Aihe: Pitääkö pukeutua musiikkimaun mukaisesti?
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14 15 16
Sälski
05.08.2008 16:09:22 (muokattu 05.08.2008 16:09:38)

Itse pidän ballerina-asua kun en tiedä pitäisikö pukeutua jazzin, rockin, heavyn vai klassisen musiikin mukaan.
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
Anouk
05.08.2008 20:43:47 (muokattu 05.08.2008 20:44:18)
Itse pidän ballerina-asua kun en tiedä pitäisikö pukeutua jazzin, rockin, heavyn vai klassisen musiikin mukaan.

Meinasimpa ottaa mallia, mutta olisi voinut tulla valitusta kun pukeutumisen sarallahan ei yleisesti matkimisesta tykätä! Taidan siis ruveta kulkemaan ilman vaatteita, kun on tuo musiikkimaku avartunut sen verran.
Minazki
06.08.2008 20:07:57
Pukeudun kuin tavallinen ihminen, tosin hieman rockahtavammin. Nyt olen kasvattamassa pitkää lettiä, mutta kattoo nyt mitä taaskaan tulee. Kuuntelen siis Death/Black metallia ja en ole tuntenut vetoa nahkatakkiin, joten pukeudun kuten hyvältä tuntuu. Ei se niin tarkkaa ole.
Mismatch error
08.08.2008 17:49:32
Ite kuuntelen progee, klassista, rokkerollia sun muuta mukavaa. Pukeudun siis barokkiperuukkiin, Rick Wakeman-viittaan ja nahkahousuihin. Eiku....
La musique est le seul des talents qui jouissement de lui-même, tous les autres veulent des témoins.
JPQ
08.08.2008 18:02:09

Pukeudun kuin tavallinen ihminen, tosin hieman rockahtavammin. Nyt olen kasvattamassa pitkää lettiä, mutta kattoo nyt mitä taaskaan tulee. Kuuntelen siis Death/Black metallia ja en ole tuntenut vetoa nahkatakkiin, joten pukeudun kuten hyvältä tuntuu. Ei se niin tarkkaa ole.

Järkevää toimintaa minusta typerää että musamaku muka sanelisi vaatteet. Jokaisen pitäs pukeutua niin että on mukavasti päälle eli viihtyy vaatteissaan eikä tule liian kylmä tai kuuma.
Ali
09.08.2008 16:22:04

Vaikka suhtaudun musiikkiin erittäin intohimoisesti, pukeudun silti kuin kuka tahansa purkkatukkahomo. Ei ole minkäänlaista mielenkiintoa herättää enempää huomiota kuin jo nyt kiinnitän (olen lähes yhtä komea kuin vaatimaton, se jos mikä kiinnittää huomiota). Plus en halua rajata reikävalloituksia vain yhden tai kahden alakulttuurin edustajiin.

Hoho. Tämähän on melkein kun allekirjoittaneen suusta.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
onnenpotkuri
10.08.2008 14:43:50 (muokattu 11.08.2008 15:58:21)
Musiikkimakuahan minulla ei edes ole, joten voin kai pukeutua miten haluan.

Näin se on nähtävä.
Same rules apply.
Juzpe
23.08.2008 17:52:57

Mun pukeutumisesta saa sit sen kuvan, että kuuntelen sepi kumpulaista.
Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi
Benkao
24.08.2008 11:30:25
Ei.

Itse en pukeudu. Bändirättejä löytyy, pakolliset metrot, liivit ja nahkatakki. Lävistys silmäkulmassa ja tukka siilillä. Kyllä mua on pari kertaa sanottu hevariks. Silti kuuntelen enemmän kaikkea muuta paitsi metallia, mm. elektronista musiikkia, räppiä, poppia, rockia.. Jos pukeutuisin sen mukaan mitä kuuntelisin, olisin aika räpähtävä.

Esim. mun frendikin näyttää joltain progeilijalta/rockarilta, mutta kuuntelee mitä vain. Itekin pukeudun hevari lookalikeks vain koska tykkään niistä kuteista. Koen, että ne sopivat mulle.
hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset
black-dog
28.08.2008 21:04:14
pukeudun niinkuin musiikkityyliini kuuluu, normaalisti
Watch my back sano kyttyräselkä
Karipiirto
29.08.2008 01:21:50

Itse pukeudun ihan vaan niin että ku peiliin kattoo niin on tyytyväinen ja pidän sellaista ns. "pukeutumistyyliä" aika tyhmänä. Miksi esim heviä ja metallia kuuntelevan olis pakko pukeutua mustaan ja pitää pitkiä hiuksia ja IRON MAIDEN-paitoja? Olihan mullakin joskus ennen armeijaa hiukan pidemmät hiukset ja kaikkea typerää rekvisiittaa(ks. omakuvat) mutta armeijan jälkeen jäi. Tolta en tuu enää ikinä näyttämään. Dih, ei mulla muuta. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
gasser
29.08.2008 02:03:23
Nippatinippa, hei, päivää. En edelleenkään pukeudu musiikin mukaisesti, mutta ajattelin voivani pukeutua jonkun tieteellisen teeman mukaisesti. Tai siis liipaten tiedettä ja tyyliä päälle. Eli: musta pohja + punertavia siniaaltoja päälle. Naisille korsetti. Ja mulle joutskari. . . eiku.. nyt meinas. Turkki päälle ja progea koneeseen.
-?-
gasser
29.08.2008 02:04:29 (muokattu 29.08.2008 02:04:53)
tuplaa kulman takaa.
-?-
Niklodeus
09.09.2008 17:43:54

Pidän sellaisia vaatteita missä viihdyn (piste)
Ootko miettinyt sitä mahdollisuutta, että koko juttu oli vaan niin paska, ettei se voi olla hauska kenenkään muun kuin henkisesti jälkeenjääneen 13-vuotiaan mielestä? :) -Hullu ukko
Jop1
19.09.2008 00:52:50
Mullois nyt ongelma. Ku kuuntelen niiku lähes kaikkia kenrejä ni mitä laitan päälle++++?+?++?????!"?!"?
jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan. kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi
Mursukanta
19.09.2008 04:58:35
Mullois nyt ongelma. Ku kuuntelen niiku lähes kaikkia kenrejä ni mitä laitan päälle++++?+?++?????!"?!"?

Laita kaikki maailman vaatteet päällesi. Ongelma ratkaistu
Penasol
20.09.2008 10:23:56

Kun nyt olen lähiaikoina renassanssiajan musiikista innostunut, niin olisipas aikamoista vetää tällaiset päälle hernekeiton ostoon lähtiessä: http://www.springfield.k12.il.us/sc … ingfield/eliz/images2/FashMen1.jpeg

Mutta en taida sitä tehdä.
Veivät pyörän Jyväskylässä, onko näkynyt? http://muusikoiden.net/dyn/users/36560.jpg
Räbbänä
20.09.2008 10:48:21

Ole mies, ole alasti.
M.A.C.H.O. #31 Oodi huomiselle: "Päässä kovasti jyskyttää, onko se krapula ensinnäkään/ Pääni pönttöön upotan, oloani vähä huojennan/ Eilen taisi mennä liikaa, pirtua ja jaloviinaa"
k@ssu
28.09.2008 20:23:35
Itse näytän enemmän pop ihmiseltä mutta oikeasti kuuntelen rockia.
Ei tarvitse pukeutua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)