Tigerstedt 03.08.2008 22:20:23 (muokattu 03.08.2008 22:21:11) | |
---|
Siis kyllä siitä saa mökääkin lähteä. Selitäs tyhmälle, että mitä teen tuolla Bentonin kaapilla? Pod (etuaste) --> Rocktron (pääteaste) ---> Benton (kaiutinkaappi) Bentonia siis tarvitset, että se ääni sieltä podin ja rocktronin kautta pääsee kuulumaan. That's utter nonsense! |
TKT 03.08.2008 22:58:07 | |
---|
Saisikohan tuolla Podilla aikaiseksi hyvää soundia, jos kytkisi nykyiseen vahvistimeen eli Marshallin MG15DFX:ään? Never forgive, never forget. |
Saisikohan tuolla Podilla aikaiseksi hyvää soundia, jos kytkisi nykyiseen vahvistimeen eli Marshallin MG15DFX:ään? No hyvästä voidaan olla montaa mieltä, mut eiköhän sillä jotain parannusta saa, jos sen laittaa sen marsun efektilenkkiin (mikäli sellainen löytyy). Podin laittamisen linjaan tuon marsun eteen näkisin melko turhana, noin niinku soundipoliittisesti. Ei tuo pikkumarsu mikään himokkain vahvari ole. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
TKT 03.08.2008 23:17:07 | |
---|
No hyvästä voidaan olla montaa mieltä, mut eiköhän sillä jotain parannusta saa, jos sen laittaa sen marsun efektilenkkiin (mikäli sellainen löytyy). Podin laittamisen linjaan tuon marsun eteen näkisin melko turhana, noin niinku soundipoliittisesti. Ei tuo pikkumarsu mikään himokkain vahvari ole. Oisko sitten järkevintä laittaa tietokoneeseen kiinni? Marsussa on tälläiset ainakin "Emulated headphones" ja "Cd in & Emulated line out". Never forgive, never forget. |
Flotti 04.08.2008 00:11:48 | |
---|
Mites ku kattoin tuota PODia niin eikö se oo jonkinlaisessa telineessä kiinni sitte :D selittäkää tyhmälle. Ählämit vihaa jenkkejä --> Silti ovat wnb-gangstoja ja kuuntelee jenkkiräppiä --> does not compute |
trunkki 04.08.2008 01:29:23 | |
---|
Suosittelen kuitenkin tsekkaamaan VOX Valvetronix-sarjan ja siitä nimenomaan sen XL:n joka on pääasiassa tehty hevimiehille ja mallinnukset on keskitetty metallimiesten suosimiin styrkkareihin. Itse olen juuri samaa mieltä. Valvetronix-sarjan vahvistimet soivat samalla soundilla niin 1 watin ulostuloteholla kuin täydellä ulostuloteholla, sopii hyvin kotisoittoon. Ja jos kotisoittoa varten vain hankit sen, niin riittää ainakin tehojen puolesta varmasti 15 wattinenkin versio (mieluusti XL versio). Onhan kyllä sitten siinä 30-wattisessa jotain muuta plussaa, ihen miten itse tykkäät. |