pekurides 01.08.2008 21:23:00 | |
---|
Katsotaan nyt vielä pari päivää, mutta voi olla että ostan suoraan tuon ENGLin 2x12 kaapin V60 elementeillä. asiasta toiseen, onko kukaan näitä v60 tötösiä oikeen nähny/kuulut muualla kuin englin "halpis" kaapeissa? ..niinku oikeasti käytössä. Kuitenkin V30 luotetaan lippulaivamalleissa niin jotenkin arveluttaa voiko ne v60 olla sen parempia kuin v30? Tosin makuasioitahan nämäkin loppupeleissä... nm. tulipa ostettua tänään taas parit v30 lisää...... ps. semmottia vielä että ne kaapit itsessäänkin vaikuttaa suuresti saundiin elementeistä riippuen että ei kannata ihan pelkästään elementteihin tuijottaa. testaaman testaamaan ihan ite ite. Tunteella päin vittua. |
asiasta toiseen, onko kukaan näitä v60 tötösiä oikeen nähny/kuulut muualla kuin englin "halpis" kaapeissa? ..niinku oikeasti käytössä. Kuitenkin V30 luotetaan lippulaivamalleissa niin jotenkin arveluttaa voiko ne v60 olla sen parempia kuin v30? Tosin makuasioitahan nämäkin loppupeleissä... nm. tulipa ostettua tänään taas parit v30 lisää...... ps. semmottia vielä että ne kaapit itsessäänkin vaikuttaa suuresti saundiin elementeistä riippuen että ei kannata ihan pelkästään elementteihin tuijottaa. testaaman testaamaan ihan ite ite. Se on totta, noita V60 on vaikea löytää erikseen. Mutta noi V30 oli aika kaameet Thunderin kanssa, katsellaan jos noi V60 ois jeppis kamaa. |
-Havoc. 15.08.2008 18:30:21 | |
---|
Nyt VIIMEINKIN sain tuon ENGLin 2x12 kaapin. Pitäs päästä testaamaan, mutta enpä tajunnut että enhän minä osaa käyttää täysputkivehkeitä. Nupissa on siis Standby ja On/OFF nappulat. Miten siis laitamme oikeaoppisesti nupin päälle rikkomatta sitä? Voi tuntua jonkun mielestä ihan käsikysymykseltä, mutta en rupea kokeilulinjalle, kalliit vehkeet. "Kai työnsit kielen riittävän syvälle sinne reikään?" Sam Hotman |
Estranged 15.08.2008 18:34:47 | |
---|
Nyt VIIMEINKIN sain tuon ENGLin 2x12 kaapin. Pitäs päästä testaamaan, mutta enpä tajunnut että enhän minä osaa käyttää täysputkivehkeitä. Nupissa on siis Standby ja On/OFF nappulat. Miten siis laitamme oikeaoppisesti nupin päälle rikkomatta sitä? Voi tuntua jonkun mielestä ihan käsikysymykseltä, mutta en rupea kokeilulinjalle, kalliit vehkeet. Ensin power päälle, eli siis tuo on/off nappi, minuutti tai yli odottelua ja sen jälkeen standby samaan asentoon, kun laitat pois päältä niin sama toisin päin, ensin standby ja niin edelleen. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
Grugi 15.08.2008 18:35:45 (muokattu 15.08.2008 18:36:08) | |
---|
Nyt VIIMEINKIN sain tuon ENGLin 2x12 kaapin. Pitäs päästä testaamaan, mutta enpä tajunnut että enhän minä osaa käyttää täysputkivehkeitä. Nupissa on siis Standby ja On/OFF nappulat. Miten siis laitamme oikeaoppisesti nupin päälle rikkomatta sitä? Voi tuntua jonkun mielestä ihan käsikysymykseltä, mutta en rupea kokeilulinjalle, kalliit vehkeet. olin hidas ... Eiku, eiku, eiku, eiku ,eiku |
washburn 17.08.2008 09:33:58 | |
---|
Nyt VIIMEINKIN sain tuon ENGLin 2x12 kaapin. Siis ostitko sen standard kaapin niillä v60:llä? Laitappa kokemuksia, kun oot pari päivää jo ehtiny testailla :) Itse pähkäilen kans tuon kaappi homman kanssa, v30 vs. v60. Vahvistimena on Blackmore. Liikkeessä testaamisessa ei kyllä ole paljon mieltä. Ainakin nykyisen kaapin kanssa soundi muuttuu ihan älyttömästi kun masteria avaa kunnolla (siis yli semmosen volan, ettei liikkeessä kehtais noin kovaa soitella). Kaipaisinkin kokemuksia kunnon treeni voluumeilla testattuna, jos jollain ois noista englin kaapeista ja vielä blackmoren kanssa..? lahjattomat harjoittelee |
Pallo-Kala 17.08.2008 12:30:43 | |
---|
Tietääkö kukaan minkälaiset nuo celestion rocket elementit ovat blackmoren kanssa? You'r all gay! |
Mr. Speed 17.08.2008 13:16:16 | |
---|
Siis ostitko sen standard kaapin niillä v60:llä? Laitappa kokemuksia, kun oot pari päivää jo ehtiny testailla :) Itse pähkäilen kans tuon kaappi homman kanssa, v30 vs. v60. Vahvistimena on Blackmore. Liikkeessä testaamisessa ei kyllä ole paljon mieltä. Ainakin nykyisen kaapin kanssa soundi muuttuu ihan älyttömästi kun masteria avaa kunnolla (siis yli semmosen volan, ettei liikkeessä kehtais noin kovaa soitella). Kaipaisinkin kokemuksia kunnon treeni voluumeilla testattuna, jos jollain ois noista englin kaapeista ja vielä blackmoren kanssa..? Blackmoren pitäisi periaatteessa olle Savagen pikkuveli. Mulla on siis V60:sillä oleva kaappi tuon Savagen kanssa. Soundi on oikein kiva, se toistaa kaikkia taajuuksia ihan kivasti. Ainoa mihin sen kanssa en ole tyytyväinen on demppisoundi. Se ei ole läheskään niin ärhäkkä kuin esim. Marsun JCM800-kaapin kautta. Ton JCM:n muu soundi sitten olikin aika vaimea pieru, sirinällä höystettynä. V60:sten soundi on siis kivan iso ja muhkea, mutta siinä ei ole oikein sellasta terävyyttä demppeihin. Telecaster on ruma kitara. |