Aihe: Nämä biisit "poistaisin" historiasta ja omisin itselleni
1 2 3
Rotuvaari
05.08.2008 14:48:41
En valitsisi mitään, sillä olisi varmaan perkeleellinen häpeäntunne vedellä sitä suurta biisiä illasta iltaan tietäen, ettei itse olisi koskaan pystynyt moista säveltämään. Jotenka vastaan korrektisti, ettei kelleen tule paha mieli:

Jipun koko tuotanto.
Oonks theillää Johann Sebastian Bachia tai Ludwig van Beethouvvennii?
-J.-
06.08.2008 15:10:25 (muokattu 06.08.2008 15:13:01)
Onko nyt kyse siitä että ''poisto'' on tapahtunut sillon kun se on oikeasti ''keksitty''? Esim. Led Zepien Stairway to heaven olisi ollut minun siitä lähtien kun se ''keksittiin''(4 albumi, -71)?

Stairway to Heavenin omisin sikäli jos olisin tuota 70-lukua elänyt. Jokaisen kitaristin pakko_tietaa biisi. Pitää ajatella taas asioita monelta kantilta niin nyt tulee se mutta. Voisin omia myös esim. Alice Cooperin Poisonin. Tää kun on tämmönen joka_henkilön_pop_vivahteinen biisi. Kaikki tuon muistaa kuulleensa. Stairway to Heavenin tyyli kun ei ehkä ole sitä ''valtavirta'' tyyliä mitä tänä päivänä nuo vitun puhemusiikit ja eurotanssit on. Tuo Poison on vähän semmonen biisi mitä kaikki tykkää kuunnella. Ei tule sanomista vaikka ton soittaa kotibileissä sinne eurotanssirunkutusten väliin toisin kun jos sinne väliin yrität ujuttaa jotain Slayeria. Tosin, en ole kokeillut ujuttaa ikinä minnekkään tuota Stairway To Heaveniaa. Kuunnellu kotona rauhassa muitten kritiikeiltä. Voishan se toimiakkin.

Minun mielipide.
Khamoun evripadi lets tuusimuusii....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)