brn2sk8 31.07.2008 21:25:22 | |
---|
No moro Elikkäs kysäisisin täältä ihan vaan puhdasta mielipidettä enkä mitään etikettisääntöä. Siitä että kun ostin nyt sitten tollaset ensimmäiset korkeavartiset Tony Moran bootsit ja oma mieli tekis kovasti esitellä niitä, koska kalliit olivat ja varsi on hienosti kuvioitu mokkaan ja kiiltävään nahkaan liekeillä jne. ja tätä ennen mulla on ollut vain kolmet nilkkurit joita oon sittemmin pitänyt pillifarkkujen kanssa joiden kanssa ne sopii toki kuin nenä naamaan mutta näiden pitkävartisten kanssa tuli itselleni vähän epävarma olo siitä että pitäiskö sitä vartta pillifarkkujen päällä niin että koko kansa voi ihailla nahkan kiiltoa.. Toisaalta samalla reissulla ostin sellaset leveälahkeiset farkut joissa on tämä ns. Bootcut, ja toki ne on kans ihan kivat näiden kenkien kanssa mutta melko paljon jää piiloon niiden housujen kanssa ja se harmittaa kun tosiaan haluisin jotenkin esitellä niitä kenkiä.. Mikä ratkaisuksi? Pillifarkkujen kanssa taas ne korkeavartiset näyttää siltä niinkun oisin ostanut vaan ylisuuret tossut enkä osais pitää niitä.. Miten ite olette pitäneet pitkävartisia, millasten housujen kanssa? Liikkeissä ei myyjät osannu oikein sanoo sitä että millaset housut pitäis ostaa niiden kanssa, itse haluaisin jotkut sellaset että tosiaan koko varsi näkyy mutta pillifarkkujen kanssa ne on vähän tyhmännäköset, kun taas leveempilahkeisten kanssa kengistä näkyy vain piikkikärki.. Egobuusterina mun piti vielä tietty hommata niihin nilkkaremmit ja kantaraudat, vaikkei tähän aiheeseen liitykkään mitenkään mutta kun on vaan niin kivat :) Cry Baby and ask me WHY WHY |
Nidhöggr 31.07.2008 22:00:04 | |
---|
harmittaa kun tosiaan haluisin jotenkin esitellä niitä kenkiä.. Mikä ratkaisuksi? Shortsit + nahka buutsit = yes "Komodo on saari, komodovaraani on pääosin japanilaisten tyttöjen antamilla pihvillä elävä eläin" -Jokapaikanapina |
Sam Hotman 31.07.2008 22:05:25 | |
---|
Kyllä ne pillifarkut paremmin sopivat buutsien kanssa. ''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E |
-Cale 31.07.2008 22:15:44 | |
---|
Kyllä ne pillifarkut paremmin sopivat buutsien kanssa. Molempi parempi. Kyllä hyvin istuvat tiukat bootcut -farkutkin sopivat mainiosti. Pillifarkut sitten tietysti ahdettuna sinne varsien sisään, bootcutit varren päälle. |
brn2sk8 31.07.2008 22:19:36 | |
---|
Shortsit + nahka buutsit = yes Sehän oiskin kuule joo, kuolemanvalkoset karvajalat paistaa sortsin ja bootsin välistä :D Eli toteanko muista kommenteista että "molempi parempi, päätä itse"-meiningin? koska ite en oikein keksinyt että kumpi olisi parempi.. Cry Baby and ask me WHY WHY |
JPQ 31.07.2008 22:46:49 | |
---|
Molempi parempi. Kyllä hyvin istuvat tiukat bootcut -farkutkin sopivat mainiosti. Pillifarkut sitten tietysti ahdettuna sinne varsien sisään, bootcutit varren päälle. millaiset hyvin istuvat tiukat bootcut farkut tarkoitatatko että muuten tiukat (paras malli ehkä farkkuja on tuo kuhan sellaiset vielä että normaali liikkuminen sujuu) mutta lahkeesta ei. ja sasnoisin vaatteiden tyyliä voi tapaus kohtaisesti vaihdellaeli minäkin pyrin että voin tuntuman ja ilman alan mukaan pukeutua joskus vaan jollain tietyllä tuulella vaatteiden kanssa. Ei aina tarvitse pukeutua samoin. |
Germaniac 31.07.2008 23:59:27 | |
---|
Shortsit + nahka buutsit = yes Hahah, näillä asetuksilla vedin viime vuoden Wackenissa. Päässä vielä Tankard merkillä varustettu lippis. TYYLITAJUU!!! |
leka 01.08.2008 00:27:45 | |
---|
Onneksi et ostanut uusia hienoja alushousuja... Itse pidän aina bootcutteja. |
LepakonNahka 01.08.2008 12:19:36 | |
---|
Viittätoista fuzzia on pyhimyksen poljettava! |
Oltsku 01.08.2008 14:34:51 | |
---|
pillit näyttää aina hyvältä buutsien kaa :) meinasitko nilkkureilla jotain tällasta mitä keefillä on tässä jalassa? http://www.youtube.com/watch?v=MkAdJjeiIss joka tapauksessa oiskohan kellään heittää infoo että mistä ton tapasia kenkiä vois saada? noi on niin maukkaat :) |
-Cale 01.08.2008 14:51:58 | |
---|
millaiset hyvin istuvat tiukat bootcut farkut tarkoitatatko että muuten tiukat (paras malli ehkä farkkuja on tuo kuhan sellaiset vielä että normaali liikkuminen sujuu) mutta lahkeesta ei. Nimenomaan. Reisistä tiukat ja aavistuksen levenevät lahkeet alaspäin, ei kuitenkaan mitään 70-luvun trumpettimallia. |
JPQ 01.08.2008 21:22:58 | |
---|
Nimenomaan. Reisistä tiukat ja aavistuksen levenevät lahkeet alaspäin, ei kuitenkaan mitään 70-luvun trumpettimallia. joo tiesin sen. |
Pillit on paremmat Keep On Rocking! |
Anouk 07.08.2008 12:55:20 | |
---|
Itte tyttönä käytän bootseja bootcut-pillifarkkujen kanssa lahkeen sisässä. Semmoset housut, ettei ole leveälahkeisetkaan, mutta että just bootsin varsi mahtuu lahkeen sisään. Ihan slim-lahkeisten pillifarkkujenkin kanssa olen joskus käyttänyt, mutta jotenkin tuntu vähän liian prameelta. Paremmin mun mielestä sopii miehille, että käyttää silleen. Ja pitkän hameen kanssa menee myös tosi hyvin, kun napsasee vaan ne hihnat veke. Mutta sulla brn2sk8 ei taida olla hameesta pelkoa, ellet kilttiä sitten käytä. ;) Mun mielestä sopii kaikkien kanssa. Että jos haluut niitä varsia esitellä, niin siitä vaan, varmasti on hyvännäköset. Mutta jos joskus taas on hillitympi fiilis, niin sitten leveälahkeisemmat. Hyvännäköset ne on joka tapauksessa, se on varmaa kun bootseista on kyse. |