Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: South park jaksoja
1 2 3 4 594 95 96 97 98
Boldari
02.08.2008 20:12:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.southparkstudios.com/episodes/
 
Kolme 15 sek mainosta joutuu katsomaan per jakso.
 
Legit and free.
 

 
WANHA!
 
Plop! Bää-ä.
Liver-Box
02.08.2008 20:20:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
WANHA!

 

 
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
 
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin.
TKT
02.08.2008 20:23:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi! Kiitoksia, täytynee ruveta katselemaan.
 
Never forgive, never forget.
sagge
03.08.2008 00:11:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.southparkzone.com/
Tuolta katotaan ihan ilman mainoksia =)). TOsin kuvanlaatu ei oo hyvä. Mut toi ei tartte kyllä mitää hyvää kuvanlaatua. Hitto ku itelleen ei voi antaa plussaa.
 
Antti1997
03.08.2008 00:37:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.southparkzone.com/
Tuolta katotaan ihan ilman mainoksia =)). TOsin kuvanlaatu ei oo hyvä. Mut toi ei tartte kyllä mitää hyvää kuvanlaatua. Hitto ku itelleen ei voi antaa plussaa.

 
Tämä on loistava mesta silloin kun sattuu toimimaan. Aika usein tuntuu olevan ongelmia.
 
Johnny Buzz
03.08.2008 11:05:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.southparkzone.com/
Tuolta katotaan ihan ilman mainoksia =)). TOsin kuvanlaatu ei oo hyvä. Mut toi ei tartte kyllä mitää hyvää kuvanlaatua. Hitto ku itelleen ei voi antaa plussaa.

 
Kyl toi South Park Studios on paljon parempi palvelu. Kuvanlaatu ja toimintavarmuus on ihan eri luokkaa. Eikä ne mainoksetkaan siellä oikeesti haittaa.
 
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Soulstabin debyyttilevy Primitive Communication nyt kaupoissa!
Ali
03.08.2008 12:18:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyl toi South Park Studios on paljon parempi palvelu. Kuvanlaatu ja toimintavarmuus on ihan eri luokkaa. Eikä ne mainoksetkaan siellä oikeesti haittaa.
 
Itseä ärsyttää suunnattomasti se, että mainosten äänet on niin perkeleen kovalla verrattuna itse muuhun materiaaliin.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Milkop
03.08.2008 12:19:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseä ärsyttää suunnattomasti se, että mainosten äänet on niin perkeleen kovalla verrattuna itse muuhun materiaaliin.
 
Sama, onneksi on näppiksessä mute-nappi kätevästi.
 
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Sälski
03.08.2008 15:37:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse suosin zonea. Mutta kannattaa varoa, itse sain jäähyä kun postasin linkin missä näkyy prätkähiirä ilmaiseksi. Tämähän toimittaa samaa asiaa että...
 
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
Milkop
03.08.2008 16:18:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse suosin zonea. Mutta kannattaa varoa, itse sain jäähyä kun postasin linkin missä näkyy prätkähiirä ilmaiseksi. Tämähän toimittaa samaa asiaa että...
 
Studios on ainakin ihan virallinen palvelu. Zone nyt mitälie sitten...
 
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
sagge
03.08.2008 17:29:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse suosin zonea. Mutta kannattaa varoa, itse sain jäähyä kun postasin linkin missä näkyy prätkähiirä ilmaiseksi. Tämähän toimittaa samaa asiaa että...
 
Oikeesti ? ;D
 
Tuskinpa jäähyä tulee jos nettisivun linkkaa jossa ei mitään asiattomuuksia ole =)
 
Ali
03.08.2008 19:37:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikeesti ? ;D
 
Tuskinpa jäähyä tulee jos nettisivun linkkaa jossa ei mitään asiattomuuksia ole =)

 
Modeilla tainnut olla vain huono päivä. ;)
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
reino
04.08.2008 09:57:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä pääsin jäähylle kun ton zonen josksu tänne postasin, mutta hyviä sivuja molemmat ja sopii loistavasti tylsiin päiviin!
 
ding-dong
hmv
05.08.2008 01:56:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No onko se nyt ihme jos, että tulee jäähyä jos linkitetty sivu sisältää tekijänoikeussuojattua materiaalia, jota esitetään ilman lupaa? Tällä foorumilla on kuitenkin perinteisesti suhtauduttu näihin asioihin melko vakavasti, ainakin kun kyse on musiikista, enkä näe miten videomateriaali poikkeais tuosta. Ja nyt siis kyse zonesta, southparkstudios.com on tosiaan ihan laillinen sivusto. Ja sanotaan nyt vielä että aika helvetin hyvä veto tuollainen sivusto.
 
Yks semmonen
Akiman
05.08.2008 12:17:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No onko se nyt ihme jos, että tulee jäähyä jos linkitetty sivu sisältää tekijänoikeussuojattua materiaalia, jota esitetään ilman lupaa?
 
Southparkzone ainakin on saanut ihan erikseen Parkerin ja Stonen siunauksen, ja kuten seuraavasta pätkästä näkyy, ei ukkeleilla ole muutenkaan mitää koko jakelua vastaan.
 
Reason: When it looked like Comedy Central wasnt going to rerun the Mary episode, people were still able to download it illegally online. Did you see that as a victory for free speech, or did you think, My God, these people are stealing our intellectual property?
 
Stone: Were always in favor of people downloading. Always.
 
Reason: Why?
 
Stone: Its how a lot of people see the show. And its never hurt us. Weve done nothing but been successful with the show. How could you ever get mad about somebody who wants to see your stuff?
 
Parker: We worked really hard making that show, and the reason you do it is because you want people to see it.
 
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: OZRIC TENTACLES, EQUILIBRIUM, EPICA, JON OLIVA'S PAIN ja ATROX ::
spade
05.08.2008 15:07:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan pirun hyviä noi uudet jaksot, tultu aika kauas niistä ekojen tuotanto kausien pieru huumorista
 
Lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas
Bluesmies
05.08.2008 15:40:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan pirun hyviä noi uudet jaksot, tultu aika kauas niistä ekojen tuotanto kausien pieru huumorista
 
... tuotantokausien pieruhuumorista.
masterhat
05.08.2008 15:50:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mites tuo allsp.com?
 
http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php
hmv
05.08.2008 19:22:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Southparkzone ainakin on saanut ihan erikseen Parkerin ja Stonen siunauksen, ja kuten seuraavasta pätkästä näkyy, ei ukkeleilla ole muutenkaan mitää koko jakelua vastaan.
 
Ookoo, väärin meni siis.
 
Yks semmonen
Ed_Guy
06.08.2008 15:15:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.southparkstudios.com/episodes/
 
Kolme 15 sek mainosta joutuu katsomaan per jakso.
 
Legit and free.
 

 
WANHA!

 
Onhan tää mahtavaa. Paljon jaksoja joita en oo nähny ennen. Harmi vaan että pätkii ainaski mulla. Yhdesti kävi niin että pätkäsi kesken jakson poikki eikä lähtenyt eteenpäin vaikka kuinka venasin. Mutta ei pidä valittaa kö ilimasta o
 
Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 594 95 96 97 98

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «