jari910 30.07.2008 12:30:02 | |
---|
Sepä se. Ei vaan taida waretusmiesten heiniä olla noi manuaalit muutenkaan. Tosin jos on sen verta taitoa että saa netin yli laittomat softat hoidettua, niin ei luulis menevän sormi suuhun manuskan hakemisessa. Eipä siinä waretuksessa kuule paljo taitoa tarvita.. |
Aki 30.07.2008 20:18:23 | |
---|
Ku laitan ohjelman päälle ja basso ei ole edes kiinni alkaa tulemaan iha ihme ääntä. Input lvl ja output lvl on ihan tapissa. No ota hyvä ihminen ne pois tapista. Ne vahvistavat tuolloin kovasti äänikorttisi häiriöääniä. Ne saattavat kuulostaa ihmeellisiltä. Muten ku laittaa päälle tippuu sekä input lvl ja output lvl ja säri onneksi loppuu. Tämä juuri on muten tarkoitus. Se on suomeksi "mykistys". En tiedä onko musta kiinni mutta mä en ymmärtäny tässä mitään ongelmaa. "Kun laitan auton oven kiinni, ulkopuolella seisova poliisisetä ei kuule mun puhetta riittävästi. Onko autoni rikki?" "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
Pääesiintyjä_ 30.07.2008 21:12:05 | |
---|
Siis mite ne muka otetaan pois ? Et nyt ymmärtänyt ongelmaani. |
Pääesiintyjä_ 30.07.2008 21:14:52 | |
---|
Nyt toimii löysin ongelman, ei ollut iha non yksinkertainen kun luulit. Käsitit väärin |
Aki 30.07.2008 21:21:01 | |
---|
Nyt toimii löysin ongelman, ei ollut iha non yksinkertainen kun luulit. Käsitit väärin Olinpa mä tyhmä, anteeksi. Mut hyvä että löysit ongelman. Ei kannata tosiaan tänne sitä kertoa, parempi että muut kysyy uudestaan jos törmää samaan ongelmaan. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
Pääesiintyjä_ 30.07.2008 21:23:07 | |
---|
Olinpa mä tyhmä, anteeksi. Mut hyvä että löysit ongelman. Ei kannata tosiaan tänne sitä kertoa, parempi että muut kysyy uudestaan jos törmää samaan ongelmaan. Siis pit vain säätää setupit kunnolla kohilleen. Osaisko kukaan neuvoa miten sais nuo häiriö äänet pois et sais gainia ja masteria vähä kovemmalle. vai onko sekin vaan jostain säädöistä ? |
Siis piti vain säätää setupit kunnolla kohilleen, mutta vielä on sellainen ongelma että mitenhän sais nuo häiriö äänet pois että sais gainia ja masteria vähä kovemmalle. ja että ääni tulisi noin paljoo myöhässä ? Oho anteeks tuli kahteen kertaan |
Kallekorvola 31.07.2008 00:03:36 | |
---|
hoida basson ja piuhojen maadoitukset kuntoon, ja siirry kauemmas kuvaputkinäytöstä. googleta "latency". |
Pääesiintyjä_ 31.07.2008 09:15:22 | |
---|
hoida basson ja piuhojen maadoitukset kuntoon, ja siirry kauemmas kuvaputkinäytöstä. googleta "latency". Ihan uus piuha kyl on et luulis kunnossa olevan. Eikä oo putki näyttöä, jos sitä niin kirjaimellisesti tarkoitit. Tuo di-box auttais varmaan asiaa aika paljon ? |