Smuffler 05.08.2008 23:03:22 | |
---|
Kaverini on tällä hetkellä jenkeissä ja sieltähän tunnetusti saa kitarakamaa sen verran halvemmalla kuin Suomesta että lompakkokin kusee hunajaa. Oli mielessä että reissulta tulisi mukaan Whammy IV, jonka virrankulutus on tunnetusti aika järkyttävä joten järkevin vaihtoehto olisi varmaankin käyttää whammyn omaa muuntajaa. Kysymys kuuluukin että mahtaakohan jenkeistä ostettujen pedaaleiden muuntajat sopia ollenkaan suomen verkkovirtaan vai tuleeko teillä jotain muita ehdotuksia miten homma kannattaisi järkätä. Pedaalilautaan tulossa todennäköisesti Digitechin RP350 sekä Dunlopin wahi, sekä mahdollisesti pari pienempää pedaalia. Kiitos vastauksista jo etukäteen. |
Pedaaleissa on sinänsä kiva puoli, että n käyttävät ulkopuolista virtalähdettä, milloin sen vaihto riittää. Tai toisin sanoen, ostat niihin sopivan virtalähteen täältä. Suurimpaan osaan pedaaleja käy esim. Visual Soundin 1-Spot, mikä on halpa virtalähde kaiken lisäksi. |
Puavali 06.08.2008 08:31:18 | |
---|
... Suurimpaan osaan pedaaleja käy esim. Visual Soundin 1-Spot, mikä on halpa virtalähde kaiken lisäksi. Ja 1spot toimii kaikilla virroilla ja jännitteillä, ko se on universaali. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
msormune 06.08.2008 09:16:21 | |
---|
Ja 1spot toimii kaikilla virroilla ja jännitteillä, ko se on universaali. Onko sen pistoke myös universaali? Tai no onhan se jos käyttää tarpeeksi voimaa :) |
TexasFlood 02.01.2009 16:14:01 | |
---|
Onko sen pistoke myös universaali? Tai no onhan se jos käyttää tarpeeksi voimaa :) Nosto! Niin, elikkäs jatketaan, jos tuollaisen tilaa DV247:sta, kun on sieltä muutakin tulossa, niin miten tuo pistoke? Onko se universaali, vai tuleeko jollain "good old chaps" -pistokkeella, millä ei täällä tee mitään. |
Snowblind 02.01.2009 16:26:05 | |
---|
Nosto! Niin, elikkäs jatketaan, jos tuollaisen tilaa DV247:sta, kun on sieltä muutakin tulossa, niin miten tuo pistoke? Onko se universaali, vai tuleeko jollain "good old chaps" -pistokkeella, millä ei täällä tee mitään. Pistoke on varmaankin niiden oma viritelmä ellei erikseen pyydä sellaista joka täälläpäin töpseleihin sopisi. |
vottonen 02.01.2009 16:54:42 | |
---|
Pistoke on varmaankin niiden oma viritelmä ellei erikseen pyydä sellaista joka täälläpäin töpseleihin sopisi. Oon tilaamassa DV247:sta härpäkkeitä mukaanlukien 1spotin ja lähetin spostia sinne muutama päev sitten ja sain seuraavan vastauksen: Hello there, These have the 3-pin UK plug on them but we do ship out the adaptors for use abroad. Please let me know if you require any other info on this. Best regards, Nick Punk ei ole elämäntapa, se on asennekysymys. |
kege 02.01.2009 17:07:24 | |
---|
Oon tilaamassa DV247:sta härpäkkeitä mukaanlukien 1spotin ja lähetin spostia sinne muutama päev sitten ja sain seuraavan vastauksen: Hello there, These have the 3-pin UK plug on them but we do ship out the adaptors for use abroad. Please let me know if you require any other info on this. Best regards, Nick Itse tilasin parit sähkövempeleet tuolta ja pyytämättä olivat laittaneet adapterit messiin. kill your idols |