kingdom 01.08.2008 12:20:45 | |
---|
No, ihanku näitten soundeissa ei muka mitään persoonallista olis, mut etenkin beatlesit saa kyllä toimimaan melkee joka jamppa. Aika monta Beatles-coveria olen kuullut, ja vain muutama niistä pääsee lähelle sitä samaa meininkiä mihin Beatles pystyi. Kyllähän se musa vaikuttaa aika yksinkertaiselta, mutta ei oo ihan niin helppoa saada sitä potkimaan samalla tavalla. Kai siinä bändi tiukkenee kun pari vuotta soittaa Hampurin klubeilla päivittäin 6-tuntisia settejä. |
Borlag 01.08.2008 12:22:26 | |
---|
Aika monta Beatles-coveria olen kuullut, ja vain muutama niistä pääsee lähelle sitä samaa meininkiä mihin Beatles pystyi. Kyllähän se musa vaikuttaa aika yksinkertaiselta, mutta ei oo ihan niin helppoa saada sitä potkimaan samalla tavalla. Kai siinä bändi tiukkenee kun pari vuotta soittaa Hampurin klubeilla päivittäin 6-tuntisia settejä. Silti, jos edes puoleen siitä kykenisi mihin Beatles kykeni, olisi siinä jo muilla bändeillä ihmettelemistä. Eli ne biisit oli vain yksinkertaisesti niin vahvoja, että aikamoinen tampio saa olla ettei menestystä tulisi. |
jp8000 01.08.2008 12:46:16 (muokattu 01.08.2008 12:47:13) | |
---|
Ite poistaisin historiasta ja omisin itelleni olisivat Jarrelta: Ethnicolor part 1 Oxygene part 2,4, 7, 8, 10, 12, 13 Ok, do it fast Chronologie part 2, 4 ja 6
Kraftwerkiltä Man machine music non stop (niin albumi- kuin minimum maximum versiokin) the robots radioactivity Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
sub zero 01.08.2008 13:06:30 (muokattu 01.08.2008 13:07:08) | |
---|
Ite poistaisin historiasta ja omisin itelleni olisivat Jarrelta: Kraftwerkiltä rob hubbard on parempaa, mä omisin siltä "thing on a springin" ja "ricochetin" ja "sanxionin" huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
Rauniotorni 01.08.2008 18:54:42 | |
---|
Satyriconin Mother North It's fucked to hear one idiot's words,
but worse to see others believe it |
MrQ 01.08.2008 19:00:10 | |
---|
onko noita järkeä ees listata? hemmetti immortal - pure holocaust emperor: -towards the pantheon -olen mustat velhot -inno a satana -ye entrasemporium tai mikä vitun ikinä deicide: -kaks ekaa levyä don huonot: -lähes koko tuonannon ajalta jotain hemmetti meni mielenkiinto. en jaksa enää. |
Vainhaalee 01.08.2008 19:59:26 | |
---|
onko noita järkeä ees listata? Ei tietenkään. Itse ottaisin jotain vaatimatonta, koska muuten tarvitsisi ottaa joltain isolta lähes koko tuotanto, jotta arvostus olisi tänä päivänä edes vähän samankaltainen. Minulle riittäisi ihan joku The Sonicsin "Strychnine", sen kanssa voisin mennä nukkumaan ja onanoida itseni uneen... Ass Traffic |
Paby 01.08.2008 20:14:25 | |
---|
Napalm Death - You Suffer Esittäisin tätä hienoa kappaletta jokaisessa kadunkulmassa ja kaikissa mahdollisissa tapahtumissa kissanristiäisistä kiihdytysajoihin. I'm a lonely insignificant spek on a has-been planet orbited by a cold, indiffirent sun. |
Nidhöggr 01.08.2008 20:19:20 | |
---|
emperor: -ye entrasemporium tai mikä vitun ikinä Ye Entrancemperium, tarkoitat kai. Itse omisin Judas Priestin Breaking The Lawin. Siinä on juuri sellainen riffi joka olisi kiva keksiä itse. "Komodo on saari, komodovaraani on pääosin japanilaisten tyttöjen antamilla pihvillä elävä eläin" -Jokapaikanapina |
baron 01.08.2008 21:23:25 | |
---|
Meillähän on vaikka kuinka paljon piisejä, jotka eivät originaaleina olleet mitään ja vasta sitten kun joku tähtiesiintyjä löytää sen, tekee siitä hitin eli tää jonkun hittipiisin omana tarjoaminen ei johda mihinkään. Mulle tuli mieleen yhtenä esimerkkinä "Route 66", joka ei ollut originaalisti mitään, Nat King Colen koverina siitä tuli jonkunlainen hitti ja Rollareitten koverina suuri hitti. |
Diablero 01.08.2008 23:01:41 | |
---|
Pokeriautomaatin tuplausbiisin kanssa menisin RAY:n toimistolle |
masterhat 02.08.2008 09:12:03 | |
---|
Bittersweet Symphonyn viuluriffi olisi voinut olla ihan kiva keksiä...ja mieluiten ilman niitä tekijänoikeussotkuja Rollareiden kanssa. voi, tän kun olisi itse duunannut... nerokas melodia http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
Blue Moon 02.08.2008 15:00:56 (muokattu 02.08.2008 15:05:11) | |
---|
Meillähän on vaikka kuinka paljon piisejä, jotka eivät originaaleina olleet mitään ja vasta sitten kun joku tähtiesiintyjä löytää sen, tekee siitä hitin eli tää jonkun hittipiisin omana tarjoaminen ei johda mihinkään. Mulle tuli mieleen yhtenä esimerkkinä "Route 66", joka ei ollut originaalisti mitään, Nat King Colen koverina siitä tuli jonkunlainen hitti ja Rollareitten koverina suuri hitti. Ihan offaria mutta .. ei Rollareiden "Route 66" 'lle ole ainakaan USA tai UK singlelistoilla kirjattu minkäänlaista noteerausta. Sitä ei taidettu edes julkaista singlenä ko. maissa ? Suosittu ja tunnettu versiohan nimenomaa tuo Rollareiden esitys on, vai mihin viittaat tuolla "suurella hitillä" ? Kirjoituksesi varsinaisen asian toki allekirjoitan täysin. |
blastoff 02.08.2008 15:07:02 (muokattu 02.08.2008 15:17:58) | |
---|
Voisin "poistaa" vaikka Yesterdayn omiin nimiini. Ei tarvitsisi paljon töitä enää sen jälkeen tehdä :) EDIT: Joo, ja olisi tietysti voinut lukea tuon ekan viesti vähän paremmin. |
baron 02.08.2008 17:56:49 | |
---|
Ihan offaria mutta .. ei Rollareiden "Route 66" 'lle ole ainakaan USA tai UK singlelistoilla kirjattu minkäänlaista noteerausta. Sitä ei taidettu edes julkaista singlenä ko. maissa ? Suosittu ja tunnettu versiohan nimenomaa tuo Rollareiden esitys on, vai mihin viittaat tuolla "suurella hitillä" ? Kirjoituksesi varsinaisen asian toki allekirjoitan täysin. Luulo ei oo näköjään tiedon väärti:-) |
Blue Moon 02.08.2008 18:09:45 | |
---|
Luulo ei oo näköjään tiedon väärti:-) OK! Mietinkin jo että mistä on kysymys kun itse en ole pitänyt "Route 66" 'a kuin yhtenä Rollareiden ekan LP 'n biisinä. Tietty vois jälkikäteen sanoa, että kaikki mihin Stones koski, myi ja muuttui tavallaan hitiksi mutta tuota levytettäessä se kuitenkin oli vielä vain yksi yhtye muiden joukossa. |
BassLass 02.08.2008 18:54:33 (muokattu 02.08.2008 18:54:47) | |
---|
Nomitäs...eihä se oo ko julistaa että nää on oikeesti mun käsialaa. Gunnareiden Paradise City, Welcome to the jungle ja Sweet child O'mine. Iron Maidenin the trooper Sitten tietenki tää "lennä, lennä leppäkerttu" |
Jepulis, oishan tietysti kivaa jos ois itte nuo kaikki klassikot tehnyt, mutta oikeesti, suurin osa vanhoista biiseistä mitä täällä on jo mainittu tyyliin The Beatlesin, Pink Floydin tms. koko tuotanto,... jos niitä nyt lähettelisi levy-yhtiöihin, niin vastaus ois aika varmasti että "ei tällasta kukaan kuuntele". Michael Jacksonin Thriller vois tosin taas upota levy-yhtiöihin ... ei tosin Suomessa. Rok rok |
TKT 02.08.2008 20:25:39 (muokattu 02.08.2008 20:25:53) | |
---|
Kyllähän ne olisi kappaleet, jotka ovat tuottaneet eniten rahaa. Never forgive, never forget. |
Tee 05.08.2008 14:02:42 | |
---|
Luulen että Smells Like Teen Spiritillä tahkoisi rahaa myös tänä päivänä. Sepä siis Pulu ja patsas. |