Aihe: Kiss - maailman maagisin bändi
1 2 3 4 542 43 44 45 46133 134 135 136 137
MrQ
28.07.2008 06:25:12
Anteeksi. Itse en pidä. En pidä simmonsista, en sen bisnesajattelusta -koukkunokka katos vittua- enkä yhdsestäkään piisistä... En kertakaikkiaan.
Ja tiedän: pitää mennä muualle haukkumaan ja että tämä on paska ja väärä mielipide.
anteeksi, olen pahoilllani etten jaa kantaanne.
joukov
28.07.2008 08:32:04
Anteeksi. Itse en pidä. En pidä simmonsista, en sen bisnesajattelusta -koukkunokka katos vittua- enkä yhdsestäkään piisistä... En kertakaikkiaan.
Ja tiedän: pitää mennä muualle haukkumaan ja että tämä on paska ja väärä mielipide.
anteeksi, olen pahoilllani etten jaa kantaanne.

On syytäkin pyytää anteeksi.
KISS - World Tour 2009
MrQ
28.07.2008 09:38:47
On syytäkin pyytää anteeksi.

noh, en mä oikeasti ole pahoillani

sanotaan näin että jos haluan kuunnella huumorimusaa niin laitan soimaan kummelin kokoelman.

mitä muuten en tee ikinä.
santa
28.07.2008 12:42:01 (muokattu 28.07.2008 12:43:29)
Kaveri jolla on maailmanhistorian rumin tatuointi kädessään on vähän kahvilla.
arto123
28.07.2008 19:53:08
noh, en mä oikeasti ole pahoillani

sanotaan näin että jos haluan kuunnella huumorimusaa niin laitan soimaan kummelin kokoelman.

mitä muuten en tee ikinä.

huumorimusaa?
I know, it's only rock'n'roll but I like it!
Mr. Mustard
28.07.2008 23:20:47
huumorimusaa?

Niin, eihän siinä nyt mitään huumoria ole; laulujen sanat, lava-asut, kasvonaamiot ja kielen lipomiset alleviivaavat tyhmemmällekin että nyt ollaan kaukana huumorimusasta ja vakavien asioiden äärellä.
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
arto123
29.07.2008 01:27:43
Niin, eihän siinä nyt mitään huumoria ole; laulujen sanat, lava-asut, kasvonaamiot ja kielen lipomiset alleviivaavat tyhmemmällekin että nyt ollaan kaukana huumorimusasta ja vakavien asioiden äärellä.

Nythän päästiin koko aiheen tyhmimmän kommentin äärelle. Ilman äskeistä red bullia en olis varmaan jaksanu vaivaitua kirjoittamaan muttakun nukkumaan pitäisi mennä ja ylimääräistä energiaa on niin käytetään se nyt tähän.

Jos KISS on huumorimusaa niin mikä rock bändi sitten on vakavaa tavaraa? Heillä on vain omanlainen imago. Sanat on sitä mitä muillakin, lava-asuja eikä kasvonaamioita (jotka on aika hienot) näe musiikkia kuunnellessa. Ja sitten vielä tämä kielen lipominen. Suurin osa yllämainituista kuuluu ihan vaan bändin imagoon eikä viittaa mitenkään siihen, että heidän käsiala olisi huumorimusiikkia.
I know, it's only rock'n'roll but I like it!
Lennu
29.07.2008 01:35:08

Ja mitä siitä, jos se onkin huumorimusaa. Huumori on iloinen asia :) Mä ainakin nauran aina. Vaikka on Kummelikin ihan hyvä.
late77
29.07.2008 04:10:33
No helvata, tottahan toki on Kiss on yksi maagisimmista bändeistä. Itse Kuulun kiss armyyn ja moni muukin varmaan täällä. Soittelen Bassoa Kiss tribuutti- bändi odysseyssa ja keikkaa tullut heitettyä ihan mukavasti. Vedetään ihan kybällä maskit päällä ynnä muut asiaan kuuluvat releet. Settilista käsittelee lähes jokaiselta vuosikymmeneltä jotain.
aivokuolio
29.07.2008 13:12:36
Ja mitä siitä, jos se onkin huumorimusaa. Huumori on iloinen asia :) Mä ainakin nauran aina. Vaikka on Kummelikin ihan hyvä.

Huomaan että olet selvästi huumorintajuinen tyyppi, soittelethan sentään keikalla muusikoiden.net-paita päällä :)
Mr. Mustard
30.07.2008 02:08:58
Nythän päästiin koko aiheen tyhmimmän kommentin äärelle.

Okei, mutta mun johtopaikka on vaarassa ;)

Jos KISS on huumorimusaa niin mikä rock bändi sitten on vakavaa tavaraa?

Ei mikään, kun ei ota rokkia liian vakavasti. Toisaalta kaikki, jos on turhan tosikko.
Huumorimusiikki ja vakavamusiikki ei ole toisiaan poissulkevia. Voihan musiikki olla vakavaa huumoria (vaikka mustaa huumoria), tai ainakin vakavasti tehtyä ja vakavasti otettavaa huumoria. Vakavasti ottaen, (ei siis huumorilla) huumorin vastakohta ei mielestäni ole vakavuus.

Heillä on vain omanlainen imago. Sanat on sitä mitä muillakin, lava-asuja eikä kasvonaamioita (jotka on aika hienot) näe musiikkia kuunnellessa.

Nämä kaksi asiaa eivät sulje toisiaan pois: voi sitä katsella ja kuunnella samanaikaisesti. Kasvonaamiot ovat todellakin hienot... hienot mm. siksi, että niissä on huumoria.

Ja sitten vielä tämä kielen lipominen. Suurin osa yllämainituista kuuluu ihan vaan bändin imagoon eikä viittaa mitenkään siihen, että heidän käsiala olisi huumorimusiikkia.

Eli musiikki on "vakavaa tavaraa", mutta imago luodaan sitten "ei niin vakavaksi"? Olisi kiva tietää miksi?

Sun kommenteista voi helposti saada kuvan, että sä et oikein arvosta tai ymmärrä huumoria musiikissa. Huumori musiikissa on huono juttu ja "vakava tavara" on hyvä juttu? Eikös kaikki viihteen tekijät aina sano, että huumori on vaikein viihteen laji?

Sun kommentissa on vähän samaa kuin jumalan fanittamisessa. Uskovaiset tapaavat hyvin herkästi loukkaantua luojansa puolesta, mutta uskon että jos jumala on, niin hänellä on rutkasti enemmän huumoria kuin uskovat kuvittelevat. Uskon, että jumala osaa nauraa itselleenkin. Uskovat ottavat itsensä ja jumalansa vakavammin kuin jumala itse. Tämä pätee usein myös bändi-fanitukseen; Uskon, että esim. Gene Simmons ei vetäisi hernettä nenäänsä, jos joku näkisi ja kuulisi huumoria KISSissä. Sen verran itseironinen tyyppi, että hän itsekin näkee ja arvostaa tarkoituksellista ja tahatontakin huumoria KISSissä. Uskon, että hän on siitä jopa ylpeä. Sen sijaan joku fani voi olla herkkähipiäisempi ja ehdottomampi loukkaantumaan idolinsa puolesta silloinkin, kun oikeasti ei olisi edes siihen aihetta.

Jos esim. minä kuulen ja näen KISSissä huumoria, niin kyllä siinä silloin täytyy olla huumoria, eikä se ole välttämättä huono asia. Jos sinä et huomaa KISSissä huumoria, vika on sinussa: et ymmärrä, koska olet joko tosikko tai huumorintajusi ei ilmeisesti ole virittynyt samalle taajuudelle.

Tai sitten mä en hiffannut mitä tarkoittaa "vakava tavara" ja "huumorimusiikki".
Jos tarkoitit vakavalla vakavastiotettavaa, niin viittaan edellämainittuihin argumentteihini: huumorimusiikki ja vakavastiotettava musiikki eivät ole toisilleen vastakohtia ja toistensa poissulkevia.

Nyt lähden lipomaan kieltä...
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
-Cale
31.07.2008 18:45:44 (muokattu 31.07.2008 18:59:00)
Huh, kuulinpa tänään maagisen hyvän biisin 95,7:lta.

http://www.youtube.com/watch?v=f8VDR4vLBHs

Aiemmin tuntematon kappale minulle, mutta meni kyllä heittämällä yhdeksi suosikkibiiseistäni Kissiltä.

Edit: Niin piti vielä kysyä, että mitä jengi diggaa tuosta Asylum -levystä jolla tuokin biisi on? Ei ainakaan sisällä ainuttakaan näistä tunnetuimmista hiteistä. Toki se ei mikään hyvyyden/huonouden merkki ole ennenkään ollut.

Edit2: No perkules, tuolta kasarihevi -kaudeltahan löytyy aivan käsittämättömän hyviä biisejä kun jaksaa vaan selailla. Minä kun olen aina tyytynyt niihin tunnettuihin hitteihin, jotka ovat nekin hyviä mutta eivät ole aiheuttaneet ihan näin suurta innostusta kuin nämä. Taitaa mennä parit kasari Kiss -lätyt hankintaan.

http://www.youtube.com/watch?v=OHtrkg397GA&feature=related (Kiss goes AOR :D)
http://www.youtube.com/watch?v=R6MVyGvoHBs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=aKAhlgwtKyc&feature=related
-Cale
31.07.2008 19:00:14
Mulla Top-3:ssa.

Tarkennettakoon että huonoimmat Kiss levyt Top-3:ssa.

Mikäs siitä huonon tekee?
Roberto
31.07.2008 19:01:48

Mikäs siitä huonon tekee?

Sisältö veikattu. Onhan se kansikin toisaalta aika saatanan kauhee.
stickyfinger
31.07.2008 19:11:42
Edit: Niin piti vielä kysyä, että mitä jengi diggaa tuosta Asylum -levystä jolla tuokin biisi on? Ei ainakaan sisällä ainuttakaan näistä tunnetuimmista hiteistä. Toki se ei mikään hyvyyden/huonouden merkki ole ennenkään ollut.

Shit sandwich.

Mulle ei koskaan ole tuo "Lick It Up" - "Crazy Nights" - aikakausi uponnut. Joo, onhan siellä hyviä biisejä, mutta omaan makuun kyllä hyvin geneeristä kökköheviä.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
-Cale
31.07.2008 19:51:05

Peräänkuulutin tarkempia perusteluja.
Silvio Dante
31.07.2008 20:01:46 (muokattu 31.07.2008 20:25:24)

Huonoimmat. Ei huonousjärjestyksessä.

Animalize
Asylum
Crazy Nights

Eiku vittu, on toi Crazy Nights ehkä sittenkin huonoin.

Tosin on noikin parempia (omalla tavallaan) kuin suurin osa siitä Pro Tools/Autopuke tuubasta mitä tänä päivänä julkaistaan. Kansia ei lasketa, vai lasketaanko.

E: perusteluja? No mun mielestä tohon aikaan noi yritti apinoida erittäin kornilla tavalla kaikkia silloin hyvin menestyviä kasaritukkahardrock bändejä. Onnistuivat...huonosti. Moneltakin eri kantilta katsottuna.
Well, with the first Saturn V, "the question wasn't whether the Saturn went up, but if Florida went down!"
-Cale
31.07.2008 20:27:06 (muokattu 31.07.2008 20:28:26)
Eiku vittu, on toi Crazy Nights ehkä sittenkin huonoin.

E: perusteluja? No mun mielestä tohon aikaan noi yritti apinoida erittäin kornilla tavalla kaikkia silloin hyvin menestyviä kasaritukkahardrock bändejä. Onnistuivat...huonosti. Moneltakin eri kantilta katsottuna.

Ei voi ymmärtää. Mitä nyt olen youtubesta tsekkailut niin erottuu jopa edukseen monista muista silloisista. Mm. Reason To Live, My Way, Crazy Nights ja tuo Turn On The Night ovat loistavia biisejä näin pikaisella katsannalla. Ehkä aavistuksen AOR -tyylinen levy ei sitten uppoa kaikkiin.
Icy-Sun
31.07.2008 20:36:44 (muokattu 31.07.2008 20:40:38)
Kyllä se Crazy Nights huono on, mutta on paljon huonompiakin: Music from the elder ja Carnival of souls. Molemmilla on tyyli niin hukassa että...

E: Kyllä se Asylum on myös aika skeidaa. Perusteluksi riittää minusta se aiemmin todettu sisältö. Toisaalta se älytön levynkansi käännyttää katseita levykaupassa. Gene ei ole muutenkaan tehnyt Creatures of the nightin biisejä lukuunottamatta 80-luvulla lähes mitään hyvää ja Paulin biisit nyt n semmosta lässytystä. Creatures of the night on ainoa hyvä kasari-KISSin levy ja se onkin sitten heti kerralla hyvä.
There ain't noway out tonight
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)