Aihe: hyvä kompura?
1
Progressiveland
11.02.2004 15:41:46

kertokaa
kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene
Da Make
11.02.2004 15:48:48
kertokaa

Bossin CS-3 Compression sustainer on osoittunut hyväksi.

Digitechin MainQueeze:a olen kuullut myös kehuttavan.

Minkäköhän laista kompressointia haet? Kleanille vai Liidiin?
Cräx, Change, Ötöm!?
Progressiveland
11.02.2004 19:29:54

no jotai heavy ralleja rallattelen,pantera.. kompuroista en tiedä vittujakaan,perus idean oon jotenkin selvittäny..
Da Make
11.02.2004 19:33:24 (muokattu 11.02.2004 19:35:28)
no jotai heavy ralleja rallattelen,pantera.. kompuroista en tiedä vittujakaan,perus idean oon jotenkin selvittäny..

Mitkä ovat muut kamasi? Riffejä varten (What is My NAME!...) ei tarvitse kompuraa, soolot ja kleani ovat pääkäyttökohteita kompressorille.

edit: Make harjoittelee vielä vähän yhdyssanoja...
Cräx, Change, Ötöm!?
Progressiveland
11.02.2004 19:34:53

no tähän sanottakoon sitten että molemmat..
Da Make
11.02.2004 19:36:06
no tähän sanottakoon sitten että molemmat..

Siis?
Nyt menee pari metriä ohi.
Cräx, Change, Ötöm!?
Progressiveland
11.02.2004 19:41:31

olen ilmeisesti itse täysin pihalla koko aiheesta.
Da Make
11.02.2004 19:49:21
olen ilmeisesti itse täysin pihalla koko aiheesta.

Mitä sitten ajattelit sillä kompressorilla saada aikaan?
Cräx, Change, Ötöm!?
Insane Kane
11.02.2004 20:08:23
En usko että tarvihet kompuraa, ei sillä oikiasti tehe ketunkuttua, ellei soita rautalankaa tahi humppaa ja tahtoo napsua iskuihin.
Sitten taas miksausvaiheessa sillä saa mahottomia aikaan.
Tosin silloin ei mitään CS-kolomosia tarvita
(juuri soittelin kompuran kera ja totesin sen nyt virallisesti turhaksi minulle.)
Lyrics. Wasted time between solos.
Captain Farrell
12.02.2004 08:31:37
Jos "rallattelet heavyralleja" ja "et tiedä kompuroista vittujakaan", niin tuskin tarvitset kompuraa ollenkaan. Luulenpa, että olisit hyvin pettynyt, koska ostamasi kallis laite ei tunnu tekevän saundille juurikaan mitään. Näin mulle ainakin kävi, kun ostin ensimmäisen kompressorini. Jäi vähän sellanen fiilis, että tässäkö se nyt oli. Eihän se tee muuta kuin lisää surinaa.

Nykyään, kun toi heavymättö on jäänyt jo taakse, niin kompurasta on tullut olennainen osa mun saundia. Cleanilla soittaessani kompura on lähes koko ajan päällä. Soolojen ajaksi heitän peliin vielä hyvin miedolla säröllä olevan tubescreamerin ja straton kaulamikin. Hurraa!

Kaikkein ahkerampia kompressorin käyttäjiä taitavat olla rautalankamiehet. Toki kompuraa voi käyttää myös säröjen kanssa, mutta silloin pääsääntöinen käyttötarkoitus on soolot, sillä se tuo mukavasti lisää sustainia. Esim. jonkun LesPaulin saa soimaan vaikka loputtomiin, kun lisää mukaan kompuran ja särön. Tästä esimerkkinä vaikkapa Gary Moore.
Kapane
12.02.2004 16:15:56

Jep kleenissä sitä kadeilee vaan käyttää.
Kun minusta tulee iso rupean katri-helenaksi
Progressiveland
13.02.2004 12:01:09

Jos "rallattelet heavyralleja" ja "et tiedä kompuroista vittujakaan", niin tuskin tarvitset kompuraa ollenkaan. Luulenpa, että olisit hyvin pettynyt, koska ostamasi kallis laite ei tunnu tekevän saundille juurikaan mitään. Näin mulle ainakin kävi, kun ostin ensimmäisen kompressorini. Jäi vähän sellanen fiilis, että tässäkö se nyt oli. Eihän se tee muuta kuin lisää surinaa.

luulen että ole oikeassa,turha ostos olisi tod näk. :) eli ostan silläkin rahalla vaikka olutta..
TIK
13.02.2004 12:03:52
...ostan silläkin rahalla vaikka olutta..

Oikein!
Nemo Saltat Sorbius, Nisi Infanus Est. "Kukaan ei tanssi selvinpäin, ellei ole hullu"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)