EP 28.07.2008 23:29:27 | |
---|
..Ja joku vasemmistolainen vaati, että kenenkään tulot ei saisi olla keskimääräistä pienempiä. ..eikä suurempia! |
Ukko 29.07.2008 15:46:01 | |
---|
Mut kaikki ihmiset on keskimääräistä parempia auton ajajia, ainakin oman arvionsa mukaan.. Haa. Olen siis poikkeuksellinen ihminen koska katson olevani keskimääräistä huonompi autokuski. COVS jäsen nro 6 |
Lennu 30.07.2008 12:34:05 | |
---|
Haa. Olen siis poikkeuksellinen ihminen koska katson olevani keskimääräistä huonompi autokuski. Sama homma. Sen takia annan mielelläni eukon ajaa, se on paljon parempi. Ja ite voin ottaa olvia. |
sudenmorsian 31.07.2008 00:43:22 | |
---|
Mulle täysin mitäänsanomaton biisi on "walkin the wildside". En oo ikinä ymmärtänyt miks joku (tunnen yhden) haluaa soittaa sitä. Saati kuunnella. |
pekkajau 31.07.2008 00:57:41 (muokattu 31.07.2008 01:11:56) | |
---|
Bossanovana "More" on kyllä aika paha. Tietysti G-duurista. Vanhemmiten näkee paremmin kauas. |
KoskPaavo 31.07.2008 10:48:10 | |
---|
Bossanovana "More" on kyllä aika paha. Tietysti G-duurista. Hoho, tunnen biisin, ja tietysti " Fly me to the Moon" parina " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
sonic77 31.07.2008 12:33:55 | |
---|
Hoho, tunnen biisin, ja tietysti " Fly me to the Moon" parina Swaykin taitaa omalta osaltani tipahtaa tähän laariin. Eipä taida olla pumppua, missä tuota ei olisi soitettu, kun on tarvinnu mennä jotain "kansainvälisempää". Ilmeisen vähän on vissiin lattareita sävelletty... Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen... |
tope2 02.08.2008 15:51:09 | |
---|
Sykkeen "Villit bootsit" (Walk of life) on aika raju käännöspala. Tähän liittyy sellainen omakohtainen muistikuva, että taannoin joku satakuntalainen rivitanssiryhmä tuli kyseisen yhtyeen keikalla kyseisen biisin aikana esittämään rivitanssinumeron lavan eteen ja heillä oli mukana omat "järkkärit" jotka tönivät muut tanssijat pois häiritsemästä. Ja tämä tarina on tosi. Voi olla, että oli ennalta sovittu juttu. Mutta joka tapauksessa meiningistä oli silloin leikki kaukana.. |
Sykkeen "Villit bootsit" (Walk of life) on aika raju käännöspala. Aivan järjettömän paska biisi. Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |
Tankero 03.08.2008 14:59:07 | |
---|
Aivan järjettömän paska biisi. Ei kai se alkuperäinen, nyt niin hirveä ole. Aika tavallinen. Humppajyrä |
Meisseli 03.08.2008 15:00:19 | |
---|
Sykkeen "Villit bootsit" (Walk of life) on aika raju käännöspala. Tähän liittyy sellainen omakohtainen muistikuva, että taannoin joku satakuntalainen rivitanssiryhmä tuli kyseisen yhtyeen keikalla kyseisen biisin aikana esittämään rivitanssinumeron lavan eteen ja heillä oli mukana omat "järkkärit" jotka tönivät muut tanssijat pois häiritsemästä. Ja tämä tarina on tosi. Voi olla, että oli ennalta sovittu juttu. Mutta joka tapauksessa meiningistä oli silloin leikki kaukana.. Pahinta ikinä. Hyi Stn. Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa |
sabian 03.08.2008 15:57:48 (muokattu 03.08.2008 16:01:00) | |
---|
Ei kai se alkuperäinen, nyt niin hirveä ole. Aika tavallinen. Eikäkö tuo kiännös version teksti on aivan hirveetä tuubaa. Biisi ittessään nyt niin shittiä ole mutta nuo suom. sanat. "kantritanssi iskee suoraa suoleen..." Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |
WanhaWetäjä 04.08.2008 02:47:46 | |
---|
Jos on kolkyt vuotta soittanut ammatikseen vaihtelevalla menestyksellä niin yhdentekevien biisien/artistien määrä on suunnaton ellei loputon...jos pitäs luetella biisit mitä ei enää ikinä haluaisi kuulla saati soittaa niin lista olisi aika pitkä sisältäen kattavan otannan suomalaisesta kevyen musiikin historiasta nykypäivään ;-) Joo...aattelin aiheeseen liittyen vetäytyä syyskuun alusta koti-isäksi.Nää ladut on nyt vissiinkin nähty, laivakeikatkin loppuu, maakeikoista puhumattakaan...nuorimmainen aloittaa koulun ja wanhin eli tämä 17v asperger-poika aloittaa ammattiopinnot, vaikeeta tulee oleen... Vois vaikka itekkin huvikseen alkaa opiskeleen ja opetella oikeesti soittaan... mä luulen että tekis hyvää aika monelle muullekkin pieni mietintä oman soittonsa suhteen...? Mua on ruvennut wanhemmiten yhä enemmän wituttaan sellanen puolivillanen vetely sinneppäin, väärät soinnut, väärät bassoäänet....jos vielä joskus olis mahdollista vetää bändissä jossa ois sovitetut biisit ja treenattais, se vois olla kivaa.Eipä noita ole kauheesti ollut... Sori, meni vähän off topic!Tai no ei tavallaan, suurin osa tanssi/iskelmämusasta kuin myös näitä lajeja esittävistä artisteista on mulle ollut aina aivan yhdentekeviä! yy kaa...mikä laatikko? |
isojussi 04.08.2008 09:34:46 | |
---|
Joo...aattelin aiheeseen liittyen vetäytyä syyskuun alusta koti-isäksi.Nää ladut on nyt vissiinkin nähty, laivakeikatkin loppuu, maakeikoista puhumattakaan...nuorimmainen aloittaa koulun ja wanhin eli tämä 17v asperger-poika aloittaa ammattiopinnot, vaikeeta tulee oleen... Onnee ja voimia! Helpommalla pääsis tien päällä. Vaikka eässä meillä on ollut - ja vaemaan vielä onkin - omat wääntömme, oon aina arvostanut sussa tota perhekeskeisyyttä. Vois vaikka itekkin huvikseen alkaa opiskeleen ja opetella oikeesti soittaan... mä luulen että tekis hyvää aika monelle muullekkin pieni mietintä oman soittonsa suhteen...? Eikös se oo tie, jota ei koskaan kuljeta loppuun? Se näissä soitto-/lauluhommissa on parasta. Mua on ruvennut wanhemmiten yhä enemmän wituttaan sellanen puolivillanen vetely sinneppäin, väärät soinnut, väärät bassoäänet....jos vielä joskus olis mahdollista vetää bändissä jossa ois sovitetut biisit ja treenattais, se vois olla kivaa.Eipä noita ole kauheesti ollut... Toivottavasti löydät. Noissa on aina se ongelma, että sellaisia tyyppiä, joilla halu treenata ja pelitaito saada arratut asiat kunnolla ulos kohtaa, on vaikea löytää. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
EP 04.08.2008 09:43:44 | |
---|
Jos on kolkyt vuotta soittanut ammatikseen vaihtelevalla menestyksellä niin yhdentekevien biisien/artistien määrä on suunnaton ellei loputon...jos pitäs luetella biisit mitä ei enää ikinä haluaisi kuulla saati soittaa niin lista olisi aika pitkä sisältäen kattavan otannan suomalaisesta kevyen musiikin historiasta nykypäivään ;-) Joo...aattelin aiheeseen liittyen vetäytyä syyskuun alusta koti-isäksi.Nää ladut on nyt vissiinkin nähty, laivakeikatkin loppuu, maakeikoista puhumattakaan...nuorimmainen aloittaa koulun ja wanhin eli tämä 17v asperger-poika aloittaa ammattiopinnot, vaikeeta tulee oleen... Vois vaikka itekkin huvikseen alkaa opiskeleen ja opetella oikeesti soittaan... mä luulen että tekis hyvää aika monelle muullekkin pieni mietintä oman soittonsa suhteen...? Mua on ruvennut wanhemmiten yhä enemmän wituttaan sellanen puolivillanen vetely sinneppäin, väärät soinnut, väärät bassoäänet....jos vielä joskus olis mahdollista vetää bändissä jossa ois sovitetut biisit ja treenattais, se vois olla kivaa.Eipä noita ole kauheesti ollut... Sori, meni vähän off topic!Tai no ei tavallaan, suurin osa tanssi/iskelmämusasta kuin myös näitä lajeja esittävistä artisteista on mulle ollut aina aivan yhdentekeviä! Hieno päätös! Varmasti nuo NYT "yhdentekeviltäkin" tuntuvat biisit alkavat saamaan myöhemmin niille kuuluvan arvon ja kunnioituksen. Harvemmin noilla "huttukeikoilla" pystyy tekemään mitään itselle edes tyydyttävää lopputulosta, "kompromissejahan" ne yleensä ovat! Itselleni yhdentekeviksi biiseiksi tulevat yleensä radiossa ns. "voimasoittolistoilla" aamusta iltaan soivat biisit, kotona radio ei juurikaan soi, mutta autossa jostain syystä tulee kuunneltua.. |
Tankero 04.08.2008 14:10:28 | |
---|
Eikäkö tuo kiännös version teksti on aivan hirveetä tuubaa. Biisi ittessään nyt niin shittiä ole mutta nuo suom. sanat. "kantritanssi iskee suoraa suoleen..." Lienemme tästä samaa mieltä. Humppajyrä |
Gustaf 04.08.2008 15:47:57 | |
---|
Jälkemme hiekalla. Biisi, jossa on sanat ja melodia ja jossa on alku, keskikohta ja loppu ja jonka aikana ihmiset tanssivat ja ajattelevat, että seuraava kappale on varmaankin joku parempi kuin tämä. |
Meisseli 04.08.2008 19:30:20 | |
---|
Jälkemme hiekalla. Biisi, jossa on sanat ja melodia ja jossa on alku, keskikohta ja loppu ja jonka aikana ihmiset tanssivat ja ajattelevat, että seuraava kappale on varmaankin joku parempi kuin tämä. Todella samaa mieltä. Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa |
EP 04.08.2008 21:00:46 | |
---|
|
paice60 04.08.2008 23:56:16 | |
---|
Oikeastaan vois haukkua mieluummin ne säveltäjät ja sanoittajat. Minkäs nuo lauluhölmöt voi, kun annetaan biisi levytettäväksi. K.Tapio on yksi niistä harvoista, joka voi sanoa, että en perkele laula tuommosta paskaa, mutta suurin osa joutuu vetämään mitä käsketään. Minkä takia ei sitten ole sanonut. aika roskaa on hänkin vetänyt ihan levylle asti. Vittu näitä hommia edelleenkin. |