Aihe: Säästö vinkki
1 2
Epämuusikko
14.05.2006 16:51:50
Riisikepin päähän teippiä, elinikä pitenee ja peltisoundi (riisikepeissä lähinnä teoreettinen käsite) hieman paranee. Itse käytän äärimmäisessä hädässä. Silloinkin kyseessä lienee joku countryjytä, jotka nekin yritän soittaa viimeiseen asti joko vispilöillä tai kapuloilla. Riisikeppien soundi on omansa, mutta se ei estä minua inhoamasta niitä. Mielummin kepit tai sudit, IMHO
It´s easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1
Olly
01.08.2008 16:14:34
Tässä (vanhaan, joo) ketjuun se todellinen säästövinkki:

Ostin rautakaupasta 16mm. sähköputkea (2m. maksoi jotain 3 Euroa), ja ruokakaupasta grillausvartaita, tehty bambusta (n. 50 kpl. ja 1,50 Euroa).

Lopun arvaatte, sahasin putkesta 20cm. pätkän, ja tungin sinne n. 10cm. syvälle, 15 tikkua. Jesaria gripiksi ja pitämään tikut kasassa, ja hyvin toimii.

Yhden kapulan hinnaksi jää reilusti alle Euro, ja aikaa meni n. 10 minuuttia.
Due to lack of interest, tomorrow has been cancelled.
Kailis
01.08.2008 16:16:02

Tässä (vanhaan, joo) ketjuun se todellinen säästövinkki:

Ostin rautakaupasta 16mm. sähköputkea (2m. maksoi jotain 3 Euroa), ja ruokakaupasta grillausvartaita, tehty bambusta (n. 50 kpl. ja 1,50 Euroa).

Lopun arvaatte, sahasin putkesta 20cm. pätkän, ja tungin sinne n. 10cm. syvälle, 15 tikkua. Jesaria gripiksi ja pitämään tikut kasassa, ja hyvin toimii.

Yhden kapulan hinnaksi jää reilusti alle Euro, ja aikaa meni n. 10 minuuttia.

Wauwauwauwauwauwauwauwau+++++++++++++++
Niq
01.08.2008 16:25:21 (muokattu 01.08.2008 16:25:33)

Mä hain kukkakaupasta kukkakeppejä. Vetelin kutistesukalla nippuun ja luraus puuliimaa "kahvan" kohdalle sinne keppien sekaan. Sähköteipillä sitten parista kohtaa vartta vielä varmistelee, sukka siis kahvaksi. Parempi ku teippi, ei tahmaa. Varmaan kokoonpanokin helpompaa kuin sähköputkella. :)
"I have a cunning plan" -Baldrick
Kailis
01.08.2008 16:45:40 (muokattu 01.08.2008 16:48:11)

Mä hain kukkakaupasta kukkakeppejä. Vetelin kutistesukalla nippuun ja luraus puuliimaa "kahvan" kohdalle sinne keppien sekaan. Sähköteipillä sitten parista kohtaa vartta vielä varmistelee, sukka siis kahvaksi. Parempi ku teippi, ei tahmaa. Varmaan kokoonpanokin helpompaa kuin sähköputkella. :)

Ei pysty kahta plussaa antaan =D ota yks

EDIT

Jos sulle on vittuiltu jossain musakaupassa, ota lätkäkassi ja lapa rodeja täyteen. Jos myyjä hogaa, kaiva kassista pesäpallomaila ja hakkaa se paskaksi. Pääset pitkäksi aikaa ilmaiseen hoitoon, ja olet siellä kukkakeppi. Buahahaha!
hansakemanelius
01.08.2008 17:06:55 (muokattu 01.08.2008 17:07:50)

Ei pysty kahta plussaa antaan =D ota yks

EDIT

Jos sulle on vittuiltu jossain musakaupassa, ota lätkäkassi ja lapa rodeja täyteen. Jos myyjä hogaa, kaiva kassista pesäpallomaila ja hakkaa se paskaksi. Pääset pitkäksi aikaa ilmaiseen hoitoon, ja olet siellä kukkakeppi. Buahahaha!

Siis maila vai myyjä paskaksi (vai peräti kassi)? Olisi hyvä tietää että voidaan ohjata oikean tyyppiseen hoitoon.....
Joo nej ....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)