Aihe: Tanssipalstan kehut
1 2 3 4 534 35 36 37 3891 92 93 94 95
isojussi
25.07.2008 04:42:12 (muokattu 25.07.2008 05:05:46)
Kiitos Jake asiallisesta palautteesta!

Tota shöytä kun on tarkoitus viä jatkaa, niin haluisin pari tarkennusta:

Karu totuus kuitenkin oli se että mielestäni Dannyyn verrattuna kontrasti oli niin hävettävän suuri ettei siinä auttanut edes lehmäpuku.

Toisaalta pitääkin olla, kun otetaan huomioon, että BB:ssä suurin osa tyypeistä soittaa yhtä monta keikkaa vuodessa, kun Islandersin jätkät viikossa - ja se on kyllä tod hyvä bändi.

Kuitenkin paikoitellen oli hyviä sooloja (kitara ja tenorifoni)...

Pitääkin niiltä pojilta taittua.

Jussiin julistus oli mun korviini puuromaisen epäselvää

Johtuiko musta vai miksauksesta? Jos musta, niin sun neuvot kelpais kovasti mielellään. Tosin moni muukin sano, että laulu (sekä mun, että taustakuoron) jäi varsinkin alkuun pahasti alle.

Laulusaundi on ainakin monitoreihin - jos sitten minusta Ison D:nkin saliin - melkoisen keskiäänivoittoinen

ja bändin balanssi saliin ihan päin vittua.

Lipsanen oli kyllä kondiksessa ja bändi armottovan hyvä,varsinkin finaali jossa tykitettiin kybällä universumin suuret hitit soitannolla pois kuljeksimasta ja ovelasti "kierrettiin" encoret,huolimatta "taustanauhoista".Hyvin miksattu ja balanssi melkein kokoajan hallussa.

Bändi (Islanders) oli kyllä erittäin kova, mutta minusta tuli aivan sairrrrraaan kovaa - ja ihan järjettömästi alapäätä. Bändin kitaristi valitti mulle ja kitaristi-Tapsalle samaa. Mesa oli kuulemma koko ajan täpöillä

Oikein kunniakas esitys Jussilta ja toteutuskin melkein nappiin,jos vain illan lukujärjestystä olisi mietitty järjen kanssa.
Haluaako kukaan kuulla 2x 1h. putkeen Elvistä saman solistin vetämänä?Ehkä vähän erilailla toteutettuna?
Eli siinä mentiin mielestäni lujaa miinaan

Noooo - eipä ollu kuninkaankaan keikoilla muita solisteja (ymmärrän silti, mitä tarkoitat - PMO:n big bandilla, Tampereella tehtiin sama proggis useemman solistin voimin), mut oon kyllä siinä samaa mieltä, että mieluummin yks tunnin setti ja ehdottomasti LYHYEMMÄT BIISINVÄLIT. Mut sille mä en voi mitään. Amatööribändissä ne biisinvaihdot ei oikein aina mee kun ... no you know nääs ...

Mulle sopis mieluusti lyhempikin veto - sais parit

ja miksaaja voi lopettaa hommansa...aivan ala-arvoinen suoritus,jos vertaa Dannyn miksaukseen.

Toi on kyllä hanurista - mut pitää taas muistaa, noissa kehissä on AINA ykkösbändi ykkösbändi ja se saa nosteen kaikilla tavoilla - seurasitko, miten valoja ajettiin? Savua me ei ees ekaan settiin saatu.

Jussille kuitenkin bojot/kiitokset varsin vakuuttavasta esiintymisestä... sä olet hahmo!Hetkittäin koin hyviäkin fiiliksiä...varsinkin Kappelin Kellot jäi mieleen.

Kiitos - siinä oli kans yks biisi, joka teki kauan tiukkaa - se kun on mulle kvartin verran korkee, mut noi arrit on ne, kun ne on...

Näin sen koin ja tunsin...

Kiitos hienosta ja todella asiallisesta palautteesta. Vaikka tää on mulle saatanan iso juttu ja oon sitä kovasti hehkuttanutkin, niin varsinkin tän jutun kanssa oon pyrkiny oleen mahdollismman nöyrä, kriittinen ja jalat maassa. Silti oli lavalla välillä tunteet liikutuksesta aika pinnassa. Otamme onkeemme. Seuraava keikka on sit Visavuoressa 16.8 klo 13.

Yleisöpalaute oli runsasta ja mairittelevaa, mikä tietenkin on kanssa tärkee juttu, mutta ei saa panna luulemaan, että parannettavaa ei olis. Sitä on aina. Pitää olla. Tietenkin on muistettava, mitkä on ton bändin resurssit ja mahdollisuudet.

E: Kaks juttua vasitenkin jäi mieleen tosta keikasta: Ekan setin jälkeen lavalta poistuessani jo valmiiks aika lintallan ollut metalliritiläporras petti, oikee jalka meni rapusta läpi. Nyt on oikee sääri helvetinmoisilla verinaarmuilla ja oikeen käden peukaloon sattuu ääriasennot. Toinen oli sit se kun Danny kävi ekan setin jälkeen kättelemässä: "Kiitos hienosta laulusta."
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Jonte
25.07.2008 15:41:48
Kuka veti mitä hä? ja hyvin?
Ei omakehua, ei dissaamista, vaan vilpittömät kiitokset tutuille ja tuntemattomille.

Perhana kun yksi meidän paikallinen kilpailija veti hyvin eilen meidän torilla. prkl.
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
EP
26.07.2008 00:16:54
.. Ekan setin jälkeen lavalta poistuessani jo valmiiks aika lintallan ollut metalliritiläporras petti, oikee jalka meni rapusta läpi. Nyt on oikee sääri helvetinmoisilla verinaarmuilla ja oikeen käden peukaloon sattuu ääriasennot. Toinen oli sit se kun Danny kävi ekan setin jälkeen kättelemässä: "Kiitos hienosta laulusta."

HOHO!
Oli sille normi portaalle liikaa kaksi XXXXXXXXXXXLLLLLL -miestä samana iltana! :D
pekkajau
26.07.2008 00:41:26
HOHO!
Oli sille normi portaalle liikaa kaksi XXXXXXXXXXXLLLLLL -miestä samana iltana! :D

Ego vai koko?
Vanhemmiten näkee paremmin kauas.
isojussi
26.07.2008 03:29:36
Ego vai koko?

Noh noh - rappu lähti heti helvettiin ja reklamaatio asiaankuuluvalle taholle.

En tiä Lipsasen egosta. Mukavalta tyypiltä vaikutti ja komiasti lauloi. Se unohtu kehua.

Samoin haluan näin julkisesti kiittää Jakeni:a asiallisesta palautteesta sekä näin julkisesti että vielä privaattitarkennuksin. Erittäin arvokasta ja hyödyllistä palautetta. Kyllähän noin topit kehuu ja taputtaa selkään, mutta tollasta feedbackia tarvitaan aina. Kiitos Jake!!
Timi
26.07.2008 09:25:47
Moikka velmut!
Tuli palautetta sukulaisten häistä,mihin etsin bändiä.Olivat kovasti tykänneet esiintyjistä ja Hengaillaan oli rivin nimi.Että kiitoksia vain heille myös minun puolesta.
Kylmän viileesti!
poppamies
26.07.2008 12:43:55

Ego vai koko?

IsoJussin kanssa en ole ainakaan vielä ollut samalla keikala. Dannyn kanssa kyllä. Ei mitään egoilua puolin tai toisin. Hieno ihminen!
G strings are for strippers!
Tankero
26.07.2008 14:07:40
IsoJussin kanssa en ole ainakaan vielä ollut samalla keikala. Dannyn kanssa kyllä. Ei mitään egoilua puolin tai toisin. Hieno ihminen!

Herrasmieshän se Danny on.
Humppajyrä
pekkajau
27.07.2008 01:35:33 (muokattu 27.07.2008 01:41:37)
Herrasmieshän se Danny on.

Ilman Dannyä ei meillä olis mitään shöytä! Pelkkiä pussihyppelykisoja saatana!
pekkajau
27.07.2008 01:49:03 (muokattu 27.07.2008 01:49:43)
Täytyy nyt kehua... kun on soittamisen alalle pitkästä aikaa aktivoitunut että mikään ei ole oikeastaan muuttunut miksikään. Kaunis soitto ja kaunis laulu on edelleen aika kova sana! Ei paljon mitään soittolistoja oikeasti ole olemassakaan!
isojussi
27.07.2008 03:15:37
...Dannyn kanssa kyllä. Ei mitään egoilua puolin tai toisin. Hieno ihminen!

Tällaisen kuvan mäkin sain.
EP
27.07.2008 03:56:56
Täytyy nyt kehua... kun on soittamisen alalle pitkästä aikaa aktivoitunut että mikään ei ole oikeastaan muuttunut miksikään. Kaunis soitto ja kaunis laulu on edelleen aika kova sana! Ei paljon mitään soittolistoja oikeasti ole olemassakaan!

HEHEE! Juu, ei oo!! Tapsantahdeilla joka ainoo pänti soitti samat vanhat "ikivihreät" (toisten mielestä jo pahasti kellastuneetkin.. :D) biisit!
..mikään ei todellakaan ole muuttunut, mut onko se sitten hyvä vai huono?
Kansa tanssii ja tykkää, kai se on pääasia :)
Ukko
27.07.2008 11:44:27

Moikka velmut!
Tuli palautetta sukulaisten häistä,mihin etsin bändiä.Olivat kovasti tykänneet esiintyjistä ja Hengaillaan oli rivin nimi.Että kiitoksia vain heille myös minun puolesta.

Kiitos kiitos myös muiden soittajien puolesta.
COVS jäsen nro 6
mack the knife
28.07.2008 14:08:28
Tapsantahdeilla joka ainoo pänti soitti samat vanhat "ikivihreät" (toisten mielestä jo pahasti kellastuneetkin..

Et tullu sitten päivää sanomaan.
COVS n:o 1.
EP
28.07.2008 14:14:00
Et tullu sitten päivää sanomaan.

Sa.. sanoinhan mä jotain! :)
mack the knife
28.07.2008 14:27:45
Sa.. sanoinhan mä jotain! :)

No, mähän en kyllä tietenkään älyä missä ja milloin.
EP
28.07.2008 14:34:48
No, mähän en kyllä tietenkään älyä missä ja milloin.

No, sanotaan näin, että ne sieltä YksPihlajasta paljasti osaamisensa vasta siinä viimesessä biisissä ..mun mielestä :)
..ehkä se kannustus häiritsi hieman :D
mack the knife
28.07.2008 15:01:43
No, sanotaan näin, että ne sieltä YksPihlajasta paljasti osaamisensa vasta siinä viimesessä biisissä ..mun mielestä :)
..ehkä se kannustus häiritsi hieman :D

Jos ne ei olis vetäneet sitä hidasta biisiä alkuun, niin olis pitänyt miettiä tarkemmin lopputulosta. Mutta oli mun mielestä hieno balladi ja ne stemmalaulut toimi hyvin.
Timi
31.07.2008 18:20:01
Meillä oli taannoin "erikoismies" tu(u)raamassa. Oikein TV:stä tuttu. Ei taittunut, varsinaisesti oikein yhtään mikään, beat-komppi auttavasti. Jo tarpeeksi monta keikkaa soittaneelle, erittäin, todella raskas ilta. Jopa tuttu järjestäjä otti asian puheeksi, oikaisimme hyvin selvästi tilanteen loppupeleissä. Todennäköisesti boikotoi ko. ab-original ryhmää.

Mitä opimme: "lukekaan ryhmien nettisivuja", niissä kerrotaan vain ja ainoastaan totuus, juuh...

"Ei sitä AINA saa - mitä tilaa"...

Yhdet kännit sille, heviä.

Meidän keikalla oli myös vuosia sitten maamme eturivin soittaja tuuraamassa.Vaan ei hääppöinen.Tai sillee ,ei oikein istunut helppoon tanssimusiikkiin.Varmaan haldaa proge hommat.Tavalliset soittajat on kaikkein mukavimpia ja joustavia.Viimeksikin tykkäsin sikana.
Kylmän viileesti!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)