Askorbiinihappo 31.07.2008 14:05:51 | |
---|
Ja taas mennään bläkkispuolelle. Eikö vaihteeksi jotain muuta? Ei muuten, mutta että mäkin pääsisin arvaan!!111! =) I laugh under the weeping moon |
Anal Revenger 31.07.2008 14:42:29 | |
---|
Ja taas mennään bläkkispuolelle. Eikö vaihteeksi jotain muuta? Ei muuten, mutta että mäkin pääsisin arvaan!!111! =) Ei vielä tsihihi Täysikuu ja hautuumaa, laipiointihommat ja hiki Esiinkaivuu nekropedofiilin riitille Pillu täynnä matoja, naiden nuorta ruumista Kylmällä hautakivellä hurmoksessa hänen haudallaan Häpäisy, sairaalloisia tekoja, puhdasta jumalanpilkkaa Vihaa vihollista, puhdasta jumalanpilkkaa Täysikuu ja hautuumaa, laipiointihommat ja hiki Esiinkaivuu nekropedofiilin riitille tai sinneppäin kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
MetalMil 31.07.2008 15:26:56 | |
---|
meinasin ensin että onko tuo cc:n nekropedofail mutta taitaapi olla paratrum - korps desekreissön |
Anal Revenger 31.07.2008 16:21:30 | |
---|
meinasin ensin että onko tuo cc:n nekropedofail mutta taitaapi olla paratrum - korps desekreissön Se on just tuo biisi, olehyvä. kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
MetalMil 31.07.2008 19:56:09 | |
---|
Naamiaiset, naamiaiset! Nappaa naamarisi, älä ole myöhässä. Mene ulos, mene ulos hyvin naamioituneena. Lämpö ja kuume ilmassa tänään. Tapaa toiset kaupalla, koputtele ihmisten oviin. Karkki tai kepponen, heillä on päätös. Pienet aaveet pitävät paljon meteliä Mutta pidä varasi.. varo Kuuntele.. pidä huolta Halloweenin kaduilla On jotain meneillään Ei pakokeinoa voimalle tuntemattomalle Halloweenin kaduilla Henget nousevat Tee valintasi, helvetti tai paratiisi Se on Halloween Se on Halloween, Tänään Joku istuu niityllä Ei ikinä väisty Istuu siellä hohtavin silmin Odottaa suuren kurpitsan nousua Huono tuuri jos saat kiven (?!) Kuten vanha kunnon jaska jokunen Ajattelet että Linus voisi olla oikeassa Lapset sanovat että se on vai typerä valhe Mutta pidä varasi... varo Kuuntele... pidä huolta Kuuntele nyt - Kutsumme sinua Ja ilmassa on taikaa Ilmassa on taikaa Halloweenina. Musta on taivas täynnä pelkoa Sinä tulet kaipaamaan päivää Joka tulee olemaan hyvin pian Muuttaa tapojasi Koputus ovellesi Onko se totta vai unta Vapisevin jaloin avaat oven Ja kiljut.. halloweenina Pimeys, Missä olen nyt Onko siellä ketään, Mitä on tapahtunut Olenko taivaassa, vai onko se helvetti Näen valon tulevan, Se tulee lähemmäs Se hohtaa, Se hohtaa niin kirkkaasti, Se hohtaa minulle Minä olen se, tuomio on käsissäni Tee valintasi, vapahdus vai orjuutus Näytän sinulle intohimon ja kunnian Hän on käärme, Annan sinulle voiman ja runsauden. Hän on ihmisten korruptoija Pelasta minut pahalta, anna minulle voimaa jatkaa Minä taistelen kaikkien ihmiskuntien puolesta Vapahdus ja mielenrauha. Mutta pidä varasi... varo, Kuuntele - pidä huolta On Halloween On Halloween, tänään.
Tämä PITÄISI kaikkien tietää. |
Lammikkovalas 31.07.2008 20:23:20 | |
---|
Naamiaiset, naamiaiset! Nappaa naamarisi, älä ole myöhässä. Mene ulos, mene ulos hyvin naamioituneena. Lämpö ja kuume ilmassa tänään. Tapaa toiset kaupalla, koputtele ihmisten oviin. Karkki tai kepponen, heillä on päätös. Pienet aaveet pitävät paljon meteliä Mutta pidä varasi.. varo Kuuntele.. pidä huolta Halloweenin kaduilla On jotain meneillään Ei pakokeinoa voimalle tuntemattomalle Halloweenin kaduilla Henget nousevat Tee valintasi, helvetti tai paratiisi Se on Halloween Se on Halloween, Tänään Joku istuu niityllä Ei ikinä väisty Istuu siellä hohtavin silmin Odottaa suuren kurpitsan nousua Huono tuuri jos saat kiven (?!) Kuten vanha kunnon jaska jokunen Ajattelet että Linus voisi olla oikeassa Lapset sanovat että se on vai typerä valhe Mutta pidä varasi... varo Kuuntele... pidä huolta Kuuntele nyt - Kutsumme sinua Ja ilmassa on taikaa Ilmassa on taikaa Halloweenina. Musta on taivas täynnä pelkoa Sinä tulet kaipaamaan päivää Joka tulee olemaan hyvin pian Muuttaa tapojasi Koputus ovellesi Onko se totta vai unta Vapisevin jaloin avaat oven Ja kiljut.. halloweenina Pimeys, Missä olen nyt Onko siellä ketään, Mitä on tapahtunut Olenko taivaassa, vai onko se helvetti Näen valon tulevan, Se tulee lähemmäs Se hohtaa, Se hohtaa niin kirkkaasti, Se hohtaa minulle Minä olen se, tuomio on käsissäni Tee valintasi, vapahdus vai orjuutus Näytän sinulle intohimon ja kunnian Hän on käärme, Annan sinulle voiman ja runsauden. Hän on ihmisten korruptoija Pelasta minut pahalta, anna minulle voimaa jatkaa Minä taistelen kaikkien ihmiskuntien puolesta Vapahdus ja mielenrauha. Mutta pidä varasi... varo, Kuuntele - pidä huolta On Halloween On Halloween, tänään.
Tämä PITÄISI kaikkien tietää. Helloween - Halloween I broke my G-string while fingering A minor |
MetalMil 31.07.2008 20:38:38 | |
---|
Helloween - Halloween gyhyl Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
Lammikkovalas 31.07.2008 21:11:09 | |
---|
Sokea ja epävarma, molemmat pelin osia Olen peitellyt epävarmuuttani hymyillen Kaikki tämä viha allani muodostaa häkin Kaikki tämä aika muodostaa sen, mikä olen Auringosta käsissäni tulee epätoivoni lähde Sillä silti haluan totuuden Esitä hölmöä niin tietämätöntä halveksunnan varjossa Jalostaen petostasi ilman silmiä Kaikki tämä viha allani muodostaa häkin Kaikki tämä aika muodostaa sen, mikä olen Auringosta käsissäni tulee epätoivoni lähde Sillä silti haluan totuuden Esitä hölmöä niin tietämätöntä, petos on pelin nimi Vertavuotavat sydämet ja pilatut mielet Heijastavat olemisemme tilaa I broke my G-string while fingering A minor |
Rauniotorni 31.07.2008 21:16:15 | |
---|
Nevermore-Ambivalent It's fucked to hear one idiot's words,
but worse to see others believe it |
Lammikkovalas 01.08.2008 00:11:25 | |
---|
Nevermore-Ambivalent Suhteellisen oikea vastaus. Ei ton biisin kääntäminen ollutkaan niin helppoa kun kuvittelin, mutta hyvä että saatiin oikea vastaus silti. I broke my G-string while fingering A minor |
Lammikkovalas 05.08.2008 09:37:23 | |
---|
Uutta lyriikkaa vaan kehiin sitten. I broke my G-string while fingering A minor |
Rauniotorni 05.08.2008 12:23:28 | |
---|
Oho unohtui. Aamulla enkeli tanssi Valokehän ympäröimänä Mutta varjoissa joku oli katsomassa Ja odotti päättäväisesti iltaa Enkeli supattaa: Surullinen yö, houkutteleva yö sinun pimeä kauneutesi on pakkomielle minulle Enkeli varjojen riivaama Supattavien valheitten viettelemä It's fucked to hear one idiot's words,
reos 05.08.2008 13:19:51 | |
---|
Dissection - Where Dead Angels Lie "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet |
Niinhän se on. It's fucked to hear one idiot's words,
reos 05.08.2008 14:07:49 | |
---|
Tänään pysähdyin ja tuijotin Tajusin etten välitä Musta ja leveä kuilu Minun ja ihmisten välillä Olen ollut täälä tuhat vuotta Nähnyt tuskan ja kyyneleet Ulkopuolinen aivan yksin Viekää minut takaisin taakse auringon "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet |
Ottoko 05.08.2008 14:37:24 | |
---|
Electric Wizard- Another Perfect Day? Behold bastard son.
I am the evil one. |
reos 05.08.2008 14:42:36 | |
---|
Electric Wizard- Another Perfect Day? kyllä näin, jatkakaa. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet |
Ottoko 05.08.2008 14:52:25 | |
---|
Verinen historia menneisyydestä Kuolleet ihmiset nyt unohtuneet Legendojen ja pelon aika Aika nyt niin kaukainen Murheelliset kalpeanaamaiset ihmiset Tuijottavat pakkomielteisesti kuuta Jotkut muistot eivät mene ikinä pois Ja ne tulevat olemaan täällä ikuisesti Behold bastard son.
I am the evil one. |
hullu_ukko 05.08.2008 15:30:16 | |
---|
Verinen historia menneisyydestä Kuolleet ihmiset nyt unohtuneet Legendojen ja pelon aika Aika nyt niin kaukainen Murheelliset kalpeanaamaiset ihmiset Tuijottavat pakkomielteisesti kuuta Jotkut muistot eivät mene ikinä pois Ja ne tulevat olemaan täällä ikuisesti Mayhem - Pagan Fears M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Ottoko 05.08.2008 20:46:24 | |
---|
Juum rölölölölölö Behold bastard son.
I am the evil one. |