Aihe: Pekingin olympialaiset
1 2 3 4 528 29 30 31 32
Deep Shadow
05.08.2008 17:55:09
Kolme päivää olympialaisten alkuun. Meinaattekos seurata kisoja?

Täytyy sanoa, että aika nihkeästi on tullut ennakkoon aiheeseen perehdyttyä, mutta kaipa tuosta ainakin joitakin lajeja tulee seurailtua. Mutta esim. yleisurheilun osalta taitaa kotimaan taso olla tällä hetkellä sen verran heikkoa, että siltä puolelta ei paljoakaan taida menestystä kannattaa odotella.
Leuka maassa kohti uusia murheita
jp8000
05.08.2008 18:03:51

Kyllä aion
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
Rakkikoira
05.08.2008 18:05:30
Eiköhän noita tule tuijotettua, miesten keihäs on se laji joka eniten kiinnostaa. Yllätys.

Suomen virallinen tavoite taisi olla yksi mitalli ja kaksi pistesijaa. Siitä on hyvä lähteä.

Itse veikkaan että tulee 3-4 mitallia.
dipshit
05.08.2008 18:19:59
Nyrkkeilyä vois yrittää seurata. Vituttaa vaan kun tuolla on miljoona lajia niin eihän sitä tiedä milloin sieltä mitäkin tulee. Jotenkin älytöntä että siellä on varmaan kakskymmentä erilaista painityyliä ja jokaisessa kymmenen painoluokkaa. Sitten jotain helvetin savikiekonammuntaa ja esteratsastusta?? Jotain rajaa..
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
DJKaaos
05.08.2008 18:24:24
Jos pakko olisi veikata mitalimäärää, niin sanoisin, että 1-3, tosin nämä kisat voivat olla ensimäiset nollakisat. Ateenan kisoissa menestys oli ennätyssurkeaa. Onhan noita mahdollisia mitalilajeja kuitenkin muutama: keihäs, ammunta ja melonta nyt ainakin.

Jos taso maailmalla olisi miesten keihäässä vähänkin kovempi, niin Pitkämäki olisi mitalisijojen ulkopuolella - eikä mitali ole mitenkään varma nytkään. Leuanlouskuttaja-Evilä ei mitalia ota.

Mielestäni varsin mielenkiintoinen ja tyrmäävä nippelitieto on se, että Suomen 300 kesäolympiamitalista vain VIISI on naisten saavuttamia.

Lajeista kiinostavimpia ovat yleisurheilu, uinti, jalkapallo, koripallo ja ammunta.
Minä olen minä.
Lennu
05.08.2008 18:27:14

Ennätykset tehdään terroriteoissa ja poliisin hakkaamien kisaturistien määrässä.
DJKaaos
05.08.2008 18:31:06
Jotenkin älytöntä että siellä on varmaan kakskymmentä erilaista painityyliä ja jokaisessa kymmenen painoluokkaa.

Vapaapaini ja kreikkalais-roomalainen paini? Kakskymmentä?

Sitten jotain helvetin savikiekonammuntaa ja esteratsastusta?? Jotain rajaa..

Mitä helvettiä? Olympialaisethan ovat suuret urheilujuhlat, joissa kuuluu olla mukana paljon erilaisia lajeja ja ihmisiä. Ei noi lajit ehkä sua kiinnosta, mutta ovat varsin perinteisiä lajeja. Enemmänkin mua ihmetyttää mukana olevista lajeista esim. baseball ja softball. Tosin olihan kuvanveisto ja taide myös olympialajeja ennen.
Minä olen minä.
TKT
05.08.2008 18:33:50
Kuuluukos olympialaisiin painonnosto? Jos kuuluu seuraan, jos ei en seuraa.
Never forgive, never forget.
blackmore81
05.08.2008 18:33:51 (muokattu 05.08.2008 18:35:12)
Kyllähän noita kiinnostais seurata. Harmi vain, että opiskelut alkaa, joten paljon jää kisoista näkemättä. Pitää yrittää nauhoitella ja katsoa jälkikäteen, vaikkei se samalta tunnukaan kuin suorana katsoessa. Olympialaiset kun ovat kyseessä, niin kiinnostaa melkein laji kuin laji. Yleisurheilu ja palloilulajit kuitenkin eniten. Ja äskeiselle kysyjälle tiedoksi, että painonnosto kuuluu olympialaisiin.
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
Linnunlaulupuu
05.08.2008 18:44:32
Futis kiinnostaa eniten, yllätyksille jätän toki tilaa. Kisojen oheistoiminta saattaa myös yllättää.
Odottelen nimim. galderin koomisia ynnä informatiivisia "kommunistit sääh" -tieto-ohjuksia.
KINNIKUN!
Dunga
05.08.2008 18:59:25
Kuuluukos olympialaisiin painonnosto? Jos kuuluu seuraan, jos ei en seuraa.

Toki kuuluu. Olympialajit: http://fi.wikipedia.org/wiki/Olympialajit
With my reputation... what were they thinking of?
Deep Shadow
05.08.2008 19:05:25
Vähän offina, mutta pikkuisen kyllä kiinnostaa myös, että tuleeko tuo Kiinan poliittinen tilanne vaikuttamaan kisoihin. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mitään terrorismia ilmenisi.
M-Juhana
05.08.2008 19:10:48

Naisten rantalentistä, en muuta.
"Akaan Saabisti" -Veikko
BassLass
05.08.2008 19:14:35
Jos pakko olisi veikata mitalimäärää, niin sanoisin, että 1-3, tosin nämä kisat voivat olla ensimäiset nollakisat. Ateenan kisoissa menestys oli ennätyssurkeaa. Onhan noita mahdollisia mitalilajeja kuitenkin muutama: keihäs, ammunta ja melonta nyt ainakin.

Jos taso maailmalla olisi miesten keihäässä vähänkin kovempi, niin Pitkämäki olisi mitalisijojen ulkopuolella - eikä mitali ole mitenkään varma nytkään. Leuanlouskuttaja-Evilä ei mitalia ota.

Mielestäni varsin mielenkiintoinen ja tyrmäävä nippelitieto on se, että Suomen 300 kesäolympiamitalista vain VIISI on naisten saavuttamia.

Lajeista kiinostavimpia ovat yleisurheilu, uinti, jalkapallo, koripallo ja ammunta.

Mites, oon saanu käsityksen että urheilukanava näyttäis enemmänkin tuota korista? Olenko aivan väärässä?
Deep Shadow
05.08.2008 19:25:10
Huvittaa muuten tuo Pekingin ilmanlaadun puhdistaminen... Jännityksellä odotetaan saadaanko taivas näkyviin ennen kisoja. Ei kenellekään tullut mieleen, että sitä ilmanlaatua olisi voinut koittaa puhdistaa ilman näitä kisojakin :D
DJKaaos
05.08.2008 19:26:59
Mites, oon saanu käsityksen että urheilukanava näyttäis enemmänkin tuota korista? Olenko aivan väärässä?

Urkkakanava keskittyy nimenomaan palloiluun:

"Urheilukanava tarjoaa yhteistyössä YLE:n kanssa katsojille todella kattavan paketin Pekingissä, Kiinassa 8.-24. elokuuta järjestettävistä XXIX olympiadin kesäkisoista. Reilun kahden viikon aikana Urheilukanava televisioi Pekingin olympialaisista kaikkiaan yli 40 kisalähetystä, joista 26 on suoria. Kisoja seurataan Urheilukanavalla myös Peking 2008 olympiastudiossa, joka starttaa torstaina 7.8. klo 17.15.

Urheilukanavan ohjelmisto keskittyy olympialaissa erityisesti palloilulajeihin, joiden ystävillä on ainutlaatuinen tilaisuus seurata huippuotteluita suorina lähetyksinä. Suorien lähetysten lisäksi palloilulajien ratkaisuottelut televisioidaan Urheilukanavalla jälkilähetyksinä parhaaseen katseluaikaan.

Jalkapallon ystävät pääsevät nauttimaan suorista huippuotteluista Urheilukanavalla aina semifinaaleihin asti. Kymmenen suoran lähetyksen lisäksi sekä naisten että miesten pronssiottelut ja finaalit esitetään Urheilukanavalla jälkilähetyksinä hyvään katseluaikaan. Jalkapallo-otteluiden selostuksista vastaavat Pepe Jürgens ja Tuomas Virkkunen.

Koripallo on perinteisesti yksi olympialaisten seuratuimmista palloilulajeista. Maailmantähtien huikeista suorituksista pääsee nauttimaan Urheilukanavalla kuuden suoran lähetyksen sekä neljän jälkilähetyksen voimin. Koripallolähetykset selostaa Toni Flink."
Minä olen minä.
Mättöpiiska
05.08.2008 19:50:29
Meinaattekos seurata kisoja?

Kyllä aion. Eikä haittaa vaikka suomalaisia ei olisikaan paljoa seurattavana. Ulkomaiset huippu-urheilijat kiinnostavat myös.

Yleisurheilu, futis ja koris etupäässä.
DJKaaos
05.08.2008 20:21:27
Huvittaa muuten tuo Pekingin ilmanlaadun puhdistaminen... Jännityksellä odotetaan saadaanko taivas näkyviin ennen kisoja. Ei kenellekään tullut mieleen, että sitä ilmanlaatua olisi voinut koittaa puhdistaa ilman näitä kisojakin :D

Kyllä ne on muuten saanut sitä taivasta aika paljon seesteisemmäks tässä viime viikkoina. Kuulemma aurinkokin on näkynyt joinakin päivinä...
Minä olen minä.
papitsu
05.08.2008 21:08:47
En aio seurata kisoja, ainakaan mitenkään säännöllisesti. Jos satun telkkarin ääreen istumaan, eikä mitään mielenkiintoisempaa tule, niin saatan ehkä hieman vilkuilla, mutta tavoitteena kuitenkin yrittää välttää koko systeemiä parhaimpani mukaan. Ei vaan kiinnosta urheilun katsominen sitten pätkääkään. Paitsi nyrkkeily on välillä ihan mukavaa katsottavaa.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 528 29 30 31 32
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)