Mortong, Pitäisi saada paksumpi kielisetti floikalliseen. Aika, hermo ja välineet eivät riitä intonaation kanssa kikkailuun. Missä musiikkiliikkeessä Tampereella olette säädättäneet tallan kohdalleen? Soitinkeskuksessa ei kuulemma ole sitä vehjettä jossa tallapala pysyy paikoillaan säädön ajan, ja tulee maksamaan jumalattomasti. Sanoivat kuitenkin, että joillakin liikkeillä noita vermeitä on. Millä liikkeillä, mitä maksoi? Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
Vilhelmus 11.02.2004 13:54:36 | |
---|
Mulla oli juuri Kitarafaktorilla vanha hevisotaratsu-Jackson ja hyväksi tuli. Pelkkien säätöjen hinnasta en osaa sanoa, kun mulla oli mikinvaihtoa ja puhdistusta lisäksi. Seittemänkymppiä meni niihin kaikkiin. |
askomiko 11.02.2004 14:02:21 | |
---|
Mikäs siinä jumalattomasti käsityössä maksaisi? Tietysti jos tumpelo säätää viisi tuntia ja ottaa tuntipalkan. |
Kihtiukkeli 11.02.2004 14:38:17 | |
---|
Mikäs siinä jumalattomasti käsityössä maksaisi? Tietysti jos tumpelo säätää viisi tuntia ja ottaa tuntipalkan. No näin ne ilmeisesti sitten just Soitinkeskuksessa aikoi tehdä ;) Tai sitten myyjä ei tiennyt asian oikeaa laitaa. No, taidan kokeilla tuota Kitarafaktoria, missä se sijaitsee (i.e. löytyykö luettelosta)? Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
superfly 11.02.2004 14:41:32 | |
---|
Mulla oli juuri Kitarafaktorilla vanha hevisotaratsu-Jackson ja hyväksi tuli. Pelkkien säätöjen hinnasta en osaa sanoa, kun mulla oli mikinvaihtoa ja puhdistusta lisäksi. Seittemänkymppiä meni niihin kaikkiin. Kauan menee aikaa moiseen? Harppu on alaston piano |
Kihtiukkeli 11.02.2004 14:54:02 | |
---|
No näin ne ilmeisesti sitten just Soitinkeskuksessa aikoi tehdä ;) Tai sitten myyjä ei tiennyt asian oikeaa laitaa. No, taidan kokeilla tuota Kitarafaktoria, missä se sijaitsee (i.e. löytyykö luettelosta)? Täällä, näemmä. http://gamma.nic.fi/~hkauppil/esittely.htm Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
Vilhelmus 11.02.2004 23:41:56 | |
---|
Kauan menee aikaa moiseen? Toista viikkoa, mutta mulla ei ollut kyllä kiire.. |