ei mitään vähempää. Tietty soundi. Lyriikat ei mielestäni millään muotoa liity siihen miltä se kuulostaa. JOS pitää luokitella eri black metal bändejä niin nämä tr00 iivil metallipäät sitte voi lisäillä niitä "satanic/antichristian" tyylisiä termejä itse genren eteen että kaikki varmasti tietävät miten coolista elitisti musasta on kyse.

Ja vielä oma mielipide black metallista, jotkut pätkät ideologiaa natsaa, musiikkia kuuntelen hyvin paljon ja arvostan hyvin paljon, mutta en vain jaksa kuunnella sitä paskaa että "16v ei voi kuunnella black metallia" tai "kristitty ei voi kuunnella black metallia". Ideologiat sun muu paska ei ole ikinä mielestäni kuulunut musiikkiin. Saako joku kiksejä siitä että TIETÄÄ jonkun bändin tekevän esimerkiksi saatanallista musiikkia vaikka espanjan kielellä jota ei itse ymmärrä eikä sitä ole käännetty nettiin? Vaan jossain on sanottu että se on saatanallista, ja kuuntelet sitä niin merkitseekö se saatanallisuus siinä mitään?

Eli te kaikki tr00 iivil satanisti humanisti mitälienette menkää sinne norjan metsiin asumaan mökkeihinne ja olkaa vielä enemmä tr00.
Maardi
06.08.2008 16:14:50
Tää todellakin on maailman paras foorumi, pakko alkaa uskomaan pikkuhiljaa! Ihan parasta :----------ASDAD
Karipiirto
07.08.2008 01:11:54

Eksyin tännekin lueskelemaan ja kyllä täytyy sanoa että aivan huippua. Itse en ennen pitänyt bläkkiksestä yhtään mitä nyt vähän Venomia olin diggaillut mutta täällä on tullut niin paljon avartavia musanäytteitä eri artisteilta että väkisinkin löytyi juttuja mistä pidin. Mainittakoon vaikka nyt tuo Drudkh minkä Omegano linkitti. Kiitos siitä ;)

Mutta en käsitä millään muotoa tuota tr00 iivil -ideologiaa ja synkistelyä. Kuopiossakin on kuulemma joku tyttö jonka pitää mennä joka päivä kotiin VIHAAMAAN, sillä on sille oma alttarikin vissiin siellä. :D
Siis ihan sama minulle, kukin uskoo mihin lystää mutten vain käsitä tätä kaikella pahalla ja paskalla ja depressioilla ja itsemurhafiiliksillä itsensä ruokkimista. Onko sitten eletty hyvä elämä kun suupielet laahaa asfalttia kävellessä ja kaikki on tyhjää, turhaa ja merkityksetöntä ja lässynlää? Kummastuttaa miksi jotkut etsii elämästä vain kaikkea negatiivista. Onko se sitä että iloiset asiat on näitten tyyppien mielestä jotain harhaa ja uskonnot edustaa kontrollia? Selittäkääs nyt te tr00 iivilit että mitä te tästä saatte.
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
M!Xu
07.08.2008 10:28:21

dimmun enthrone oli myös mun kohdalla ensimmäinen bläkkis kosketus, tai miksi sitä nyt ikinä kutsuttekaan. Helvetinkova levy, ja mun genretyksessä bläkkiä. piste. Niin, olen siis purkka-bläkin ystävä ja nyt kyselenkin, että kertokaas muita vastaavanlaisia orkestereja ja levyjä, joita kannataa tsekata.

Emperorin anthems on ihan kunkku lätty, samoin myös olds mans childia on tullut luukuteltua. myös filthin dusk ja vempire kolisee kohtuu kovaa.

eli synkkämelodista bläkkiä, ei ug-pörinää. ehdotelkaas! thanks dudes

Marduk-nimisen yhtyeen musiikkia voin suositella. Mainiota musiikkia, ja paljon hyviä riffejä. Esimerkiksi albumi World Funeral.
Take the Kama Sutra. How many people died from the Kama Sutra as opposed to the bible. Who wins? -Frank Zappa
hevari666
07.08.2008 12:40:49
Tulipas mieleen Anaal nathrakh http://profile.myspace.com/index.cf … er.viewprofile&friendid=8908955

Ei toi oo black metallii nähnykkään.
HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!!
BondakeBunny
07.08.2008 12:48:24

Ei toi oo black metallii nähnykkään.

Mitäs se sitte on? Minä ainakii luokittelen pläkiks.
Gentlemen... I, am PAIN
hevari666
07.08.2008 14:14:45
"Sen punakantisen" levyn perusteella enemmänkin joku industrial grindcore tjtn.
HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!!
Kikolaa
07.08.2008 14:31:39
"Sen punakantisen" levyn perusteella enemmänkin joku industrial grindcore tjtn.

Tutustuisitkos mieluummin, kuin päättelisit kannen perusteella?
Eihän se nyt mitään puhdasveristä black metallia olekaan, mutta melko lähellä.
One O'Clock Jump
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)