Itellä oli creativen kuulokkeet ja olivat kyllä tosi hyvät, kunnes joko veljellä tai mulla meni toinen kuuloke taskussa paskaksi. Nyt pitäis uudet hankkia. Onko noi The Plugit hyvät korvaan? Hinta ei ainakaan ole mikään päätähuimaava jos ne nämä ovat? http://www.luurinetti.com/products.php?p=a08d9d Muoto noissa on kummallinen ku on tottunu Creativen palloihin. Sori ketjun lainaaminen kysymykselle, kun ei nyt oikeen aiheeseenkaan liity. "Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
rockitsb 06.08.2008 17:33:29 | |
---|
Kossin The Plugit käytössä, pari vuotta ollut. Kaikki noita SparkPlugeja haukkuu, mutta kannattaa kokeilla tosiaan näitä The Plugeja, hyvin toimii nämä, parhaat mitä itellä on ollu. "Sandberg itse on ehdottomasti viiksimiehiä. Hän kannustaa kaikkia viiksistä ja parroista pitäviä miehiä kasvattamaan karvoitustaan, sillä se on maskuliinisuuden ja miehisyyden merkki." |
Ziggy Bubba 11.10.2008 19:59:20 (muokattu 11.10.2008 20:07:51) | |
---|
Tulipa hommattua testimielessä Hulluilta päiviltä Sennheiserin korvakäytävään tungettavat CX300:t. Hintaa noilla oli tarjouksessa 29,90e. Ääneneristys on hyvää tasoa varsinkin noilla isommilla kumeilla, bassotoisto on myös odotetusti sitä isompi mitä isommat kumit noihin laittaa (mukana tuli siis kolme paria erikokoisia kumeja). Perusnappeihin nähden nuo ovat aivan selkeä parannus, mutta verrattuna esim. Sennheiserin saman hintaluokan avoimiin mp3-luureihin eli PX100:siin soundi on aika tukkoinen varsinkin yläpään osalta. Paremman sanan puutteessa kuvaisin CX300:ten soundia tässä vertaillussa "purkkimaiseksi" (sama kuvaus tosiaan sopii melkeinpä kaikkiin halpoihin nappeihin)... Vähän sama ilmiö kuin pienet elementit stereoissa tai kitaravahvarissa - pienestä "skobestahan" tässäkin taitaa lopulta olla kyse. Kossin kilpaileviin "Plugeihin" verrattuna nämä napit taas vievät ylivoimaisen voiton. Varsin toimivat napit siis kyseessä. Suosittelen etenkin jos pieni koko ja äänieristys ovat erityisen tärkeitä ominaisuuksia. Parempia "in-eareja" saa luonnollisesti isommalla rahalla, mutta nämä ovatkin ns. budjettiluokkaa. Mukavuudessa nämä häviävät mielestäni korvan päälle asettuville luureille kuten mainittu PX100 ja Koss Porta Pro. Soundi/hinta -suhdetta hakevalle viimeksi mainitut luurimallit ovat aika ehdottomia... Ne marketeissa myytävät massiiviset "hifi-luurit" häviävät mielestäni yleensä varsin selkeästi näille, vaikka hinta voikin olla usein kolminkertainen. Yllättävän hyviä ovat siis soundiltaan PX100 ja Porta Pro. |
Left Handed Man 11.10.2008 23:24:22 | |
---|
Itellä ollu vuotta noi sparkplugit ja onhan se melkoset bassomössöä mutta kyl se mulle kelpaa kun säätää vähän mp3:n equalizeria. "Jos tulitte kuulemaan tänne "ou beibi" joka vitun kappaleessa niin me joudutaan tuottaan teille aika vitunmoinen pettymys."
Sanoi James Hetfield Glam rock festareilla alkuaikoina. |
Ziggy Bubba 12.10.2008 00:32:09 (muokattu 12.10.2008 01:14:08) | |
---|
Itellä ollu vuotta noi sparkplugit ja onhan se melkoset bassomössöä mutta kyl se mulle kelpaa kun säätää vähän mp3:n equalizeria. Kandee muistaa, että tuo EQ:n käyttö syö samalla laitteen akkua. Yhellä kertaa kunnon luurit, niin ei tartte EQ:lla korjailla. EQ on siis paskoille luureille tarkoitettu - kuka näitä "supashittejä" (kts. mm. kaikki napit mitkä tulee minkä vaan mp3-soittimen mukana) luureja haluaa käyttää? Ostakaa samantien kunnon luurit, ei tartte isoa summaa edes nykypäivänä laittaa. Yhä haluan ihmetellä porukkaa joka ostaa 300e soittimen eikä viitsi edes kohtuullisiin kuulokkeisiin panostaa. En usko että se monellakaan tuosta parista kympistä on enää tossa vaiheessa kiinni. Applen roska-budit ja 120-gigainen iPod ei vaan sovi yhteen... Sylettää, vaikka kyseessä onkin kunkin yksilön oma valinta :P |
afro 12.10.2008 16:42:00 | |
---|
Ostin äskettäin iPod Classicin kaveriksi Ultimate Earsin Super.fi 5 Pro -malliset in ear -kuulokkeet. Voin suositella lyhyen kokemuksen perusteella, istuvat korviin hyvin ja rakenne on jämäkkä. Vaimennus vastaa lähes kuusitulppia, ja soundi on erotteleva ja tasapainoinen. Monille napeille tyypillistä ärsyttävää bassokorostusta näissä ei ole. Hinta-laatu -suhde on mielestäni mainio, Thomann näkyy myyvän hintaan 169 e. http://www.ultimateears.com/_ultima … superfi/superfi5pro_description.php |
Roberto 12.10.2008 17:34:38 | |
---|
Mulla on Finfonin valut joihin käy sovitinrenkaalla kaikki Senkun CX- ja IE-mallit. Ovat huomattavasti Elacinia mukavammat päässäkin, ja normi musakäytössä mulla on 9 tai 15dB jarrut tilanteesta riippuen. Suositan. |
Johnny Buzz 12.10.2008 20:47:33 | |
---|
Hajos varmaan viidennet Kossin Plugit, niin aattelin nyt kokeilla joitain muitakin luureja. Razerin m100 -napit tuli hommattua ja täytyy sanoa, että oon ollu helvetin tyytyväinen. Eritäin tasapainoinen soundi ja istuvat korviin hyvin. Tällaiset siis: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=21610 Hinta on toki vähän korkeempi kuin perusnapeissa, mutta joka euron arvoiset. |
J.F.L. 15.12.2008 06:43:13 | |
---|
Kossin The Plugit käytössä, pari vuotta ollut. Kaikki noita SparkPlugeja haukkuu, mutta kannattaa kokeilla tosiaan näitä The Plugeja, hyvin toimii nämä, parhaat mitä itellä on ollu. Itselläni ollut The Plugit käytössä reilun vuoden. Äänenlaatu oli mainio, mutta jouduin luopumaan niiden käytöstä kun korvan rusto kipeytyi äärettömästi kuulokkeen muoviosasta, joka on ainakin minun korvalleni aivan liian iso. vaikka se jääkin korvan ulkopuolelle, niin se hankaa ikävästi rustoa. |
Ozzyneito 15.12.2008 08:35:00 | |
---|
Heippa! Kertokaas joku, mikä on halvin/nopein tapa tilata sennheiserin cx300:siin tai vastaaviin varatulppia? Plussaa tarjolla. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Mikaelo 15.12.2008 09:36:45 | |
---|
Heippa! Kertokaas joku, mikä on halvin/nopein tapa tilata sennheiserin cx300:siin tai vastaaviin varatulppia? Plussaa tarjolla. Mulle riittäs vaikkei olis halvin/nopein :) Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Ozzyneito 15.12.2008 14:50:51 | |
---|
Mulle riittäs vaikkei olis halvin/nopein :) No amazonilla on 9$+postit, mutta jollain on varmasti joskus ollut täällä joku oveluuskeino. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Roberto 15.12.2008 16:13:00 | |
---|
Heippa! Kertokaas joku, mikä on halvin/nopein tapa tilata sennheiserin cx300:siin tai vastaaviin varatulppia? Plussaa tarjolla. Kannelmäessä on Senkun huolto josta myös noita saa postitse. PartfixOy 0400 700 172 |
timus 15.12.2008 18:40:16 (muokattu 15.12.2008 19:18:02) | |
---|
Ostin äskettäin iPod Classicin kaveriksi Ultimate Earsin Super.fi 5 Pro -malliset in ear -kuulokkeet. Voin suositella lyhyen kokemuksen perusteella, istuvat korviin hyvin ja rakenne on jämäkkä. Vaimennus vastaa lähes kuusitulppia, ja soundi on erotteleva ja tasapainoinen. Monille napeille tyypillistä ärsyttävää bassokorostusta näissä ei ole. Hinta-laatu -suhde on mielestäni mainio, Thomann näkyy myyvän hintaan 169 e. http://www.ultimateears.com/_ultima … superfi/superfi5pro_description.php UE-merkistä olen saanut kehuja varsin luotettavista lähteistä ja mukava kuulla, että täältäkin löytyy positiivista tekstiä. Tässä on jo pidemmän aikaa ollut etsinnässä ja harkinnassa laadukkaat in-earit, joissa siis riittää myös vaimennusta. Lieneekö mistään saatavilla kotimaasta noita... Hiljaisessa ympäristössä on käytössä tällä hetkellä Kossin Porta Prot ja pakko yhtyä jo monen muunkin mielipiteeseen, sillä noissa on kyllä hinta/laatu kohdallaan. Spark Plugeja tuli myös kokeiltua, mutta ehkä ne sopivat paremmin vaikka pakastepussin sulkijoiksi. ED: Ei tietenkään ole reilua tai järkevääkään verrata Spark Plugeja ja UE:n in eareja, koska noiden hintakin on kovin kaukana toisistaan. "no sound, no sound problems"
-Henry Rollins |
Kailis 15.12.2008 21:19:26 | |
---|
Mulla on Finfonin valut joihin käy sovitinrenkaalla kaikki Senkun CX- ja IE-mallit. Ovat huomattavasti Elacinia mukavammat päässäkin, ja normi musakäytössä mulla on 9 tai 15dB jarrut tilanteesta riippuen. Suositan. Tota...miksi nuo on mukavammat päässä? Tiiätkö käykö Elaceihin CX 300? |
Kimmo72 16.12.2008 02:05:04 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Ziggy Bubba 16.12.2008 02:17:13 | |
---|
|