Aihe: Biisin Tunnistus Topic
1 2 3 4 5
Destructor
12.12.2005 21:41:09
Mikä kappale soi Commando-leffan lopussa kun Arska kävelee Kirbyn ohi lentokoneelle? Biisissä lauletaan jotain ''We fight for love''.
ozz3
12.12.2005 21:45:06
Mikä kappale soi Commando-leffan lopussa kun Arska kävelee Kirbyn ohi lentokoneelle? Biisissä lauletaan jotain ''We fight for love''.

"WE FIGHT FOR LOVE"
Music by Andy Taylor
Lyrics by Michael Des Barres
Performed by Power Station
Produced by Bernard Edwards and Andy Taylor
Courtesy of Capitol-EMI Records
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Ze Finnish Line
13.12.2005 10:32:37
Onks joku oikeesti jaksanut katsoa Kommandon joskus loppuun asti...

8-o
ozz3
13.12.2005 11:09:28 (muokattu 13.12.2005 11:09:37)

8-o

Se on aina pakko katsoa loppuun asti. Let off some steam...
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Silkki
13.12.2005 16:41:34
2.12. soi Tanssisali Lutakossa joku biisi jossa laulettiin mm. jotain sellaista, että "ei uutisankkureilla ole housuja". Kuulosti vähän Kalle Aholalta.

Oliskohan mahdollisesti Aknestik - Haukipudas:

TV auki ammottaa
pyykkikone kotirauhaa kolkuttaa
minä istun meijän sohvalla
ja vejän naamariini jukurttia.
Sotatila jatkuu Balkkanilla
mä oon aina luullu ett se on makkara
mutta uutiset ei mua nyt liikuta
minä ootan jo urheiluruutua.

Muuten tiesittekö että tv-uutisissa
ei uutistenlukijalla oo koskaan housuja
ja hiplu suominen urkkaruudussa
selostaa aina naisten voimistelua.

Ja nyt tv:n kiinni paan
vien pyykit ulos kuivumaan
pihalla kattelen tähtitaivasta
Laureline asuu tuolla kaukana
seikkailispa se enämpi Suomessa
niin me voitais vaikka joskus tavata.

Mutta La-La-La-La-Laurelinella
on tuolla taivaalla muita hommia
ei se jouva luuhaan Haukiputaalla
mun vissiin tytyy joku toinen katella.
Kun La-La-La-La-Laurelinella...
Ken tietää, että Alan ymmärtää
pulkannaru
13.12.2005 18:45:30
Oliskohan mahdollisesti Aknestik - Haukipudas

Juuripa tuo. Kiitokset monet.
Swan
13.12.2005 19:14:52
Lyrics by Michael Des Barres

Murdoc?! :O
DOOOOO NOT WAAAAAAANT!!!11
>-)))> #26
Tori:
Ostetaan Total Guitarin numero 137
Jormaz
23.12.2005 03:30:59
Murdoc?! :O

Kyllä!!? Jestas sentään..
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Päärynä
23.12.2005 03:43:05
Mikä biisi soi siinä Golden Capin mainoksessa, missä se tyyppi itkee jokeen tippunutta ja särkynyttä pulloa. Gospel tyyppinen laulelus.
Tyhmästä päästäisestä kärsii koko kettupopulaatio.
Tapio79
29.12.2005 17:57:43 (muokattu 29.12.2005 17:57:52)
Nostan tämän nyt, koska tarvitsisin apua jo vuosia mieltäni vaivaanneeseen ongelmaan. Tasaisin väliajoin päässäni soi joskus kaaauan sitten kuulemani suomirock-kappale, jonka jonkin näköinen kertosäe menee näin: "Vitut siitä, mä mielessäin kirosin, vitut siitä jos kuolevat aatteet, kun sais edes pipon päähänsä ja yllensä kunnon vaatteet."

Mulla on semmoinen hatara mielikuva, että kappaleen esittäjä olisi Kelpo Pojat, mutta mitään varmuutta tuosta ei ole. Auttakaa jos voitte, hyvät mnet-toverit. Tuo on oikeasti riivannut minua jo vuosia.
Kokki tänne äkkiä!Keitossani on mies! Romantikkoitkijät #31
Swan
29.12.2005 19:40:08
Kyllä!!? Jestas sentään..

Murdoc ja Commando ovat kimpassa? Nyt tuli Angukselle tukalat paikat.
Jerry_Jones
30.12.2005 00:42:47

Tasaisin väliajoin päässäni soi joskus kaaauan sitten kuulemani suomirock-kappale, jonka jonkin näköinen kertosäe menee näin: "Vitut siitä, mä mielessäin kirosin, vitut siitä jos kuolevat aatteet, kun sais edes pipon päähänsä ja yllensä kunnon vaatteet."

Mulla on semmoinen hatara mielikuva, että kappaleen esittäjä olisi Kelpo Pojat, mutta mitään varmuutta tuosta ei ole.

Hyvin muistat, se on Kelpo Pojat ja biisi "Varjoa" albumilta "Taivas vuotaa, lätäköt laulaa" vuodelta 1990. Säv. M. Valtonen ja san. T. Kontio.

Muistan kuunnelleeni tuota lättyä aikanaan tosi paljon ja aidosti ihmetelleeni, ettei sen mistään biisistä tullut edes pikkuhittiä (Varjele luojani, Tänään kotona, Kunnon mies, Anneli, Tarantella,...). Sittemmin luin jostain, että biisien sanoitukset olivat ehkä liian haastavia mainstream-makuun, johon käsitykseen oli pikku pohdinnan jälkeen helpohko yhtyä.
Cocktus
30.12.2005 01:41:04

8-o

Commandossa kuolee 113 ihmistä. Laskettiin kaverin kanssa joskus. Luku saattaa hieman heittää kun ei meinannut pysyä lopussa laskuissa mukana.
Tapio79
30.12.2005 15:16:45
Hyvin muistat, se on Kelpo Pojat ja biisi "Varjoa" albumilta "Taivas vuotaa, lätäköt laulaa" vuodelta 1990. Säv. M. Valtonen ja san. T. Kontio.

Kiitos kaunis, elämäni helpottui vähäsen. Niin, ja plussankin saat.
Kokki tänne äkkiä!Keitossani on mies! Romantikkoitkijät #31
Mule
01.08.2008 13:40:45

Heipä hei. Eilen Louis Therouxissa pyöri eräs ikivihreä tune taustalla, kuuluu heti ekalla minuutilla. Porkkanana sanottakoon että videossa näkyy youtuben politiikasta poiketen tissot:

http://www.youtube.com/watch?v=Vw_UpqGXGbQ
Gardiner
01.08.2008 14:33:40

Heipä hei. Eilen Louis Therouxissa pyöri eräs ikivihreä tune taustalla, kuuluu heti ekalla minuutilla. Porkkanana sanottakoon että videossa näkyy youtuben politiikasta poiketen tissot:

http://www.youtube.com/watch?v=Vw_UpqGXGbQ

http://www.youtube.com/watch?v=eScnQm6SoUQ
Oliko tää?
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Planetist
01.08.2008 14:54:34
Ja ihan vinkkinä jatkoa ajatellen, tuossa ois pysyvänä tuollainen: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=126124
Mule
02.08.2008 00:07:58

http://www.youtube.com/watch?v=eScnQm6SoUQ
Oliko tää?

Loistavaa, tattis!
wildchild85
04.08.2008 15:46:00
mikähän se on semmonen piisi missä sireeni ulisee kovasti, ihan ku joku hälytys ois käynnissä.. ehkä vähän ku paloauto.. mahdollisesti instrumentaali.. varmaan 80/90-luvulta, tod näk suomalainen.. iskä soitti sitä autossa ja se tuli muistaakseni hectorin biisien seassa mut en sen tuotannosta sitä oo löytäny.. vähän semmonen uhkaava maailmanlopun tunnelma siinä oli.. vaivaa kun tulee ajoittain mieleen eikä varmaan häviä ennen kun sen kuulee :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)